OB Online's debatforum

Velkommen til OB Online's debatforum Log ind | Bliv medlem | Hjælp
i Søg

OB - Wisla Krakow

Seneste indlæg 06-02-2012, 17:20 af Emilseir. 146 svar.
Side 1 af 10 (147 indlæg)   1 2 3 4 5 Næste > ... Sidste »
Sorter indlæg: Forrige Næste
  •  05-02-2012, 10:48 563492

OB - Wisla Krakow

Sidste kamp i Portugal i aften kl. 21:00. Bliver vist direkte på TV2 Sport. 

Bliver spændende at se, hvad man har haft fokus på, og om de her træningskampe for (2.) holdet betaler sig.

Håber på fuldt pres fra start, og at vi rent faktisk rammer og løber for hinanden. 

Mon JC er klar? I så fald kunne jeg godt se:

JC

Ruud.    Høegh.   Tore.   Kadrii

Mendy.   DD.    HHA.    Chris jr. 

Gisla      Skoubo

Må være det bedste vi får ud af den udtagede trup imo. 

Mvh, Elias
    Medlem af Fankomitéens IT-stab

TC din nar. Tag og gå! Du har ødelagt vores elskede klub.
  •  05-02-2012, 10:52 563493 som svar til 563492

Re: OB - Wisla Krakow

•  05-02-2012, 11:06 563495 som svar til 563492

Har Kadrii spillet venstre back i de to andre kampe, siden du har valgt ham der?

En jyde med smag for fyn. :)

•  05-02-2012, 11:09 563496 som svar til 563495

Gummi:

Har Kadrii spillet venstre back i de to andre kampe, siden du har valgt ham der?

Nope

•  05-02-2012, 11:20 563497 som svar til 563492

elias.odense:

Sidste kamp i Portugal i aften kl. 21:00. Bliver vist direkte på TV2 Sport. 

Bliver spændende at se, hvad man har haft fokus på, og om de her træningskampe for (2.) holdet betaler sig.

Håber på fuldt pres fra start, og at vi rent faktisk rammer og løber for hinanden. 

Mon JC er klar? I så fald kunne jeg godt se:

JC

Ruud.    Høegh.   Tore.   Kadrii

Mendy.   DD.    HHA.    Chris jr. 

Gisla      Skoubo

Må være det bedste vi får ud af den udtagede trup imo. 

JC er ikke udtaget...

Kadrii på venstre back... Arhh, hvis man så sidste kamp, så vil det være spild af offensive talenter at placere ham på den position. 

www.stoltmenydmyg.dk

Daniel Høegh - fremtidens anfører i OB: http://tv2sport.dk/daniel-hoegh-vi-kan-ikke-grave-os-ned
  •  05-02-2012, 11:25 563498 som svar til 563497

Ja, er også lidt blandet om Kadrii på venstre back... Jeg synes Chris jr. skulle have changen på venstre kant fra start i dag, og jeg er sikker på, at vi ville få meget mere ud af Mendy på højre kant. Da vi ikke har nogen venstre back, som vi kan bruge (Timmi er altså ude), så kunne det være sjovt at prøve Kadrii på back'en igen. Men enig, at han gør det rigtig godt på kanten.

Det er skidt, at vi ikke har fået købt en venstre back. Og så må man altså prøve lidt for at se hvad der går Smile

Og så må Toppel komme på mål. Han gjorde det også ganske godt mod Rapid.. Dog ser han ikke køn ud til 1-0 målet (hvor han burde være gået ud tidligere). 

Mvh, Elias
    Medlem af Fankomitéens IT-stab

TC din nar. Tag og gå! Du har ødelagt vores elskede klub.
  •  05-02-2012, 11:32 563499 som svar til 563498

elias.odense:

Ja, er også lidt blandet om Kadrii på venstre back... Jeg synes Chris jr. skulle have changen på venstre kant fra start i dag, og jeg er sikker på, at vi ville få meget mere ud af Mendy på højre kant. Da vi ikke har nogen venstre back, som vi kan bruge (Timmi er altså ude), så kunne det være sjovt at prøve Kadrii på back'en igen. Men enig, at han gør det rigtig godt på kanten.

Det er skidt, at vi ikke har fået købt en venstre back. Og så må man altså prøve lidt for at se hvad der går Smile

Og så må Toppel komme på mål. Han gjorde det også ganske godt mod Rapid.. Dog ser han ikke køn ud til 1-0 målet (hvor han burde være gået ud tidligere). 

Jeg tror, at Christian Sørensen kommer til at starte inde, for Clausen siger, at han vil rokere en del mere end forrige kamp. Kunne jo også være spændende, at se Kadrii og Gislason på toppen sammen. 

www.stoltmenydmyg.dk

Daniel Høegh - fremtidens anfører i OB: http://tv2sport.dk/daniel-hoegh-vi-kan-ikke-grave-os-ned
  •  05-02-2012, 11:37 563500 som svar til 563498

I mangel af alternativer oppe foran, ville jeg nok stille med noget á la

Toppel

Ruud - Høegh/Larsen - Tore - Mendy

Rurik -      HHA    -     DD     -     CS

Kadrii

Skoubo

Det gør mig mindre, hvem ud af Høegh, Kasper Larsen og Tore, der starter. Drømmen er Høegh-Larsen, men der går nok lige et års tid, inden det er en realistisk mulighed. Ingen grund at spille Wessels, hvis Toppel er klar. Toppel har vi forlænget med, Wessels er til overs.

Jeg kunne også finde på at starte med Schoop inde i stedet for HHA (jeg kan godt lide ham som type, og synes egentlig han kom godt efter det i sidste kamp. Det så fornuftigt ud, da DD og Schoop var centrale - og han skal altså have nogle minutter i benene).

Det er lettere at slås for sine principper end at leve op til dem.
  •  05-02-2012, 11:40 563502 som svar til 563499

NicolaiN:

Jeg tror, at Christian Sørensen kommer til at starte inde, for Clausen siger, at han vil rokere en del mere end forrige kamp. Kunne jo også være spændende, at se Kadrii og Gislason på toppen sammen. 

Kadrii og Gislason oppe foran, med CS og Mendy på kanterne kunne også være sjovt. Så har vi da en front-fire der kan løbe stærkt, for en gangs skyld.

Det er lettere at slås for sine principper end at leve op til dem.
  •  05-02-2012, 12:04 563503 som svar til 563502

Alter Evil:
    NicolaiN:

Kadrii og Gislason oppe foran, med CS og Mendy på kanterne kunne også være sjovt. Så har vi da en front-fire der kan løbe stærkt, for en gangs skyld.

Men på den anden side, synes jeg også Skoubo skal have chancen i en "gratis" kamp, så han kan komme nærmere noget der minder om form... 

www.stoltmenydmyg.dk

•  05-02-2012, 12:04 563504 som svar til 563492

Så længe AJ ikke starter er jeg næsten tilfreds, hold da op hvor er det længe siden han har spillet en god kamp. Mod Wien tror jeg ikke han havde én succesfuld fremadrettet aflevering, de gik alle sammen tilbage eller til siden, naturligvis efter han lige havde varmet bolden i 30 - 40 sekunder.
    "Engang i sidste sæson var jeg ydmyg i 14 dage, men ingen lagde mærke til det" - Carew

"Hvad Carew kan gøre med en bold, kan Zlatan gøre med en appelsin" - Zlatan

Bendtner er en billig kopivare.
  •  05-02-2012, 12:50 563505 som svar til 563492

Synes bestemt Skoubo skal starte inde igen, og for min skyld helst så meget spilletid som muligt. Det er essentielt, at få ham i gang og i kamp form da han er vores eneste angriber, og den eneste fra midtbanen og op der har god højde og fysik. 

Han laver to mål i dag, bare vent og se :).  

•  05-02-2012, 14:05 563508 som svar til 563503

NicolaiN:
    Alter Evil:
    NicolaiN:

Men på den anden side, synes jeg også Skoubo skal have chancen i en "gratis" kamp, så han kan komme nærmere noget der minder om form... 

Yes vi skal have ham igang, ellers ser det først sort ud

•  05-02-2012, 14:49 563510 som svar til 563493

JrEwing:

Vi har lige mødt dem to gange... da vi var offensive på udebane slog vi dem og da vi var defensive på hjemmebane fik vi stryg .. fint nok at vi skal spille på samme måde som i de to sidste kampe, stå fast i defensiven og at vi skal forsøge at holde mere på bolden men stemmer det overens med klubbens (PH) ønske om at komme mere frem på banen og presse modstanderne 30 meter længere fremme?

Prioriteter i foråret:
    1: Sikring af overlevelse.
    2: Unge i start11 -> transferfrie og 30+ på bænken.
    3: Slutte over BIF (igen)
  •  05-02-2012, 14:49 563511 som svar til 563508

mhbp:
    NicolaiN:
    Alter Evil:
    NicolaiN:

Yes vi skal have ham igang, ellers ser det først sort ud

Enig .. han skal have et par successer før ligaen starter og have indstillet sigtekornet...

Prioriteter i foråret:
    1: Sikring af overlevelse.
    2: Unge i start11 -> transferfrie og 30+ på bænken.
    3: Slutte over BIF (igen)
Side 1 af 10 (147 indlæg)   1 2 3 4 5 Næste > ... Sidste »
Vis som RSS news feed i XML