OB Online's debatforum

Velkommen til OB Online's debatforum Log ind | Bliv medlem | Hjælp
i Søg

Handler der aldrig blev til noget

Seneste indlæg 24-02-2012, 02:00 af Kimseboy. 87 svar.
Side 3 af 6 (88 indlæg)   < Forrige 1 2 3 4 5 Næste > ... Sidste »
Sorter indlæg: Forrige Næste
  •  02-09-2010, 21:06 431170 som svar til 430137

Re: Handler der aldrig blev til noget

For nogle år siden havde vi et par unge argentinere til prøvetræning, hvor af den ene Thomas Charles bestemt havde potientale. Da OB efter lange forhandlinger havde opnået en acceptabel pris, Skruede den argentinske klub pludselig prisen voldsomt i vejret. Senere røg han vist til Vejle.

Vi havde også en argentinsk landsholdspiller, med et temmelig spændende CV til " prøvetræning - kontraktunderskrivelse " Han trænede da også med, men efter træningen så man ikke mere til ham. Pablo Paz var navnet.

Det største problem i OB, hedder Thomas Christensen.
  •  02-09-2010, 23:33 431213 som svar til 430230

niklasob:

NicolaiN:
    Var der ikke også noget med Miti havde stort skrvet under i BIF, men droppede det i sidste øjeblik, hvorefter BIF måtte smide pænt mange Miti-trøjer ud?

Skulle lige til at skrive den Nicolai. Miti fortrød heldigvis og sagde at han ikke ville spille for andre herhjemme end OB. Ikke blot en fantastisk spiller men også et fantastisk menneske  " target="_blank" href="javascript:insertSmiley('Yes');" mce_target="_blank" href="javascript:insertSmiley('Yes');">

Glemmer aldrig da Martin drak ham fuld før en træning og Miti bandede og svovlede over hans cykel som ikke kunne køre lige ud mere Big Smile

En af tre moderatorer på dette forum - send gerne en PB (Privat Besked) til mig, hvis du har spørgsmål eller forslag til forummet Smile

Links til ulovlig streaming vil give karantæne fra forummet.
  •  02-09-2010, 23:50 431216 som svar til 431170

Dengang vi var ved at bytte os til Jesper Kristensen fra bif, et par måneder senere var han fodboldinvalid.

Hvorfor kan superligaen ikke være ligesom Bundesligaen - holdene fra hovedstaden er i næstbedste række, og holdet fra landets tredjestørste by bliver næsten altid mestre?

•  03-09-2010, 07:37 431233 som svar til 431216

Ardiles:

Dengang vi var ved at bytte os til Jesper Kristensen fra bif, et par måneder senere var han fodboldinvalid.

Var det ikke Schjønberg, der skulle ha´ været den modsatte vej i sin tid?

TOK!

DUO - Sammen er vi stærkest

You say Take That, I say Metallica
    You say Miley Cyrus, I say Slipknot
    You say Backstreet boys, I say Volbeat
    You say Justin Bieber, I say fuck you.
  •  03-09-2010, 10:17 431245 som svar til 430137

Der er også den her......

Sammen norske spiller harnetop i maj som Brann træner/dir. været på besøg igen i Ådalen i forbindelse med et muligt køb af Atle.....

http://www.fyens.dk/article/363277:Sport--Steinar-er-gaaet-i-taenkeboks

Steinar havde åbenbart stor erfaring fra Milan og Napoli og ikke mindst Tromsø...

Tidligere hed jeg Emil herinde på forum.....
  •  03-09-2010, 11:42 431267 som svar til 431245

Kan huske at vi havde ham her til prøvetræning http://www.sporten.dk/fodbold/ny-arek-paa-proeve-i-ob og så lige pludselig skrev vi kontrakt med Roy Carroll.
  •  30-01-2011, 20:42 472611 som svar til 430137

Nu nærmer vi os sidste døgn af transfervinduet, så kan vi lige hive den tråd frem igen.

Brian Nielsen der nu spiller i New York Red Bulls, var der rigtig mange idikationer på, at han skulle ha havnet i OB.
    www.stoltmenydmyg.dk

Daniel Høegh - fremtidens anfører i OB: http://tv2sport.dk/daniel-hoegh-vi-kan-ikke-grave-os-ned
  •  30-01-2011, 21:01 472616 som svar til 430137

Da Peter Møller stoppede i FCK for at blive studievært på DR Sporten og OB manglede angribere (under Bruce Rioch) tilbød OB ham 700.000 kr for en halvsæson. Møller afslog, the rest is history...
  •  30-01-2011, 21:30 472620 som svar til 430137

ham her .http://www.transfermarkt.co.uk/en/keun-ho-lee/transfers/spieler_81802.html
  •  31-01-2011, 13:47 472749 som svar til 430137

Frederik Stoor afviste OB og tog til Vålerenga, fordi OB ikke kunne garantere ham spilletid.
  •  31-01-2011, 13:49 472753 som svar til 430137

NicolaiN:
    Synes det kunnev ære meget sjovt her på transfervinduet sidste dag, hvor der er lidt for stille,at snakke om handler der aldrig blev til noget.

1) Sidste år gik John Utaka rygterne for fulde drøn, og jeg havde blandt andet selv hørt rygtet.

2) En Irakiske spiller, hvis navn jeg ikke kan huske, skulle vist ha' været tæt på i vinteren '08

3) Nordmanden John Anders Bjørkøy, men handlen gik i vasken sidste dag

Her er det så folk med lidt bedre hukommelse end mig, skal tilføje nogle flere... ;-)

Nå, ja det var jo Nashat Akram(FC Twente). Han er en stjerne på det irakiske landshold.

Mener også at han var tæt på Man. City...

•  11-08-2011, 15:36 520931 som svar til 430137

Tror godt vi kan tilføje Rasmus Lindgren på denne liste.
    www.stoltmenydmyg.dk

Daniel Høegh - fremtidens anfører i OB: http://tv2sport.dk/daniel-hoegh-vi-kan-ikke-grave-os-ned
  •  11-08-2011, 18:55 520994 som svar til 430137

Søren Berg, da han kom tilbage til Danmark.

Efter sigende ville Kim Brink ikke lægge et fast tilbud på bordet, men blev i stedet ved og ved med at spørge Berg "hvad har Randers tilbudt dig?" - underforstået, at så ville han lige overbyde dem med en skilling. Berg blev irriteret over forløbet, og skrev kontrakt med Randers - til Brinks forbløffelse.

Hvis Brink virkelig virkelig gerne ville have haft Berg, burde han nok bare have spillet ud med et acceptabelt tilbud og håbet, at Berg ville gå til forhandlingsbordet - og hvis Berg virkelig virkelig gerne ville have været til OB, burde han nok bare have sagt "Randers' tilbud kommer kun dem og mig ved - men hvis jeg skal spille i OB, forventer jeg sådan og sådan". Ærgeligt, ingen af dem virkelig ville hinanden. Vi kunne godt have brugt ham. Men tror såmænd stadig den dag i dag, at han ville kunne fortjene en startplads.

Det er lettere at slås for sine principper end at leve op til dem.
  •  11-08-2011, 19:08 520997 som svar til 430137

Nogen der ved om vi skulle have været ude efter Kebe da han kom til DK, ham der endte i Horsens...? (Har jeg ladet mig fortælle)

http://da.wikipedia.org/wiki/Alioune_Kebe 

Loading 3 points
  •  11-08-2011, 19:28 520999 som svar til 520994

Alter Evil:

Søren Berg, da han kom tilbage til Danmark.

Efter sigende ville Kim Brink ikke lægge et fast tilbud på bordet, men blev i stedet ved og ved med at spørge Berg "hvad har Randers tilbudt dig?" - underforstået, at så ville han lige overbyde dem med en skilling. Berg blev irriteret over forløbet, og skrev kontrakt med Randers - til Brinks forbløffelse.

Hvis Brink virkelig virkelig gerne ville have haft Berg, burde han nok bare have spillet ud med et acceptabelt tilbud og håbet, at Berg ville gå til forhandlingsbordet - og hvis Berg virkelig virkelig gerne ville have været til OB, burde han nok bare have sagt "Randers' tilbud kommer kun dem og mig ved - men hvis jeg skal spille i OB, forventer jeg sådan og sådan". Ærgeligt, ingen af dem virkelig ville hinanden. Vi kunne godt have brugt ham. Men tror såmænd stadig den dag i dag, at han ville kunne fortjene en startplads.

OB ville bare ikke give nok i løn, og han gik efter pengene

Side 3 af 6 (88 indlæg)   < Forrige 1 2 3 4 5 Næste > ... Sidste »
Vis som RSS news feed i XML