OB Online's debatforum

Velkommen til OB Online's debatforum Log ind | Bliv medlem | Hjælp
i Søg

Fladskærm - Hvor stort skal jeg have?

Seneste indlæg 04-09-2010, 09:15 af OBservant. 46 svar.
Side 3 af 4 (47 indlæg)   < Forrige 1 2 3 4 Næste >
Sorter indlæg: Forrige Næste
  •  02-09-2010, 11:37 430966 som svar til 430961

Re: Fladskærm - Hvor stort skal jeg have?

Kranen valgte at indrette stuen så vi i forholdet mellem sofa og TV havde den størst mulige afstand, er dermed den næsten størst mulige udgift til TV Hmm
    En af tre moderatorer på dette forum - send gerne en PB (Privat Besked) til mig, hvis du har spørgsmål eller forslag til forummet Smile

Links til ulovlig streaming vil give karantæne fra forummet.
  •  02-09-2010, 11:39 430967 som svar til 430484

Hun lyder da som en drøm, hellere blæse budgettet af på teknik frem for gardiner :-)

Jeg har selv 3 meter til mit 46" og det passer helt perfekt

•  02-09-2010, 11:56 430973 som svar til 430966

Chuck:
    Kranen valgte at indrette stuen så vi i forholdet mellem sofa og TV havde den størst mulige afstand, er dermed den næsten størst mulige udgift til TV Hmm

What a woman Big Smile

Hvorfor ser du splinten i din broders øje, men lægger ikke mærke til bjælken i dit eget øje?

Din selvretfærdige hykler!
  •  02-09-2010, 13:10 431002 som svar til 430967

Ja det skal hun da have, hun er langt fra skræmt af teknik, men hun er nu også ret god til at finde små nips-ting og andre indkøb Stick out tongue Har opgivet at argumentere imod indkøb af ting hvor jeg bare VED at hun eller barnet er træt af dem eller ikke får dem brugt 3 måneder efter - uanset hvor gode intentionerne var ved anskaffelsen... Fik jeg nævnt de vandrestave der igår saboterede mit internet, da de væltede og hev stikket ud af væggen? Wink De er ret støvede og står, sjovt nok, i kælderen ...

Opturen var dog, at jeg til min netop overståede fødselsdag, ikke ønskede mig hverken Eva Trio eller noget i den dur - havde udelukkende IT og lidt andet på listen Big Smile

En af tre moderatorer på dette forum - send gerne en PB (Privat Besked) til mig, hvis du har spørgsmål eller forslag til forummet Smile

•  02-09-2010, 13:37 431022 som svar til 430484

42 Panasonic, sidder ca 1 meter fra det, dejlig kvalitet!
    O'eeeeeeeeeeeense
  •  02-09-2010, 16:16 431089 som svar til 430874

Linkfix

Red14:

Jeg har lige bestilt:

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/tv/tv-storre-end-40/TXP42G20E/42-panasonic-plasma-tv

Jeg har selv ledt efter TV i noget tid, og jeg kender 2 som har kigget på TV igennem flere måneder. Den ene har købt ovenstående model i 50'' og den anden i 42 som ovenstående.

Det er kvalitet og det eneste rigtige pt. Hvis man spørger mig. 

Striwerne, striweernee striwerneee...
  •  02-09-2010, 17:34 431111 som svar til 431022

ABROE:
    42 Panasonic, sidder ca 1 meter fra det, dejlig kvalitet!

Jeg brugte en overgang mit 32" som PC-skærm på skrivebordet Stick out tongue

Da jeg så skiftede tilbage kunne jeg jo ikke leve med sølle 19", så jeg købte en 26" skærm Big Smile

On topic: Så skal mit lille 32" TV også snart skiftes ud!! Men jeg har bare ikke lige pengene til det Crying

Signaturen kan ikke vises
  •  02-09-2010, 18:38 431137 som svar til 430484

Jeg har ca. 2,7 meter til mit tv, og jeg har et 32", det er sgu rigeligt fint. Jeg købte et eller andet phillips, til omkring 3000 for et års tid siden mener jeg, så det er bestemt til at betale. Jeg synes også hurtigt det kan blive for stort, jeg magter bare ikke at skulle flytte hovedet en hel masse når man ser fjernsyn. 
  •  02-09-2010, 19:56 431158 som svar til 431137

KHansen:
    Jeg har ca. 2,7 meter til mit tv, og jeg har et 32", det er sgu rigeligt fint. Jeg købte et eller andet phillips, til omkring 3000 for et års tid siden mener jeg, så det er bestemt til at betale. Jeg synes også hurtigt det kan blive for stort, jeg magter bare ikke at skulle flytte hovedet en hel masse når man ser fjernsyn

Man kan jo også nøjes med at flytte øjnene i hovedet Stick out tongue

Striwerne, striweernee striwerneee...
  •  02-09-2010, 23:15 431207 som svar til 431158

Jeg har engang spillet Counter-Strike på en 32x18m skærm (Projektor) og sad ret tæt på ... aldrig har jeg dog spillet så ringe, for her kunne man virkelig tale om at det var nødvendigt at dreje hovedet og ikke bare bruge øjnene Sad

Men en sjov oplevelse var det da Smile

•  02-09-2010, 23:18 431209 som svar til 431207

NØØØØØØØØØRD!
    Husk Horsens-kampen.. Aldrig mere sådan en indsats..
  •  02-09-2010, 23:37 431214 som svar til 430878

Red14:
    OBservant:

Vil iøvrigt lige sige, at desto større skærm, desto dyrere. Så umiddelbart ville jeg gå efter 42' i god kvali, hvis jeg var dig for de 8000.

Umiddelbart ville jeg foreslå Panasonic G20  

Yes

Glimrende tv, særligt til prisen! (set til ca. 6.500,-).

Overvej dog også et Pana X20 i 37". Det er langt billigere (omkring 4k), og så har det et glimrende billede i SD, standard def., som de fleste udsendelser trods alt stadig sker i. Og så gør det heller ikke så "ondt", når du alligevel (?) om ca. tre år skifter over til et ægte fladt tv, LED (eller måske endda OLED?), evt. i 3D... Og der bliver råd til lidt flere fodboldture for at følge OB... ; )  Godt nok er X20 kun et HD-Ready, dvs. 720 linjer, men det kan du alligevel ikke se (efter sigende skal man over 50" før forskellen viser sig..?).

Jeg har selv et, og jeg er vældig tilfreds med det.

Så stribede og stolte, de ser ud !
  •  03-09-2010, 12:37 431277 som svar til 430484

Da vi i 2007 gik fra 32" billedrørs-tv til en 42" fladskærm, var den første oplevelse "føj, det er sgu for stort, jeg bliver nærmest svimmel over at se på det.

14 dage senere havde jeg vænnet mig til det og det kunne ikke være mindre!

I dag leder jeg efter et nyt fjernsyn. Jeg kigger på 55-60". Det kan næsten ikke blive for stort - specielt hvis materialet primært er HD Stick out tongue

Jeg sidder vist ca. 2,9m fra fjernsynet!

Pt. kigger jeg på skærme fra LG

...ambitioner om et fremtidigt OB med store udenlandske profiler og stærke fynske talenter, Thomas Christensen!
  •  03-09-2010, 12:44 431278 som svar til 431214

OB Fan Viborg:
    Red14:
    OBservant:

Vil iøvrigt lige sige, at desto større skærm, desto dyrere. Så umiddelbart ville jeg gå efter 42' i god kvali, hvis jeg var dig for de 8000.

Umiddelbart ville jeg foreslå Panasonic G20  

Yes

Glimrende tv, særligt til prisen! (set til ca. 6.500,-).

Overvej dog også et Pana X20 i 37". Det er langt billigere (omkring 4k), og så har det et glimrende billede i SD, standard def., som de fleste udsendelser trods alt stadig sker i. Og så gør det heller ikke så "ondt", når du alligevel (?) om ca. tre år skifter over til et ægte fladt tv, LED (eller måske endda OLED?), evt. i 3D... Og der bliver råd til lidt flere fodboldture for at følge OB... ; )  Godt nok er X20 kun et HD-Ready, dvs. 720 linjer, men det kan du alligevel ikke se (efter sigende skal man over 50" før forskellen viser sig..?).

Jeg har selv et, og jeg er vældig tilfreds med det.

præcis hvorfor jeg selv valgte x20 - teknologierne bliver forældede i et tempo, der gør, at man ikke køber tv som i gamle dage, hvor man snildt kunne have sig B&O i 10-20 år. Derfor går jeg selv efter billigere modeller, jeg kan udskifte med 3-4 års mellemrum. Og så er jeg på SU budget pt. Men har man pengene er 6000 kr ikke meget for et pana g20

1. Brønshøj
    2. OB

Når klogskab og vision møder dumhed og smålighed så udfordres integritet og sagen!
  •  03-09-2010, 17:00 431371 som svar til 431209

Bayliss:
    NØØØØØØØØØRD!

Korrekt at Tjok er en NØØØØØØØØØRD! Men hvem har ikke ønsket at prøve dette? Stick out tongue

Signaturen kan ikke vises
Side 3 af 4 (47 indlæg)   < Forrige 1 2 3 4 Næste >
Vis som RSS news feed i XML