OB Online's debatforum

Velkommen til OB Online's debatforum Log ind | Bliv medlem | Hjælp
i Søg

Stakkels Bendtner... ;-)

Seneste indlæg 04-03-2012, 22:51 af Leander. 37 svar.
Side 3 af 3 (38 indlæg)   < Forrige 1 2 3
Sorter indlæg: Forrige Næste
  •  23-12-2011, 08:44 555283 som svar til 555261

Re: Stakkels Bendtner... ;-)

Wilfred:

Bendtner scorer flere blondiner (med ukendt IQ) end mål på en fodboldbane. Men ok, Sunderland er nok bedre for hans sportslige udvikling end Arsenal. Arsenal har fået en virkelig topscorer i år, og Bendtner ville være chanceløs i den interne konkurrence i en klub, som trods alt hører til blandt de store.

Glory glory Man. United !

You make scoring blondes sound like a bad thing...? ,o)

Mvh

MaxHH

Odenses Uafhængige Fans

•  23-12-2011, 09:15 555290 som svar til 555283

MaxHH:
    Wilfred:

Bendtner scorer flere blondiner (med ukendt IQ) end mål på en fodboldbane. Men ok, Sunderland er nok bedre for hans sportslige udvikling end Arsenal. Arsenal har fået en virkelig topscorer i år, og Bendtner ville være chanceløs i den interne konkurrence i en klub, som trods alt hører til blandt de store.

Glory glory Man. United !

You make scoring blondes sound like a bad thing...? ,o)

Mvh

MaxHH

Jeg tænkte nøjagtigt det samme. (:
    En jyde med smag for fyn. :)

•  23-12-2011, 13:55 555324 som svar til 555290

Gummi:

Jeg tænkte nøjagtigt det samme. (:

Det var da ihvertfald en af de hobbies jeg har brugt mest tid og energi på, mens jeg var single og ude på sjov... ,o)

Mvh

MaxHH

Odenses Uafhængige Fans

•  05-01-2012, 15:51 556838 som svar til 249364

Re: Stakkels Bendtner... ;-) Igen igen...

http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-bendtner-i-endnu-en-anholdelse 

http://onside.dk/nyheder/premier-league/radgiver-mand-kastede-sig-over-bendtner

Tjaaa, var det nu ikke for de efterfølgende episoder vi har hørt om her på det sidste, kunne man have været fristet til at tro, at han i denne sag var uskyldig...

Loading 3 points
  •  11-01-2012, 21:57 558046 som svar til 249364

http://ekstrabladet.dk/sport/sport_paa_vrangen/article1689260.ece

Så må Bentner igen stå for skud, og sammenlignes med Basil fra Halløj på Badehotellet, da begge skulle have den samme tendens til at overvurdere egne evner.

Det som undre mig i denne artikel er, at en sportspsykolog stiller sig frem og fortæller om en test, han har taget af Bentner i Arsenal. Det er usmageligt, dårlig stil og efter min mening ikke foreneligt med arbejdet som psykolog.

"- Men hvis man skal fremhæve et enkelt eksempel, der personificerer Bendtner, kommer det bedste nok fra Jacques Crevoisier, en sportspsykolog, der ofte arbejder for Arsenal. Han fortæller i Mirror om en personlighedstest, som Bendtner tog:

- En af kategorierne hedder 'egen vurdering af kompetence', eller hvor god synes spilleren selv han er. På en skala op til 9, scorede Bendtner 10! Vi har aldrig set det før. Pat Rice sad ved siden af mig, og han kunne ikke holde op med at grine." 

This is what you have been trained for, make us proud!
  •  12-01-2012, 16:07 558198 som svar til 558046

obkbh:

http://ekstrabladet.dk/sport/sport_paa_vrangen/article1689260.ece

Så må Bentner igen stå for skud, og sammenlignes med Basil fra Halløj på Badehotellet, da begge skulle have den samme tendens til at overvurdere egne evner.

Det som undre mig i denne artikel er, at en sportspsykolog stiller sig frem og fortæller om en test, han har taget af Bentner i Arsenal. Det er usmageligt, dårlig stil og efter min mening ikke foreneligt med arbejdet som psykolog.

"- Men hvis man skal fremhæve et enkelt eksempel, der personificerer Bendtner, kommer det bedste nok fra Jacques Crevoisier, en sportspsykolog, der ofte arbejder for Arsenal. Han fortæller i Mirror om en personlighedstest, som Bendtner tog:

- En af kategorierne hedder 'egen vurdering af kompetence', eller hvor god synes spilleren selv han er. På en skala op til 9, scorede Bendtner 10! Vi har aldrig set det før. Pat Rice sad ved siden af mig, og han kunne ikke holde op med at grine." 

Nej, ham ville jeg nødigt skulle stole på efterfølgende...

Mvh

MaxHH

Odenses Uafhængige Fans

•  04-03-2012, 14:10 567256 som svar til 249364

52' Newcastle U. [0 - 1] Sunderland
    2' L. Cattermole
    13' Y. Cabaye
    20' D. Simpson J. McClean
    23' D. Ba
    24' M. Williamson
    25' [0 - 1] N. Bendtner (pen.)