OB Online's debatforum

Velkommen til OB Online's debatforum Log ind | Bliv medlem | Hjælp
i Søg

Rygtetråd - Vinteren 11/12. Vol. 4

Seneste indlæg 20-02-2012, 09:08 af Plum. 457 svar.
Side 31 af 31 (458 indlæg)   « Første ... < Forrige 27 28 29 30 31
Sorter indlæg: Forrige Næste
  •  31-01-2012, 11:04 562029 som svar til 562009

Re: Rygtetråd - Vinteren 11/12. Vol. 4

Mågen:
    Plum:
    Mågen:
    Julius76:

Tror desværre heller ikke, at direktionsgangen smider 8-10 mil efter Gilberto, omend jeg gerne så det!!

Hvis, og jeg gentager hvis vi skulle hente absa retur, kunne HC måske have den tanke, at Bashkim skal på toppen, sammen med evt. en hængende Falk/Skoubo, hvis ikke vi henter en ny angriber..???

Håber det absolut ikke, da jeg helst ser Bashkim hvor han er bedst, på venstrekanten...

Kom nu OB, overrask mig... POSITIVT!!!

//Julius76

Nooo, mener absolut ikke at JA vil passe ind på et pasningsstærkt hold! Lad ham blive i fck, hvor han kan hæve sin fede hyre.

Tekniske og pasningsstærke spillere - ja tak!  Fightere og tonsere - hyggeligt med deres indsats i OB, men de hører fortiden til

Jeg så ellers gerne nogle flere fightere i OB .. og det er vel en definition på tonsere vi skal have på plads idet PH har sagt at OB fortsat skal være et fysisk stærkt mandskab. Hele holdet skal bare længere frem på banen og presse.

JA er en fantastisk fighter, ingen tvivl om det. Hans spidskompetencer er speed og fight.

Hvis der er lidt alvor bag de udmeldinger vedrørende vores spillestil, der skal baseres på at være boldbesiddende, hører JA ikke til hos os igen.  Pasningsspillet er ikke i nærheden af at være hans styrke, imo. JA hører til den kontrollerende spillestil sammen med bla. HHA, som vi praktiserede under LO.

For nu at citere PH fra Tigertimes 8dec. 2011):

"For mig er det ikke overhovedet negativt ladet at være fysisk stærke på en fodboldbane. Hvis man ikke er det vinder man inen fodboldkampe - slet ikke i Europa. Men vi skal være fysisk stærke 20-30 meter højere oppe på banen. Vi skal ikke falde ned og blive passive foran eget feldt sådan som vi har set det her i efteråret"

"Fysik er bestemt ikke et fyord for mig! Vi skal ikke være Nordsjælland - der skal meget mere power til - Jeg kan faktisk rigtig godt lide mentaliteten i denne klub, hvor man forlanger af spillerne helt nede i ungdomsrækkerne at spiller man her, så smøger man ærmerne op! Vi skal i den grad spille med musklerne og gøre modstanderne bange. Men vi skal ikke være så nemme at spille bandespil imod. Vi må ikke stå så lavt".

"Begge backs skal højere op og være med til at lægge et sindsugt pres på deres straffesparksfelt. det vil blive mere risikobetonet spil, men det an vi netop håndtere, hvis vi har fysisk stærke folk til at dæmme op for eventuelle kontraer".

Han kommenterer i øvrigt på at mesterskabet er tabt ved at sige følgende:

"tidligere havde man fået point i sådanne kampe (de tre tabte kampe til SDR, Fredericia og ACH efter man var 40 min. fra at gå videre i CL) selv på dårlige dage. Men selvtilliden forsvandt, og spillet blev dårligere. Spillerne tog ikke længere chancer i presspillet, de spekulerede mere i at stå rigtigt og dække banen ind. Ingen gjorde længere ondt på modstanderne. energien og kreativiteten forsvandt"

Jeg blaimer i øvrigt HC for ovenstående. Det var hans taktik og spillerne gjorde som de fik besked på.

Prioriteter i foråret:
    1: Sikring af overlevelse.
    2: Unge i start11 -> transferfrie og 30+ på bænken.
    3: Slutte over BIF (igen)
  •  31-01-2012, 11:13 562030 som svar til 562029

Plum:
    Mågen:
    Plum:
    Mågen:
    Julius76:

Tror desværre heller ikke, at direktionsgangen smider 8-10 mil efter Gilberto, omend jeg gerne så det!!

Hvis, og jeg gentager hvis vi skulle hente absa retur, kunne HC måske have den tanke, at Bashkim skal på toppen, sammen med evt. en hængende Falk/Skoubo, hvis ikke vi henter en ny angriber..???

Håber det absolut ikke, da jeg helst ser Bashkim hvor han er bedst, på venstrekanten...

//Julius76

Nooo, mener absolut ikke at JA vil passe ind på et pasningsstærkt hold! Lad ham blive i fck, hvor han kan hæve sin fede hyre.

Tekniske og pasningsstærke spillere - ja tak!  Fightere og tonsere - hyggeligt med deres indsats i OB, men de hører fortiden til

Jeg så ellers gerne nogle flere fightere i OB .. og det er vel en definition på tonsere vi skal have på plads idet PH har sagt at OB fortsat skal være et fysisk stærkt mandskab. Hele holdet skal bare længere frem på banen og presse.

JA er en fantastisk fighter, ingen tvivl om det. Hans spidskompetencer er speed og fight.

Hvis der er lidt alvor bag de udmeldinger vedrørende vores spillestil, der skal baseres på at være boldbesiddende, hører JA ikke til hos os igen.  Pasningsspillet er ikke i nærheden af at være hans styrke, imo. JA hører til den kontrollerende spillestil sammen med bla. HHA, som vi praktiserede under LO.

"For mig er det ikke overhovedet negativt ladet at være fysisk stærke på en fodboldbane. Hvis man ikke er det vinder man inen fodboldkampe - slet ikke i Europa. Men vi skal være fysisk stærke 20-30 meter højere oppe på banen. Vi skal ikke falde ned og blive passive foran eget feldt sådan som vi har set det her i efteråret"

"Fysik er bestemt ikke et fyord for mig! Vi skal ikke være Nordsjælland - der skal meget mere power til - Jeg kan faktisk rigtig godt lide mentaliteten i denne klub, hvor man forlanger af spillerne helt nede i ungdomsrækkerne at spiller man her, så smøger man ærmerne op! Vi skal i den grad spille med musklerne og gøre modstanderne bange. Men vi skal ikke være så nemme at spille bandespil imod. Vi må ikke stå så lavt".

"Begge backs skal højere op og være med til at lægge et sindsugt pres på deres straffesparksfelt. det vil blive mere risikobetonet spil, men det an vi netop håndtere, hvis vi har fysisk stærke folk til at dæmme op for eventuelle kontraer".

"tidligere havde man fået point i sådanne kampe (de tre tabte kampe til SDR, Fredericia og ACH efter man var 40 min. fra at gå videre i CL) selv på dårlige dage. Men selvtilliden forsvandt, og spillet blev dårligere. Spillerne tog ikke længere chancer i presspillet, de spekulerede mere i at stå rigtigt og dække banen ind. Ingen gjorde længere ondt på modstanderne. energien og kreativiteten forsvandt"

Jeg blaimer i øvrigt HC for ovenstående. Det var hans taktik og spillerne gjorde som de fik besked på.

...Og det mest skræmmende er hvordan man skal turde tro på han får dem til noget andet i foråret!!........Crying

Tc som Ob´s Ronald McDonald..Ja Tak!!
    Udrensning i toppen af OB Nu!!!
    17 mål af Skoubo come on get real
    tag nu bukserne på PH.!
    Prøver med Ja-hatten
  •  31-01-2012, 11:18 562031 som svar til 559445

Kan vi ikke i resten af vinduet holde denne tråd til rygter!

Svinet ved noget og vil ikke dele - ikke fairStick out tongue

•  31-01-2012, 11:22 562035 som svar til 562031

Kongen:

Kan vi ikke i resten af vinduet holde denne tråd til rygter!

Svinet ved noget og vil ikke dele - ikke fairStick out tongue

Ny tråd på vej...

Loading 3 points
  •  31-01-2012, 12:47 562093 som svar til 562029

Plum:
    Mågen:
    Plum:
    Mågen:
    Julius76:

//Julius76

Man kan sagtens være fighter, samtidigt med at man er god i pasningsspillet. JA er bare ikke en af dem, han er "blot" en fighter med speed. Derimod er KT et godt eksempel på en spiller, der både fighter, men også er god i det boldbesiddende spil.

http://kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=44974

Vil som sagt blive slemt skuffet, hvis vi anskaffer JA. Som skrevet ovenover, hører JA til fortiden, hvor vi gik ud fra en defensiv kontrollerende tilgang til spillet (dvs. modstanderen må GERNE have bolden, idet vi stoler på vores def. organisation).

I linket ovenover, fortælles der at vi skal kunne bevare bolden på egne fødder. Her kan JA ikke bidrage, efter min mening

•  01-02-2012, 12:25 562909 som svar til 561634

Slambert:
    manner:
    Dinesen84:

vil virkelig snart gerne se noget fra alle de rygter svinet kommer med hele tiden... håber virkelig der kommer en lille gave til mig i dag fra OB.. har jeg nemlig ønsket mig... har ønsket sne, guld til danmark i dag og en ny spiller i føsdags gave :-) har fået det første og nummer 2 er tæt på, så mangler vi lige OB kommer med den største Stick out tongue

det vil jeg også gerne......indtil videre har det, som det ser ud til ligenu, været været varm luft og risikofrie påstande, dog undtaget JC som som PH tidligt i forløbet bekræftede var MEGET interessant og at OB SKAL have løst målmandsproblemet !!!! Derefter har der været mange navne i luften med udsagn som "min kilde siger vi er meget tæt på" og "kun detaljer skiller os fra en dansker" (Juncker) altsammen fuldstændig risikofrit og udokumenteret. Substans har indtil videre været en mangelvare......der er tid endnu, men den rinder ud. Jeg håber self. at der når at ske noget men som det ser ud nu er der stor sandsynlighed for ar "shoppingturen" er overstået for denne gang.........ganske som PH sagde efter sin ansættelse "jeg tror det bliver et roligt vindue"  

Vi har i mine øjne "forstærket" os på en plads hvor det ikke var tvingende nødvendigt at handle i dette vindue , da det ikke er hverken Toppel eller Wessels som har kostet i ligaen . Det kan vise sig at være et indkøb af Sætternes kaliberen , hvor vi i nogle kampe alligevel skal satse på Toppel .

Der er pladser på holdet som i langt højere grad skriger på forstærkning og hvor indkøb vil kunne bringe os frem i tabellen. Både venstre back , central midt og især angrebet trænger til nyt blod. Det kan vise sig dyrt at vente til sommerens vindue med at handle  .

Sker der ikke mere i indeværende vindue vil det i mine øjne være klart dumpet og vi kommer svækket ud til foråret.

Skuffet .

Har meget svært ved at se hvor man skal finde optimismen , tror vi også på tilskuerefronten bliver smidt 10 år tilbage i løbet af foråret.Første skud i den retning blev taget ved at ansætte en juniortræner til at styre  ligaholdet .

Kan ikke se hvem i truppen som skal løfte spillet .

Chris væk .
    Clausen væk.

Så mangler vi A.M.C , HHA og AJ.
    Få dem VÆK !!!
  •  01-02-2012, 19:26 563022 som svar til 559445

SNYDT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Big Smile

•  20-02-2012, 09:08 565397 som svar til 560996

badazz:
    Morre:
    NicolaiN:

Viktor Noring rygtes nu til Malmø:

http://www.fotbolldirekt.se/mff-vill-ha-viktor-noring 

Så henter vi ham nok ikke engang til sommer. 

Desværre nok ikke... Men det blev vel allerede afkræftet, da vi hentede Jesper C på en 3 ½ årig kontrakt...

Han kunne blive erstatning for JC, men VN vil nok ikke sidde på bænken i 2-3 år.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/tidl-ob-emne-klar-malmoe-ff

Prioriteter i foråret:
    1: Sikring af overlevelse.
    2: Unge i start11 -> transferfrie og 30+ på bænken.
    3: Slutte over BIF (igen)
Side 31 af 31 (458 indlæg)   « Første ... < Forrige 27 28 29 30 31
Vis som RSS news feed i XML