|
|
Holdet til foråret 2012.
Seneste indlæg 19-03-2012, 20:18 af Bossy. 361 svar.
-
03-02-2012, 17:37 |
-
kholdensen
-
-
-
Medlem siden 03-07-2010
-
-
Indlæg 29
-
-
|
Re: Holdet til foråret 2012.
Jeg er enig et langt stykke hen ad vejen, men mener at Skoubo skal have chancen på toppen. Vi så jo tydeligt i går en mand, der er totalt blottet for selvtillid. Han kunne jo knap nok lave en pasning på en meter, og det er ikke fordi han er en dårligere fodboldspiller nu end for et år siden, hvor han scorede mange mål i Roda. Jeg tror det er fordi han mangler selvtillid. Det får han ved at lave mål og forhåbentlig kommer de i træningskampene og de første turneringskampe. Jeg synes også Høegh gjorde det fornuftigt på midtbanen, da han kom ind i stedet for Schoop, så det var også en mulighed. Tore er også en mulighed på den plads. Der hvor de største mangler er er på VB, hvor det er et problem at vi skal spille med en højrebenet, som har svært ved at lægge et indlæg, når han kommer med frem. Mendy er dog med den nuværende trup bedste bud på positionen
Min idealopstilling er som følger JC Ruud AMC Tore Mendy Gislason Traoré/Høegh DD Kadrii CS/Falk Skoubo Det tror jeg kunne blive godt, hvis Skoubo kommer igang
|
|
-
03-02-2012, 19:21 |
-
Kentini
-
-
-
Medlem siden 18-04-2007
-
-
Indlæg 453
-
-
|
MaxHH: JesperRavn:
Hvordan syntes du Messi som en af europas mindste spillere klarer sig imod europas fysisk stækeste forsvarer? Falk har nogle kvaliteter i form at smidighed, speed, teknik og akrobatiske evner, der kombineret med hans sans for bevægelserne fra med mod og medspillere, gør at han ikke har brug for den fysiske styrke! Han har simpelthen i overflod af andre evner, der gør at råstyrke ikke bliver et issue, det kræver dog at han bliver spillet rigtigt, han har brug for at være i konstant bevægelse og at medspillerne bevæger sig for ham, det er først når han bliver stationær at han får problemer med de fysisk stærke og tungere forsvarer!
Jeg er enig... der er spillere, der ikke kan begå sig på højt niveau, fordi de er for kleine, og ikke har noget andet at byde ind med, som kompensation. Det har spillere som Eriksen og Falk (uden i øvrigt at sammenligne ydeligere), selvom de ikke ligner nogen der kunne slå en bule i en smørpakke, der har ligget ude i solen... Mvh MaxHH
En stationær angriber skal være fysisk stærk, men bevægelige hurtige og aggressive der flakker behøves ikke være så store og stærke - sådan lidt ala barca.
37 år på Stadio Communale. Stolthed! På banen skal du vise, at du elsker klubben, ellers forsvind.
|
|
-
03-02-2012, 19:33 |
-
nakke
-
-
-
Medlem siden 06-10-2010
-
-
Indlæg 780
-
-
|
kholdensen:Jeg er enig et langt stykke hen ad vejen, men mener at Skoubo skal have chancen på toppen. Vi så jo tydeligt i går en mand, der er totalt blottet for selvtillid. Han kunne jo knap nok lave en pasning på en meter, og det er ikke fordi han er en dårligere fodboldspiller nu end for et år siden, hvor han scorede mange mål i Roda. Jeg tror det er fordi han mangler selvtillid. Det får han ved at lave mål og forhåbentlig kommer de i træningskampene og de første turneringskampe. Jeg synes også Høegh gjorde det fornuftigt på midtbanen, da han kom ind i stedet for Schoop, så det var også en mulighed. Tore er også en mulighed på den plads. Der hvor de største mangler er er på VB, hvor det er et problem at vi skal spille med en højrebenet, som har svært ved at lægge et indlæg, når han kommer med frem. Mendy er dog med den nuværende trup bedste bud på positionen
Min idealopstilling er som følger JC Ruud AMC Tore Mendy Gislason Traoré/Høegh DD Kadrii CS/Falk Skoubo Det tror jeg kunne blive godt, hvis Skoubo kommer igang
Falk og skoubo? Spiller vi så med 2 hængende angribere?
|
|
-
-
03-02-2012, 20:57 |
-
Qwenned
-
-
-
Medlem siden 14-12-2008
-
-
Indlæg 206
-
-
|
Jeg så gerne denne opstilling JC Ruud - AMC - Tore - Mendy DD - Traoré Kadrii - Gislason - Falk Skoubo Vil ikke være meningen at de tre offensive midtbanespillere skal spille hele kampen på lige præcis de valgte positioner, men som udgangspunktet vil jeg gerne have at Kadrii og Falk kan gå ind i banen. Jeg synes også det er en opstilling, som spillerne på bænken passer godt til. HHA, AJ, CS m.fl. kan alle spille mere end en af positionerne, så det giver flere taktiske muligheder ved skader og kampsituationer.
|
|
-
04-02-2012, 11:01 |
-
didiob
-
-
-
Medlem siden 05-08-2010
-
-
Indlæg 128
-
-
|
Sådan ser jeg holdet til foråret: Jesper C Ruud AMC Tore Mendy
Gisla DD Traore Christian S Falk Baskhim Jeg synes det er på tide at vi giver Baskhim chancen på toppen alene som han gjorde i B93 hvor han blev topscorer for dem. Skoubo kan få en indskifter rolle det kan hha ligeledes.
Hvem er jeg?
|
|
-
06-02-2012, 16:54 |
-
Løvkvist_jr.
-
-
-
Medlem siden 24-04-2008
-
aabenraa
-
Indlæg 207
-
-
|
didiob:
Sådan ser jeg holdet til foråret:
Jesper C
Ruud AMC Tore Mendy
Gisla DD Traore Christian S
Falk
Baskhim
Jeg synes det er på tide at vi giver Baskhim chancen på toppen alene som han gjorde i B93 hvor han blev topscorer for dem. Skoubo kan få en indskifter rolle det kan hha ligeledes.
Jeg er meget enig i din opstilling der.
Jeg så gerne at Shoop fik noget spille tid som indskifter... og så er Mendy på VB i mangel af bedre..
Jeg vil som andre gerne se så lidt til AJ som muligt, og ja bare tag HHA med og smut hen hvor bananerne gror
Bond, James Bond
|
|
-
06-02-2012, 17:19 |
-
kbhob
-
-
-
Medlem siden 03-07-2008
-
København
-
Indlæg 1.099
-
-
|
Løvkvist_jr.: didiob:
Jesper C
Ruud AMC Tore Mendy
Falk
Baskhim
Jeg synes det er på tide at vi giver Baskhim chancen på toppen alene som han gjorde i B93 hvor han blev topscorer for dem. Skoubo kan få en indskifter rolle det kan hha ligeledes.
Jeg så gerne at Shoop fik noget spille tid som indskifter... og så er Mendy på VB i mangel af bedre..
Jeg vil som andre gerne se så lidt til AJ som muligt, og ja bare tag HHA med og smut hen hvor bananerne gror
Jeg er helt sikker på, at vi kommer til at se noget, der ligner denne opstilling i nogle kampe i foråret, og jeg tror, som jeg vist også tidligere har skrevet, at CS jr., Kadrii, Falk og Gisla godt kunne give nogle af de tungere superliga forsvarere lidt sved på panden, hvis de fik lov til at bevæge lidt friere, end vi vi har været vant til i vores ret stive 4-4-2. Men jeg tror (desværre), at start-11'eren kommer til at hedde: Jesper C
Ruud AMC Tore Mendy
DD AJ Kadrii HHA
Gisla Skoubo måske bliver AJ bænket for Falk, så Gisla ryger på kant og Falk på toppen. Jeg tror simpelthen ikke på at HHA bliver sat af, jeg kan godt nok ikke se, hvad han gør godt for vores hold, og mange røster har jo også været ude at sige, at DD og Traore ikke "passer sammen" på den centrale midt, men det kan jeg bare ikke forstå:-/
Edit: havde lige glemt Falk 
Kluden Krew - Odense Internationals
|
|
-
06-02-2012, 17:24 |
-
NicolaiN
-
-
-
Medlem siden 13-11-2006
-
Kbh. V
-
Indlæg 7.238
-
-
|
kbhob: Løvkvist_jr.: didiob:
Jesper C
Ruud AMC Tore Mendy
Falk
Baskhim
Jeg er helt sikker på, at vi kommer til at se noget, der ligner denne opstilling i nogle kampe i foråret, og jeg tror, som jeg vist også tidligere har skrevet, at CS jr., Kadrii, Falk og Gisla godt kunne give nogle af de tungere superliga forsvarere lidt sved på panden, hvis de fik lov til at bevæge lidt friere, end vi vi har været vant til i vores ret stive 4-4-2. Men jeg tror (desværre), at start-11'eren kommer til at hedde: Jesper C
Ruud AMC Tore Mendy
DD AJ Kadrii HHA
Gisla Skoubo måske bliver AJ bænket for CS jr., det vil dog ikke betyde at Kadrii kommer på toppen, det virker som om, at trænerteamet vurdere at Gisla gør det bedre deroppe, hvad jeg faktisk godt kunne være tilbøjelig til at give dem ret i. Jeg tror simpelthen ikke på at HHA bliver sat af, jeg kan godt nok ikke se, hvad han gør godt for vores hold, og mange røster har jo også været ude at sige, at DD og Traore ikke "passer sammen" på den centrale midt, men det kan jeg bare ikke forstå:-/
DD og Traoré spillede jo en brandkamp sammen med Villarreal, men er generelt ikke blevet prøvet ret meget fordi, HHA altid skal bruges. Med DDs formkurve pegende opad, og en Traoré der er fit om en måned, vil det helt klart være den stærkeste midtbane - ingen tvivl!
www.stoltmenydmyg.dk Daniel Høegh - fremtidens anfører i OB: http://tv2sport.dk/daniel-hoegh-vi-kan-ikke-grave-os-ned
|
|
-
06-02-2012, 17:43 |
-
F.B.
-
-
-
Medlem siden 15-01-2011
-
-
Indlæg 157
-
-
|
Til alle der vil sætte HHA af holdet, hvem pokker skal så score vores mål? Ergodt klar over han ikke bliver ligatopscorer, men til gengæld tæt på at være eneste mulige målskytte på det nuværende hold med de iøjnefaldende angrebsmangler!
HHA- Kontinuitet- Stabilitet.
|
|
-
06-02-2012, 17:56 |
-
Onkel Riffel
-
-
-
Medlem siden 06-06-2008
-
Eksil i Kbh
-
Indlæg 5.272
-
-
|
F.B.:Til alle der vil sætte HHA af holdet, hvem pokker skal så score vores mål? Ergodt klar over han ikke bliver ligatopscorer, men til gengæld tæt på at være eneste mulige målskytte på det nuværende hold med de iøjnefaldende angrebsmangler!
Hans Henrik? Er det dig? Nej, spøg til side. Men jeg vil nu holde fast i, at det ikke nytter noget at ødelægge midtbanen, fordi man ikke har et angreb. Hvis HHA skal bruges, skal han ligge fremskudt, med to mand bag sig, for som det er nu fylder han alt, alt for lidt på midten. Du har en pointe i, at med Utaka og Fall væk, er han vores eneste konsekvente målscorer tilbage på holdet. Måske man kunne stille i flg. opstilling: JC Ruud AMC Tore/Høegh Mendy Traoré DD Gisla Kadrii HHA Skoubo Det ville gøre HHAs indløb i feltet til et våben, uden at det samtidigt lagde alt for stor vægt på hans defensive arbejde. Men jeg vil gerne indrømme, at jeg helst så et hold helt uden HHA og AJ. (Især hvis han skal bænke Falk og CS jr.)
"L'shanah haba'ah b'Yerushalayim" Kluden Krew - O'ense Internationals
|
|
-
06-02-2012, 18:32 |
-
06-02-2012, 18:40 |
-
kbhob
-
-
-
Medlem siden 03-07-2008
-
København
-
Indlæg 1.099
-
-
|
Onkel Riffel: F.B.:Til alle der vil sætte HHA af holdet, hvem pokker skal så score vores mål? Ergodt klar over han ikke bliver ligatopscorer, men til gengæld tæt på at være eneste mulige målskytte på det nuværende hold med de iøjnefaldende angrebsmangler!
Hans Henrik? Er det dig? Nej, spøg til side. Men jeg vil nu holde fast i, at det ikke nytter noget at ødelægge midtbanen, fordi man ikke har et angreb. Hvis HHA skal bruges, skal han ligge fremskudt, med to mand bag sig, for som det er nu fylder han alt, alt for lidt på midten. Du har en pointe i, at med Utaka og Fall væk, er han vores eneste konsekvente målscorer tilbage på holdet. Måske man kunne stille i flg. opstilling: JC Ruud AMC Tore/Høegh Mendy Traoré DD Gisla Kadrii HHA Skoubo Det ville gøre HHAs indløb i feltet til et våben, uden at det samtidigt lagde alt for stor vægt på hans defensive arbejde. Men jeg vil gerne indrømme, at jeg helst så et hold helt uden HHA og AJ. (Især hvis han skal bænke Falk og CS jr.)
de tre sidste træningskampe viser bare, at vores presspil kun fungere, når de to forreste presser samtidigt, og jeg kan ikke se, hvordan HHA nogensinde skulle blive i stand til at koordinere et pres sammen med en anden spiller, når han ikke engang er i stand til at koordinere det med sig selv :-/
Kluden Krew - Odense Internationals
|
|
-
06-02-2012, 19:48 |
-
Agbre
-
-
-
Medlem siden 14-11-2006
-
Odense
-
Indlæg 4.365
-
-
|
NicolaiN:DD og Traoré spillede jo en brandkamp sammen med Villarreal, men er generelt ikke blevet prøvet ret meget fordi, HHA altid skal bruges. Med DDs formkurve pegende opad, og en Traoré der er fit om en måned, vil det helt klart være den stærkeste midtbane - ingen tvivl!
Jeg vil sige, at de begge spillede en brandkamp (ved siden af hinanden) mod Villareal. I kampen mod Villareal var det trods alt tydeligt, at vi spillede imod et langt bedre hold og vi havde, langt hen ad vejen, nok i at forsvare os selv. Traoré og DD var som jeg ser det gode hver for sig i og med, at de begge leverede en god arbejdsindsats, vandt mange dueller og bolde og var gode til at holde på bolden og trække frispark. Opspilsmæssigt lignede den simpelthen ikke nogen kamp vi vil komme til at spille i ligaen nok til, at jeg synes den kan bruges til at vurdere noget om de to's samarbejde. Men jeg er dog også enig i, at de ikke har spillet nok kampe sammen på midtbanen til, at man på nogen måde kan afskrive de to som makkerpar på den centrale midtbane.
|
|
-
06-02-2012, 22:40 |
-
BMJ
-
-
-
Medlem siden 14-11-2006
-
Odense, Paarup.
-
Indlæg 3.353
-
-
|
Toppel/JC Ruud - AMC - Kasper - Mendy. Schoop - DD - Traore´ - Sørensen. Falk. Kadrii. Bænk: Høegh, Gislason, Reginiussen, Oliver.
Til et Folk de alle høre/som sig regne selv dertil/har for Modersmaalet Øre/har for Fædrelandet Ild;/Resten selv som Dragedukker,/sig fra Folket udelukker. - Grundtvig(1848).
|
|
Side 15 af 25 (362 indlæg)
... 15 ...
|
|
|