OB Online's debatforum

Velkommen til OB Online's debatforum Log ind | Bliv medlem | Hjælp
i Søg

Den samlede Eric Djemba-Djemba tråd.

Seneste indlæg 1 time, 27 minutter siden af Nexman. 680 svar.
Side 29 af 46 (681 indlæg)   « Første ... < Forrige 27 28 29 30 31 Næste > ... Sidste »
Sorter indlæg: Forrige Næste
  •  16-01-2012, 09:40 558746 som svar til 558739

Re: Den samlede Eric Djemba-Djemba tråd.

Tror den melding er damage control. Jeg tror han stopper senest til sommer, jeg føler mig overbevist om han er i "bad standing", men selvfølgelig ting har det med at ændre sig over tid.
    Aldrig har det været så spændende om Lyngby vinder næste kamp!

Mads Junker = Nej tak!, Han har været tæt på Skoubo.......

•  19-01-2012, 13:14 559756 som svar til 356957

http://www.ob125.dk/artikel/traditionernes-fest.aspx

Jeg synes DD virker meget engageret i vores klub. Synes vi skal forlænge med ham. Han er med i rigtig mange arrangementer som tyder på stort engagement og vilje fra hans side af. Dette er blot et eksempel. 

Homework is like GTA, you have missions but you always do other shit.

Stor respekt for Wessels!
  •  01-02-2012, 16:33 562978 som svar til 559756

http://onside.dk/nyheder/superligaen/djemba-djemba-klar-til-kaempe-ansvar

Sådan skal det være .... giv ham anførerbindet i AMC´s fravær og se om det ikke løfter hans spil i en grad der kan kaste en forlængelse af sig.

Finder han tilbage til sit niveau ville jeg ikke have noget imod at have ham i 2-3 år endnu .. med en ordentlig makker ved siden af sig...

Prioriteter i foråret:
    1: Sikring af overlevelse.
    2: Unge i start11 -> transferfrie og 30+ på bænken.
    3: Slutte over BIF (igen)
  •  01-02-2012, 17:02 562989 som svar til 562978

Plum:

Sådan skal det være .... giv ham anførerbindet i AMC´s fravær og se om det ikke løfter hans spil i en grad der kan kaste en forlængelse af sig.

Finder han tilbage til sit niveau ville jeg ikke have noget imod at have ham i 2-3 år endnu .. med en ordentlig makker ved siden af sig...

Jeg er selv splittet ang. ham - og tvivler generelt på en forlængelse. I efteråret synes jeg egentlig han fandt et fornuftigt niveau og tror også han kan levere godt i foråret og blive vigtig for os. Han er "kun" 30 så det burde ikke være umuligt for ham at i hvert fald nærme sig sit topniveau. Hvis han finder det niveau er det klart, at ethvert hold i ligaen vil kunne bruge ham. Så hvis man kun ser på det ville jeg nu heller ikke have noget imod en forlængelse.

Et (stort) problem er dog hans løn. Hvis EB's oplysninger passer (og jeg tror egentlig ikke de er helt hen i vejret) er han måske den med næsthøjest løn i ligaen og tjener vel i realiteten lønnen for to profiler på vores hold. Jeg tvivler simpelthen på, at han kan finde et stabilt niveau der gør, at han er den høje løn værd. Derudover er han, så vidt jeg ved, lige røget af den såkaldte forskerordning så han er steget meget i skat - hvilket nok ikke får ham til at slække på sine lønkrav.

•  01-02-2012, 17:07 562991 som svar til 562989

Agbre:
    Plum:

Jeg er selv splittet ang. ham - og tvivler generelt på en forlængelse. I efteråret synes jeg egentlig han fandt et fornuftigt niveau og tror også han kan levere godt i foråret og blive vigtig for os. Han er "kun" 30 så det burde ikke være umuligt for ham at i hvert fald nærme sig sit topniveau. Hvis han finder det niveau er det klart, at ethvert hold i ligaen vil kunne bruge ham. Så hvis man kun ser på det ville jeg nu heller ikke have noget imod en forlængelse.

Et (stort) problem er dog hans løn. Hvis EB's oplysninger passer (og jeg tror egentlig ikke de er helt hen i vejret) er han måske den med næsthøjest løn i ligaen og tjener vel i realiteten lønnen for to profiler på vores hold. Jeg tvivler simpelthen på, at han kan finde et stabilt niveau der gør, at han er den høje løn værd. Derudover er han, så vidt jeg ved, lige røget af den såkaldte forskerordning så han er steget meget i skat - hvilket nok ikke får ham til at slække på sine lønkrav.

Jeg ved ikke med forskerordningen men han er jo ikke skiftet i dette vindue netop fordi der ikke er nogen der ville matche hans løn. Så derfor behøver OB jo heller ikke at matche den i en forlængelse men ved hvor meget andre har budt og kan ligge sig deromkring..

Prioriteter i foråret:
  •  01-02-2012, 17:35 562998 som svar til 356957

Man kan sige meget om DD, men engageret er han er sgu altid.
    En jyde med smag for fyn. :)

•  01-02-2012, 18:01 563000 som svar til 562998

Gummi:
    Man kan sige meget om DD, men engageret er han er sgu altid.

Sådan virker det ihvertfald udadtil..

Handling NU!
  •  01-02-2012, 19:12 563012 som svar til 562989

Agbre:

Er det ikke noget med at den periode er blevet forlænget..? Mener da Ruud forklarede at det bla. var derfor han forlængede med OB...

Loading 3 points
  •  01-02-2012, 19:20 563018 som svar til 563012

Fra tre til fem år.
  •  01-02-2012, 19:26 563023 som svar til 563018

Dobrich:
    Fra tre til fem år.

Yes Tak...

Så må DD vel også have lidt at køre på endnu...

Loading 3 points
  •  01-02-2012, 19:40 563025 som svar til 356957

Hmm hvis han får en løn på 6 mio om året med forskerordning.. Puha..

Mener da ikke han er på forskerordning mere??

!! SOLBRILLE CREW !!
    Citat fra DN foredrag: Er er det rigtigt at du engang har nikket Thomas Augustinussen et hovedstød.

Stolt medlem af: Når du kommer hjem fra fester - så skid på hvad du taster
  •  01-02-2012, 21:00 563030 som svar til 563025

daCarp0:

Hmm hvis han får en løn på 6 mio om året med forskerordning.. Puha..

Mener da ikke han er på forskerordning mere??

Han kom til OB i sommeren 2008. han kan være på forskerordningen i fem år, ergo har han et år tilbage. (Til sommeren 2013)

"L'shanah haba'ah b'Yerushalayim"
    Kluden Krew - O'ense Internationals
  •  01-02-2012, 21:09 563033 som svar til 563025

Hmmm.... det lyder lovligt højt... mener det er omkring kr. 300.000,- om måneden !
  •  01-02-2012, 22:14 563051 som svar til 563033

http://www.bold.dk/nyt/Djemba-Djemba-Stort-potentiale-i-holdet

Prioriteter i foråret:
  •  01-02-2012, 22:21 563056 som svar til 356957

Ja han snakker i hvert tilfælde godt for sin sag.. Dvs holdets sag...

Jeg håber stadig at vi kommer til at se den gamle DD igen..

Der bliver nemlig brug for ham 

Større OB fan end min ven Wozny!!!
Side 29 af 46 (681 indlæg)   « Første ... < Forrige 27 28 29 30 31 Næste > ... Sidste »
Vis som RSS news feed i XML