Lars Elstrup:Der er sgu for langt mellem snapsene med ham til den løn han får. Hvis der er andre i Superligaen der vil have ham, må de efter min mening få ham gratis, så vi kan få lidt lønkroner fri.
Det har i noget tid været skriften på væggen, at han er færdig i klubben. Alle de kampe han fik på bænken, især sidst på efteråret, tyder virkelig på, at han ikke er kridthuset hos HC. Det ærgrer mig da jeg egentlig synes han har spillet nogle gode kampe i efteråret (er dog ikke enig i, at han var vores suverænt bedste i efteråret) og det virker som om han har mere i sig endnu. I lang tid havde han et stort ønske om at komme videre til en større klub, men det har han nok droppet efter hans skifte til WBA faldt sammen. I den første halvsæson efter det skete spillede han virkelig svagt, men siden virker det som om han accepterede sin plads i OB og gik helhjertet ind i det.
Jeg har været lidt i tvivl mht. ham, bl.a. fordi der har været noget usikkerhed omkring om han var indblandet i de anonyme udtalelser til BT - selvom han på det kraftigste var ude og afvise det. På mig virker det lidt som om, at det er den største grund til hans mange kampe på bænken i efteråret. Alt i alt vil jeg dog være ked af at se ham skifte, og ville hade at se ham spille i en anden klub i suppen.
Men på den anden side så er det godt nok mange penge han får, hvis summerne Ekstra Bladet bragte forleden bare passer lidt. Helt urealistisk er det vel ikke eftersom man tidligere har forlænget/omstruktureret kontrakter på både ham og Utaka for at holde på dem. Selvom han egentlig fandt et godt og mere stabilt niveau i efteråret, synes jeg stadig der er noget vej til det topniveau han har vist for os, og det berettiger således heller ikke helt hans løn som jeg ser det. Hans løn er også grunden til, at jeg - som nixcha - har svært ved at se ham i en anden dansk klub (medmindre FCK vil have ham, hvilket jeg tvivler på). Tror hverken BIF eller FCM har plads nok i budgettet til at honorere en løn som den i øjeblikket.