OB Online's debatforum

Velkommen til OB Online's debatforum Log ind | Bliv medlem | Hjælp
i Søg

Den samlede Eric Djemba-Djemba tråd.

Seneste indlæg 1 time, 27 minutter siden af Nexman. 680 svar.
Side 27 af 46 (681 indlæg)   « Første ... < Forrige 25 26 27 28 29 Næste > ... Sidste »
Sorter indlæg: Forrige Næste
  •  11-01-2012, 15:46 557961 som svar til 546764

Re: Den samlede Eric Djemba-Djemba tråd.

obkbh:

øhh, Forlan,  var det ikke netop en stor fejl af MU at lade ham gå? Han spillede da et kanon VM.

Jeg forstår ikke helt denne diskussion, vi skal vel ikke måle vores spillere på om de har slået til i MU eller ej. Man U er jo lysår fra hvor OB befinder sig. 

Nej. Han fungerede slet ikke i United. Og ja, han spillede et kanon VM...6 år efter han blev afskibetConfused

Stolthed - Kærlighed - Loyalitet!

---------------------o---------------------

DUO - Sammen er vi stærkest.
  •  11-01-2012, 15:52 557963 som svar til 557958

Mågen:

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/djemba-djemba-kan-skifte-superliga-klub

Forlæng med DD eller få ham nu solgt til UDLANDET!

vil ikke se ham i BIF/FCK 

Kunne være derfor BIF meldte så defensivt ud angående Femi for et par dage siden. 

Aldrig har det været så spændende om Lyngby vinder næste kamp!

Mads Junker = Nej tak!, Han har været tæt på Skoubo.......

•  11-01-2012, 16:20 557968 som svar til 557958

Mågen:

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/djemba-djemba-kan-skifte-superliga-klub

Tror ganske enkelt ikke FCK er interesseret; og BIF har ikke råd. Den gode DD har nok set skriften på væggen, og hans agent kommer på arbejde med at finde en klub til ham, hvor han kommer i nærheden af samme løn som nu. Tror ikke på et DD-skifte her nu; mest pga simpel mangel på efterspørgsel.

"For fannan dæ er kult, man"
    Kluden Krew - O'ense Internationals
  •  11-01-2012, 17:23 557977 som svar til 356957

Der er sgu for langt mellem snapsene med ham til den løn han får. Hvis der er andre i Superligaen der vil have ham, må de efter min mening få ham gratis, så vi kan få lidt lønkroner fri.
  •  11-01-2012, 17:32 557979 som svar til 557977

Der er jeg dybt uenig, DD er OBs absolut bedste spiller i efteråret, den eneste der har holdt niveau sammen med Falk, DDs niveau er pt bare højere end Falks. Vil være en skam hvis han skulle ryge videre til FCK, hvor han sagtens kunne klare sig, kan ikke se hvem FCK har som har DDs niveau.
  •  11-01-2012, 17:55 557985 som svar til 557958

Mågen:

Det ville knuse mit hjerte...
    Danmarks stolthed, Odense´s hjerte

We´re shit and we know we are

Høghen tilbage til Ådalen NU!!!

•  11-01-2012, 18:28 557993 som svar til 557977

Lars Elstrup:
    Der er sgu for langt mellem snapsene med ham til den løn han får. Hvis der er andre i Superligaen der vil have ham, må de efter min mening få ham gratis, så vi kan få lidt lønkroner fri.

Det har i noget tid været skriften på væggen, at han er færdig i klubben. Alle de kampe han fik på bænken, især sidst på efteråret, tyder virkelig på, at han ikke er kridthuset hos HC. Det ærgrer mig da jeg egentlig synes han har spillet nogle gode kampe i efteråret (er dog ikke enig i, at han var vores suverænt bedste i efteråret) og det virker som om han har mere i sig endnu. I lang tid havde han et stort ønske om at komme videre til en større klub, men det har han nok droppet efter hans skifte til WBA faldt sammen. I den første halvsæson efter det skete spillede han virkelig svagt, men siden virker det som om han accepterede sin plads i OB og gik helhjertet ind i det.

Jeg har været lidt i tvivl mht. ham, bl.a. fordi der har været noget usikkerhed omkring om han var indblandet i de anonyme udtalelser til BT - selvom han på det kraftigste var ude og afvise det. På mig virker det lidt som om, at det er den største grund til hans mange kampe på bænken i efteråret. Alt i alt vil jeg dog være ked af at se ham skifte, og ville hade at se ham spille i en anden klub i suppen.

Men på den anden side så er det godt nok mange penge han får, hvis summerne Ekstra Bladet bragte forleden bare passer lidt. Helt urealistisk er det vel ikke eftersom man tidligere har forlænget/omstruktureret kontrakter på både ham og Utaka for at holde på dem. Selvom han egentlig fandt et godt og mere stabilt niveau i efteråret, synes jeg stadig der er noget vej til det topniveau han har vist for os, og det berettiger således heller ikke helt hans løn som jeg ser det. Hans løn er også grunden til, at jeg - som nixcha - har svært ved at se ham i en anden dansk klub (medmindre FCK vil have ham, hvilket jeg tvivler på). Tror hverken BIF eller FCM har plads nok i budgettet til at honorere en løn som den i øjeblikket.

•  11-01-2012, 20:34 558023 som svar til 557993

Kan vi ikke bytte lige over med Bjørn Helge Riise...
    Prioriteter i foråret:
    1: Sikring af overlevelse.
    2: Unge i start11 -> transferfrie og 30+ på bænken.
    3: Slutte over BIF (igen)
  •  11-01-2012, 20:59 558028 som svar til 356957

Bliver meget ærgerligt at skulle sige farvel til DD, og interviewet med hans agent nævner jo ikke engang muligheden for en forlængelse. Så hellere at vi sendte HC videre og beholdt DD, men det er ikke realistisk, som kortene er blandet lige nu.
    This is what you have been trained for, make us proud!
  •  11-01-2012, 22:49 558059 som svar til 558028

obkbh:
    Bliver meget ærgerligt at skulle sige farvel til DD, og interviewet med hans agent nævner jo ikke engang muligheden for en forlængelse. Så hellere at vi sendte HC videre og beholdt DD, men det er ikke realistisk, som kortene er blandet lige nu.

Nej totalt urealistisk så dumme er der ingen der er!!! 

Tc som Ob´s Ronald McDonald..Ja Tak!!
    Udrensning i toppen af OB Nu!!!
    17 mål af Skoubo come on get real
    tag nu bukserne på PH.!
    Prøver med Ja-hatten
  •  12-01-2012, 13:35 558155 som svar til 558059

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob-profil-vi-manger-angribere

Prioriteter i foråret:
    1: Sikring af overlevelse.
    2: Unge i start11 -> transferfrie og 30+ på bænken.
    3: Slutte over BIF (igen)
  •  12-01-2012, 14:01 558164 som svar til 558155

Plum:

Pas nu på Eric, bare spørg Arek Big Smile Men ja, vi mangler i den grad en angriber eller to.

Stolthed - Kærlighed - Loyalitet!

---------------------o---------------------

DUO - Sammen er vi stærkest.
  •  12-01-2012, 16:33 558209 som svar til 558164

Leander:
    Plum:

Pas nu på Eric, bare spørg Arek Big Smile Men ja, vi mangler i den grad en angriber eller to.

Argh, mener nu er der et par lysårs forskel på de to udmeldinger... ,o)

Mvh

MaxHH

Odenses Uafhængige Fans

•  12-01-2012, 16:36 558210 som svar til 558209

MaxHH:
    Leander:
    Plum:

Argh, mener nu er der et par lysårs forskel på de to udmeldinger... ,o)

Mvh

MaxHH

Er det kun mig, der bider mærke i, at den måde det bliver formuleret, kunne tyde på at han blev i OB? Godt og skidt vel. :)
    En jyde med smag for fyn. :)

•  12-01-2012, 17:25 558220 som svar til 558210

Jeg kan i hvert fald sige at han i dagens papirudgave af FS siger noget i stil at han "næsten ikke kan nænne at forlade klubben i den situation vi er nu" også den gamle smøre med hvor meget OB har betyder for hans karriere.
Side 27 af 46 (681 indlæg)   « Første ... < Forrige 25 26 27 28 29 Næste > ... Sidste »
Vis som RSS news feed i XML