Elvis:
Depeche:
driflin:
Fordi tidligere havde modstanderne ikke optimeret sig med mentaltrænere, det har de nu, derfor er de bedre. Hvis vi vil følge med skal vi også have det.
Du kan jo heller ikke sige at "Hvad skal vi med alle de computere for tiden i min virksomhed? Vi klarede os udemærket uden computere for 40 år siden.."
Man er jo nødt til at optimere når ens konkurrenter gør det... ellers ryger man bagud. Man bliver ikke nødvendigvis dårligere, men når ens konkurrenter bliver bedre er man også nødt til selv at forsøge at blive bedre.
Spot on!
Se det er da et argument som selv jeg forstår.
Så er du nu jeg bliver helt vildt på tværs og tænker, hvis vi skal overhale vores konkurrrenter, gør vi så det ved at gå i deres fodspor og gøre det som de har gjort over en årrække? Burde vi ikke være mere innovatiove og tage det et skridt længere og dermed få en fordel overfor dem, fremfor at stræbe efter at blive ligeså god?
Den fordel hedder kontinuitet!
OB, HC og teamet omkring er på rette spor. Det ligger helt fast. Økonomien er bemærkelsesværdig god, og OB er faktisk et rigtig godt brand. Nu handler det om det lange seje træk. Og om små 12 mdr. har vi det OB hold + stab, som vi alle så gerne vil se - og føle.
Odense skal stå bag projektet, det er her, at vi fans, skal gøre op med tidligere tiders mentalitet, tage skeen i den anden hånd - OG BAKKE OP! Det er vor pligt, at være med til at overkomme de små "bump" på vejen. Noget unikt venter os, men det kræver altså en jernvilje og fanatisk opbakning - især af de trofaste fans. Medløberne skal nok fylde de sidste tomme pladser.
Vi er Odense
Svinet
Rygtesmeden fra Aalborg