OB Online's debatforum

Velkommen til OB Online's debatforum Log ind | Bliv medlem | Hjælp
i Søg

Problem med print-selv billetter..

Seneste indlæg 08-04-2011, 23:04 af Nexman. 18 svar.
Side 2 af 2 (19 indlæg)   < Forrige 1 2
Sorter indlæg: Forrige Næste
  •  08-04-2011, 15:30 484309 som svar til 484308

Re: Problem med print-selv billetter..

yngve:

Ved ikke om dette er den korrekte tråd at skrive i , men jeg forsøger ....

har fået tildelt billetter til en koncert via mit Club OB+ medlemsskab , men disse kan jeg stadigvæk ikke se via mine billetter , har skrevet en mail til Club OB for 2 dage siden og har stadig intet hørt , er der nogle der har et forslag til hvad eller hvem jeg skal kontakte for at problemet bliver løst ?

Hansi Hinterseer-koncerten ER overståetWink

•  08-04-2011, 18:12 484315 som svar til 484309

O´nse:
    yngve:

har fået tildelt billetter til en koncert via mit Club OB+ medlemsskab , men disse kan jeg stadigvæk ikke se via mine billetter , har skrevet en mail til Club OB for 2 dage siden og har stadig intet hørt , er der nogle der har et forslag til hvad eller hvem jeg skal kontakte for at problemet bliver løst ?

Det er nu osse til Danser Med Drenge jeg skulle have fået tildelt billetter :)

•  08-04-2011, 19:58 484321 som svar til 484315

yngve:
    O´nse:
    yngve:

Det er nu osse til Danser Med Drenge jeg skulle have fået tildelt billetter :)

Jeg er også Club OB+ medlem, men har stadig intet hørt mht. koncertbilletterne, har i dag skrevet en e-mail til OB, og venter på svar.
  •  08-04-2011, 23:04 484324 som svar til 483345

Ring evt. til OB's Danbillet kontor.. Det gjorde jeg selv, og de fiksede problemet med det samme, ved at sende en vedhæftet fil..

Tlf: 6614 0110

Med venlig hilsen
    Nexman

Side 2 af 2 (19 indlæg)   < Forrige 1 2
Vis som RSS news feed i XML