OB Online's debatforum

Velkommen til OB Online's debatforum Log ind | Bliv medlem | Hjælp
i Søg

MOM afstemning: OB 2-1 FCM

Seneste indlæg 03-09-2010, 07:30 af tåhyler. 122 svar.
Side 4 af 9 (123 indlæg)   « Første ... < Forrige 2 3 4 5 6 Næste > ... Sidste »
Sorter indlæg: Forrige Næste
  •  30-08-2010, 21:28 428705 som svar til 428607

Re: MOM afstemning: OB 2-1 FCM

Hans Henrik Andreasen.
  •  30-08-2010, 21:30 428706 som svar til 428705

Hha
    Tc som Ob´s Ronald McDonald..Ja Tak!!
    Udrensning i toppen af OB Nu!!!
    17 mål af Skoubo come on get real
    tag nu bukserne på PH.!
    Prøver med Ja-hatten
  •  30-08-2010, 21:30 428708 som svar til 428607

HHA
  •  30-08-2010, 21:33 428712 som svar til 428607

Der er faktisk ikke nogen der spiller dårligt i dag, imo, og rigtig stærke præstation fra de fleste.

Men en mand skiller sig ud, og det er HHA. Jeg har været efter ham, men må i dag bukke mig i støvet, og erklære ham min MOM. Hvis han spillede sådan hver kamp, spillede han ikke i OB, det er helt sikkert!

Mvh

MaxHH

Odenses Uafhængige Fans

•  30-08-2010, 21:36 428718 som svar til 428607

Godkendt over hele linien i dag (ville dog stadig ønske at Chris ikke gik i back-gear så ofte).

Ekstra godt af Ruud, Toft & Utaka.

Min MoM bliver HHA, som spiller fremragende både offensivt og defensivt - og derudover laver både mål og assist - hold kæft hvor er han god !!!

...ambitioner om et fremtidigt OB med store udenlandske profiler og stærke fynske talenter, Thomas Christensen!
  •  30-08-2010, 21:37 428723 som svar til 428607

MOM Espen Ruud, fordi han bare nåede så meget - i begge ender af banen (Hallo, den lille lort løb altså Boing-Boing op på en kontra! Surprise). Kunne sagtens have undet ham stolpe ind, for er du vimmer hvor han tørrede den stakkels FCM'er, hvor hovedet stadig må snørre rundt under bruseren Big Smile

Men ja, gode præstationer over heeeeeele linien:

RC - Ganske habil hele kampen igennem.

ER - Se ovenstående
    AMC - Lækkert at se ham på højt niveau igen! Keep it up, Anders!
    DH - Uimponeret tilgang til tingene i sin debut, i en møgsvær kamp. Altså det navn der ... Jeg ser nye t-shirts flimre forbi mine øjne? Big Smile
    CS - Stærkere defensivt end set længe, stadig med gode fremadrettede aktioner. Hjalp DH godt med dessiner etc.

KT - Stærk kamp, men med nogle få hjerneblødninger, og derfor ikke en MOM-kandidat i min bog. Dog ikke noget primadonna over ham idag - lækkert!
    ED-D - Vanen tro god, og kald lige hans ryk ned mod deres venstre hjørneflag frem ... Han viftede jo de to stakkels MUH-køer væk, som var de fluerne på en kokasse Big Smile
    AJ - Godt at se ham tilbage, dog hverken helt godt eller skidt, men han ser nogle pasninger få af vores andre gør, og så kan han holde på bolden.
    HHA - Han er sgu da on fire for tiden! Mål, assist, tacklinger, arbejdsraseri der presser og så endda flere gode afleveringer Big Smile Gad vide hvor mange kasser den mand når i denne (½)-sæson?!

PU - God kamp, få offsides hvilket han ellers var ved at duvikle en tendens til. Kold som en kummefryser på indlands-isen ved afslutningen. Pilen peger opad for vores lille torjäger!
    HT - Den man kan jo tæmme et køleskab i frit fald, mens han holder to mand væk! God kamp hvor han vælger de simple løsninger. Ligger en god aflevering til HHA og viser ingen frygt i nærkampene på trods af han ikke engang er sin alvorlige skade kvit. Gal en jernmand! Big Smile

LO - Ja sgu, to angribere på banen med en spielmacher bagved og et talent i centerforsvaret og så en kamp der pt. må betegnes som en 6-point'er! Det skrider sgu fremad LO, selvom talentet nok ikke havde spillet fra start, havde vi været skadesfri - men fuck it, nu har DH sgu da vist at han har hår på kassen Stick out tongue

En af tre moderatorer på dette forum - send gerne en PB (Privat Besked) til mig, hvis du har spørgsmål eller forslag til forummet Smile

Links til ulovlig streaming vil give karantæne fra forummet.
  •  30-08-2010, 21:40 428732 som svar til 428712

MaxHH:

Der er faktisk ikke nogen der spiller dårligt i dag, imo, og rigtig stærke præstation fra de fleste.

Men en mand skiller sig ud, og det er HHA. Jeg har været efter ham, men må i dag bukke mig i støvet, og erklære ham min MOM. Hvis han spillede sådan hver kamp, spillede han ikke i OB, det er helt sikkert!

Mvh

MaxHH

Fint at du gir dig. LO betegnede ham i dag som uundværlig for holdet. Det er jo netop mit synspunkt. Og når de andre også kæmper bliver også han bedre, for så ser han flere muligheder.

Enig i at ingen var dårlige (selv om jeg havde lidt svært ved liiiige at bedømme AJ)

Giv os Per-Mathias Høgmo fra Tromsø. PLEASE

Max 5 udlændinge på banen i Superligaen (pr hold)

Spil kun på Danske Spil

Farvel DD og Mendy

•  30-08-2010, 21:47 428747 som svar til 428607

Synes klart HHA og Traoré var bedst, det er helt vildt alle de bolde de napper fra FCM.

Traoré får min stemme.

Den første taber, er altid nr. 2
  •  30-08-2010, 21:50 428751 som svar til 428607

Ruuud

•  30-08-2010, 21:50 428753 som svar til 428607

HHA

Synes der var flere gode præstationer, men min stemme går for en gangs skyld til ham. Mål og flot assist. Og så synes jeg han vandt mange nærkampe og var konstant farlig i feltet.

•  30-08-2010, 21:52 428757 som svar til 428607

HHA
    Handling NU!
  •  30-08-2010, 21:54 428761 som svar til 428607

Alle var gode idag, måske det rent faktisk var presset fra Europa som gjorde at de har spillet så ringe den sidste måned..

De bedste:

HHA, Toft og Ruud.

Min stemme går til: Ruud. 

"Engang i sidste sæson var jeg ydmyg i 14 dage, men ingen lagde mærke til det" - Carew

"Hvad Carew kan gøre med en bold, kan Zlatan gøre med en appelsin" - Zlatan

Bendtner er en billig kopivare.
  •  30-08-2010, 21:55 428763 som svar til 428623

DaRaj:

Chris Sørensen spiller en sikker kamp med mange vigtige erobringer, næsten helt uden bakkeriet idag.

Men generelt rigtig god kamp af drengene! De havde kun målet og et par kontraer, ellers står vi godt i defensiven idag.

Og hvilken kamp, var det så lige du så i dag?

Den mand var elendig i dag. Når han ikke kunne spille sine sædvanlige lange bolde, så panikkede han jo fuldstændig. I øvrigt var han skyld i FCM's scoring til 1-1 da han ikke kom ud og lukkede af for kanten - og det var endda til trods for at RC var ude i god tid og minde ham om det. Giv nu det anførerbind til Roy Carroll.

Banes bedste: Toft - sikke en figther.  Demba Nyren - Are you watching?

•  30-08-2010, 21:55 428764 som svar til 428607

AMC
    TNB - The North Boys

www.winewipes.dk
  •  30-08-2010, 21:57 428769 som svar til 428607

MOM idag Ruud. Generelt lækkert at se et forsvar der ikke sejler rundt som vi har set det meste af 2010.

OB 4 Ever
Side 4 af 9 (123 indlæg)   « Første ... < Forrige 2 3 4 5 6 Næste > ... Sidste »
Vis som RSS news feed i XML