OB Online's debatforum

Velkommen til OB Online's debatforum Log ind | Bliv medlem | Hjælp
i Søg

Norgekampen

Seneste indlæg 08-09-2011, 10:23 af Kaspernon. 45 svar.
Side 2 af 4 (46 indlæg)   < Forrige 1 2 3 4 Næste >
Sorter indlæg: Forrige Næste
  •  06-09-2011, 13:42 531303 som svar til 527047

Re: Norgekampen

Nok den landskamp jeg har set mest frem til i lang tid. Bliver en super spændende kamp Smile
    Mvh, Elias
    Medlem af Fankomitéens IT-stab

TC din nar. Tag og gå! Du har ødelagt vores elskede klub.
  •  06-09-2011, 13:50 531304 som svar til 531300

Red14:
    Utroligt spændende! Folk snakker om at 0-0 er godt nok, jeg tror ikke på at vi går videre med mindre vi vinder i aften... Kun en SEJR tæller!

Enig - Det der regnestykke med 0-0 og så slå Portugal, det er alt for farligt og naivt. Først og fremmest fordi Portugal nøgternt set er en klasse over os.

Aldrig har det været så spændende om Lyngby vinder næste kamp!

Mads Junker = Nej tak!, Han har været tæt på Skoubo.......

•  06-09-2011, 15:48 531315 som svar til 527047

Er der en der kan hjælpe mig med hvordan jeg kan se kampen via nettet i Prag,

så vidt jeg husker så virker Sputnik ikke fra udlandet oder...??

Pft

•  06-09-2011, 15:48 531316 som svar til 527047

Vi ender vel som 2er i den pulje , men hvordan er det så ? spilles der kval kampe mellem div 2ere eller hvordan er de regler nu lige engang ??
  •  06-09-2011, 15:51 531319 som svar til 531315

Cooks:

Pft

Bor du i udlandet? Så kan du se EM-kvalifikationsbraget Danmark-Norge tirsdag aften direkte på Sputnik http://bit.ly/osKlwl

•  06-09-2011, 16:01 531323 som svar til 527047

Hvad tid bliver den spillet, og hvilken kanal bliver den vist på? Smile
    TOK!

DUO - Sammen er vi stærkest

You say Take That, I say Metallica
    You say Miley Cyrus, I say Slipknot
    You say Backstreet boys, I say Volbeat
    You say Justin Bieber, I say fuck you.
  •  06-09-2011, 16:07 531326 som svar til 527047

Tv2 sport kl 00.00 Smile

Høghen som målmandstræner !
  •  06-09-2011, 16:25 531327 som svar til 531316

yngve:
    Vi ender vel som 2er i den pulje , men hvordan er det så ? spilles der kval kampe mellem div 2ere eller hvordan er de regler nu lige engang ??

Den bedste 2'er går direkte videre, de andre 8 spiller 2 play off kampe hver. Så vidt jeg kan se, har vi ikke chance for at blive bedste 2'er. 
    Men tror det ser rigtig skidt ud uden en sejr i aften. Portugal ser i den grad ud til at have fundet formen, så vi kan udemærket ende som 3'er hvis vi ikke slår Norge.

Men vi skal da også kunne vinde over Norge i Parken. Som Carew siger DK er ikke Brasilien, men Norge er altså heller ikke Argentina.  

This is what you have been trained for, make us proud!
  •  06-09-2011, 16:28 531328 som svar til 531323

Gorm:
    Hvad tid bliver den spillet, og hvilken kanal bliver den vist på? Smile

TV2 kl 20

http://www.dr.dk/tv/oversigt#genre(13) 

•  06-09-2011, 16:33 531329 som svar til 531327

obkbh:

yngve:

Den bedste 2'er går direkte videre, de andre 8 spiller 2 play off kampe hver. Så vidt jeg kan se, har vi ikke chance for at blive bedste 2'er. 
    Men tror det ser rigtig skidt ud uden en sejr i aften. Portugal ser i den grad ud til at have fundet formen, så vi kan udemærket ende som 3'er hvis vi ikke slår Norge.

Men vi skal da også kunne vinde over Norge i Parken. Som Carew siger DK er ikke Brasilien, men Norge er altså heller ikke Argentina.  

Takker.... og vi slår da norge idag uden det vilde problem.....præcis som den gang
    http://www.dr.dk/Sporten/Baggrund/HistoriskUnivers/2011/03/13/152952.htm

•  06-09-2011, 17:07 531331 som svar til 531327

obkbh:

yngve:

Det tror jeg ikke du skal være sikker på. Du skal huske på, at i det regnestykke tæller kun pointene opnået i kampene mod top 5 i hver gruppe. Med andre ord: i vores gruppe er der kun 5 hold - derfor gælder alle vores point. I de fleste andre grupper er der 6 hold, hvilket betyder at andenpladsen i gruppen ikke kan tælle deres point mod gruppens dårligste hold med.

•  06-09-2011, 17:46 531341 som svar til 531319

yngve:
    Cooks:

Pft

Bor du i udlandet? Så kan du se EM-kvalifikationsbraget Danmark-Norge tirsdag aften direkte på Sputnik http://bit.ly/osKlwl

Der står der så, at man skal have et Sputnik Sport-abonnement for at se den (hvis man bor i udlandet i hvert fald). Er der nogen der ved om man kan se den med et normalt abonnement i DK?

•  06-09-2011, 17:54 531346 som svar til 531327

obkbh:

yngve:

Den bedste 2'er går direkte videre, de andre 8 spiller 2 play off kampe hver. Så vidt jeg kan se, har vi ikke chance for at blive bedste 2'er

Rigtigt.. Hvis vi skal blive bedste 2'er skal vi vinde resten af kampene, men så bliver vi jo Nr 1 :)

Jeg Er Bar' Så Go'
  •  06-09-2011, 18:34 531349 som svar til 527047

God kamp allesammen! :)
    En jyde med smag for fyn. :)

•  06-09-2011, 18:55 531358 som svar til 531331

Agbre:
    obkbh:

yngve:

Det tror jeg ikke du skal være sikker på. Du skal huske på, at i det regnestykke tæller kun pointene opnået i kampene mod top 5 i hver gruppe. Med andre ord: i vores gruppe er der kun 5 hold - derfor gælder alle vores point. I de fleste andre grupper er der 6 hold, hvilket betyder at andenpladsen i gruppen ikke kan tælle deres point mod gruppens dårligste hold med.

Værste konkurrent er nok Gr. F med Kroatien, der vel ender på 23 (- 6 point) - altså 17 point.
    Så opskriften er helt klart en sejr i aften.

Side 2 af 4 (46 indlæg)   < Forrige 1 2 3 4 Næste >
Vis som RSS news feed i XML