MOM Espen Ruud, fordi han bare nåede så meget - i begge ender af banen (Hallo, den lille lort løb altså Boing-Boing op på en kontra!
). Kunne sagtens have undet ham stolpe ind, for er du vimmer hvor han tørrede den stakkels FCM'er, hvor hovedet stadig må snørre rundt under bruseren 
Men ja, gode præstationer over heeeeeele linien:
RC - Ganske habil hele kampen igennem.
ER - Se ovenstående
AMC - Lækkert at se ham på højt niveau igen! Keep it up, Anders!
DH - Uimponeret tilgang til tingene i sin debut, i en møgsvær kamp. Altså det navn der ... Jeg ser nye t-shirts flimre forbi mine øjne? 
CS - Stærkere defensivt end set længe, stadig med gode fremadrettede aktioner. Hjalp DH godt med dessiner etc.
KT - Stærk kamp, men med nogle få hjerneblødninger, og derfor ikke en MOM-kandidat i min bog. Dog ikke noget primadonna over ham idag - lækkert!
ED-D - Vanen tro god, og kald lige hans ryk ned mod deres venstre hjørneflag frem ... Han viftede jo de to stakkels MUH-køer væk, som var de fluerne på en kokasse 
AJ - Godt at se ham tilbage, dog hverken helt godt eller skidt, men han ser nogle pasninger få af vores andre gør, og så kan han holde på bolden.
HHA - Han er sgu da on fire for tiden! Mål, assist, tacklinger, arbejdsraseri der presser og så endda flere gode afleveringer
Gad vide hvor mange kasser den mand når i denne (½)-sæson?!
PU - God kamp, få offsides hvilket han ellers var ved at duvikle en tendens til. Kold som en kummefryser på indlands-isen ved afslutningen. Pilen peger opad for vores lille torjäger!
HT - Den man kan jo tæmme et køleskab i frit fald, mens han holder to mand væk! God kamp hvor han vælger de simple løsninger. Ligger en god aflevering til HHA og viser ingen frygt i nærkampene på trods af han ikke engang er sin alvorlige skade kvit. Gal en jernmand! 
LO - Ja sgu, to angribere på banen med en spielmacher bagved og et talent i centerforsvaret og så en kamp der pt. må betegnes som en 6-point'er! Det skrider sgu fremad LO, selvom talentet nok ikke havde spillet fra start, havde vi været skadesfri - men fuck it, nu har DH sgu da vist at han har hår på kassen 
En af tre moderatorer på dette forum - send gerne en PB (Privat Besked) til mig, hvis du har spørgsmål eller forslag til forummet

Links til ulovlig streaming vil give karantæne fra forummet.