OB Online's debatforum

Velkommen til OB Online's debatforum Log ind | Bliv medlem | Hjælp
i Søg

Hvordan klarede Kim Brink transfervinduet?

Seneste indlæg 08-09-2010, 08:04 af jane. 112 svar.
Side 5 af 8 (113 indlæg)   « Første ... < Forrige 3 4 5 6 7 Næste > ... Sidste »
Sorter indlæg: Forrige Næste
  •  02-09-2010, 15:59 431087 som svar til 431086

Re: Hvordan klarede Kim Brink transfervinduet?

Med de chancer der allerede har været for at give manden lidt spilletid hvor han ikke har fået det, så kan jeg ikke se hvornår han så skulle have det...

Loading 3 points
  •  02-09-2010, 16:00 431088 som svar til 431087

Det troede du vel heller ikke Høegh havde.
    Hvorfor ser du splinten i din broders øje, men lægger ikke mærke til bjælken i dit eget øje?

Din selvretfærdige hykler!
  •  02-09-2010, 16:18 431090 som svar til 431088

Hook:
    Det troede du vel heller ikke Høegh havde.

Nej, men foreløbig er det jo også kun blevet ved en enkelt kamp...

Loading 3 points
  •  02-09-2010, 17:00 431103 som svar til 430950

bengaard:

Hør lige, vi har fået 3,5 spillere til start 11: Troest, Toft, Johansson og Traoré. Det er da godt gået med pil ob.

Troest var den bedste forsvarsspiller i det miserable forår +  vi har set Høegh gøre det godt.

Toft er en klar forstærkning som passer godt til vores spil.

Johansson tja tjo han starter ikke hver gang og er måske god som joker

Traoré bliver bedre og bedre og virker fysisk intimiderende på modstanderen. Holder han op med tudefjæs og hjerneblødninger bliver han rigtig god. Jeg ser ham som en forstærkning.

Og så har vi endnu ikke se Kadrii. + vi har holdt fast i U og DD. Alt sammen til billige penge. Jeg vil gerne sige 'bravo', Kim Brink Yes 

Jeg er meget enig i, at vi er sluppet godt ud af vinduet  - så langt så godt. Frygter at der kan flye en enkelt profil mod øst, på samme måde som Fall fløj. Holder vi på holde til vinter så er vi styrket. Det skal så også siges, at det var stærkt tiltrængt med nyt blod. Vi har ikke præsteret godt i 2010. Det er blevet bedre på det seneste, og vel kun utur og en "købt" brøndby dommer betyder, at vi mangle de 3-4 points som ville have betyder at starten var godkendt. Syntes stadig vi ligger under den pointhøst som er acceptabelt.

Jeg forstår stadig ikke, at man købe en AJ. Der findes yngere og mere spændende spiller, som vi oven i købet ville kun sælge videre med fortjeneste senere.

Alt i alt vil jeg give vinduet et 7 tal, og det er kun overgået af FCM og FCK.

Gokke er fjernet fra det sportslige. Gøg er fritstillet - slut med pauseklovne.
    TC - han får mig til at tænke på en blanding af Komiske Ali og Helle Thorning.
  •  02-09-2010, 18:03 431124 som svar til 431103

tOrnBjerg:
    bengaard:

Hør lige, vi har fået 3,5 spillere til start 11: Troest, Toft, Johansson og Traoré. Det er da godt gået med pil ob.

Troest var den bedste forsvarsspiller i det miserable forår +  vi har set Høegh gøre det godt.

Toft er en klar forstærkning som passer godt til vores spil.

Johansson tja tjo han starter ikke hver gang og er måske god som joker

Traoré bliver bedre og bedre og virker fysisk intimiderende på modstanderen. Holder han op med tudefjæs og hjerneblødninger bliver han rigtig god. Jeg ser ham som en forstærkning.

Og så har vi endnu ikke se Kadrii. + vi har holdt fast i U og DD. Alt sammen til billige penge. Jeg vil gerne sige 'bravo', Kim Brink Yes 

Jeg er meget enig i, at vi er sluppet godt ud af vinduet  - så langt så godt. Frygter at der kan flye en enkelt profil mod øst, på samme måde som Fall fløj. Holder vi på holde til vinter så er vi styrket. Det skal så også siges, at det var stærkt tiltrængt med nyt blod. Vi har ikke præsteret godt i 2010. Det er blevet bedre på det seneste, og vel kun utur og en "købt" brøndby dommer betyder, at vi mangle de 3-4 points som ville have betyder at starten var godkendt. Syntes stadig vi ligger under den pointhøst som er acceptabelt.

Jeg forstår stadig ikke, at man købe en AJ. Der findes yngere og mere spændende spiller, som vi oven i købet ville kun sælge videre med fortjeneste senere.

Alt i alt vil jeg give vinduet et 7 tal, og det er kun overgået af FCM og FCK.

Hvem ?
  •  02-09-2010, 20:42 431165 som svar til 430777

Jeg er optimistik mht. til spiller til- og afgange.

Brink får Over Middel af mig-
    En jyde med smag for fyn. :)

•  02-09-2010, 20:46 431167 som svar til 431124

Claudemir er i min øjen en forstærkning. Han er mere markant end Atiba. Hans indkast er næsten som hjørnespark, og så har han giftige offensive stikninger.

Sølvi er en forstærkning, og det viser han bl.a. mod Rosenborg. Det mål var måske 80 mil værd. Det er en ret god handel.

Ailton blev aldrig det store hit, og Søren Fredriksen kan nogle andre ting som kan blive meget giftig nu hvor han kommer på et bedre hold.

FCM har lavet et mega salg af Winston, og det ærger mig stadig at vi ikke købte han for de 10 mill sidste år. Men kan næsten sige heldigvis har vi ikke lavet et mega salg, selvom det nok var KB mission. Jacob Poulsen i form er en fantastisk løbestærk spiller. Lidt som HHA, bare hurtigere og med en bedre teknik. BAK hjem bliver en gevinst. Han er placeringsstærk og en super leder på banen. Han elsker Ulvene og kæmper for dem på en måde som lejesvende aldrig kan gøre- han er kommet hjem og de 5 år vidner om, at han har en lang fremtid på heden. 4 år til JP der er skabt en solid kerne  på holdet.

Mange penge, og BAK for Winston er i mine øjne årets handel ind til nu i 2010, efterfuldt af Claudemir købet.

Jeg tror Toft overrasker og bliver en god handel som giver nye muligheder, og Traore bliver på sigt en super sign. Æreligt at vi ikke laver 5 års jibtrajter.

Gokke er fjernet fra det sportslige. Gøg er fritstillet - slut med pauseklovne.
    TC - han får mig til at tænke på en blanding af Komiske Ali og Helle Thorning.
  •  02-09-2010, 23:30 431211 som svar til 430805

WiNtHeR:

Jeg havde personligt gerne set en venstre back, da Timmi Johanson tydeligvis ikke er god nok.

Nogen der kender ham her ? http://www.fyens.dk/article/1677043:Sport--OB-udlejer-back-til-FC-Fyn

Kan det blive CS´s afløser når dennes kontrakt udløber? Er det derfor han bliver testet på forholdsvist højt niveau nu?

Prioriteter i foråret:
    1: Sikring af overlevelse.
    2: Unge i start11 -> transferfrie og 30+ på bænken.
    3: Slutte over BIF (igen)
  •  02-09-2010, 23:38 431215 som svar til 431167

Overordnet set et ganske fint vindue - hvis man altså indregner den forudsætning, at der stort set ikke har været penge at bruge. Har en tro på, at Brink måske havde andre ting linet op; men at de var afhængige af salg af profiler. På en måde kan man så sige, at det er 'ikke-salg' af Utaka, DD og Caroll, der er dette vindues stærkeste 'præstationer'. Præmissen har måske været 'something for nothing' - Brinks specialitet. 

Hvad har vi så fået for 'ingenting':

Toft ser jeg også som bedste nye spiller - han kan ikke så meget forskelligt, til gengæld har han nogle spidskompetencer på et højt niveau, som har været savnet i angrebet. Som joker eller fast imod knapt så stærke hold, synes jeg han er super. En klar forstærkning.

Kadrii er umulig at vurdere endnu.

Traoré er der en del, der er imponerede over. Jeg synes, han har vist nogle klare mangler indtil videre: hans boldtab er grumme, hans motorik virker kegle-agtig til tider; men til gengæld vinder han også nogle bolde på en god fysik. Han virker som én, der kunne blive god - men synes ikke han er det nu - kun ok. En mulig forstærkning.

Johansson ligner til gengæld en grum fejlinvestering; spår ham kun lidt spilletid, inden han forsvinder hjem til Sverige. Ingen forstærkning.

Troest er lidt både-og. Han har en fed indstilling, den aggresivitet som nogle af de andre forsvarere mangler - men hans 'psycho-gen' kommer til at koste i nogle kampe, og så er han ingen ørn m bolden. Men en forstærkning af et tyndt, tyndt forsvar - helt klart.

Alt i alt et 10-tal til Brink, fordi han igen fået meget ud af lidt.  

"For fannan dæ er kult, man"
    Kluden Krew - O'ense Internationals
  •  03-09-2010, 07:24 431230 som svar til 430777

Han har kun  fyldt et stort hul op med ham der forsvandt Troest) og når Daniel og den mulige ALI næppe er  hvor de skal være til guld og sølv og pokal og succes i EL mangler han stadig en til de bagerste 4.

Han har ikke solgt nogen. Det er jo en fiasko for forretningen. Det er selvfølgelig fint for holdet at de bærende spillere stadig er der, men udover HH, der fint blev lejet ud, er der stadig et flop som Nyren på lønningslisten .

Det er ikke en toppræstation. Heller ikke en bundpræstation. Et 4 tal.

Giv os Per-Mathias Høgmo fra Tromsø. PLEASE

Max 5 udlændinge på banen i Superligaen (pr hold)

Spil kun på Danske Spil

Farvel DD og Mendy

•  03-09-2010, 08:25 431234 som svar til 431230

Halvvejs enig. Tror Daniel er god nok til at være 4. valg og ser gerne at han får nogle minutter eller mere i de kampe hvor vi kommer foran med mere end 2.

Er til gengæld enig i at vi godt kunne undvære Caca og Nyren sammen med HHH mod at få en ny spiller ind. Et byt med Caca og Nyren for Macena havde fået det til at ringe..

Prioriteter i foråret:
    1: Sikring af overlevelse.
    2: Unge i start11 -> transferfrie og 30+ på bænken.
    3: Slutte over BIF (igen)
  •  03-09-2010, 08:31 431235 som svar til 430777

i betragtning at vi har 3 super dygtige unge mennesker som Feldballe,Kadrii og Høgh som vi alle kan trække på også synes jeg vi er ok rustet til pokal eouropa og superliga .Så er det op til Lars Olsen at blande kortene rigtigt og få alle holdt i gang da det bliver dejligt mange spændende kampe.
    jane
  •  03-09-2010, 10:19 431246 som svar til 431234

Ja lad os bare gentage vores fælles ønske om Macena - som jeg jo har talt for, siden han var topscorer for Holbæk i 2. division.

Giv os Per-Mathias Høgmo fra Tromsø. PLEASE

Max 5 udlændinge på banen i Superligaen (pr hold)

Spil kun på Danske Spil

Farvel DD og Mendy

•  03-09-2010, 10:45 431250 som svar til 431246

Succes for Brink i dette vindue: Han har holdt på profilerne

OK for Brink: Han har igen hentet en flok spillere som indtil videre ser ud til at klare sig godt. Der har igennem årene været mange fejl signinger af alle mulige spillere og det har set lidt sjusket ud. Men er tilfreds med at Brink og LO nu forsøger at skabe en rød tråd i indkøbene så vi ikke får en super spiller som Bolanos ind som bare ikke passer ind i spil filosofien. Toft, Traore glimrende i forhold til den røde tråd. Kadrii et spændende satsning. Johansson, vi får se.

Ikke ok: Vi har længe manglet kvalitetsforsvar. Troest er ikke den topforsvarer vi har brug for.

Økonomi: Tja, manglen på et stjernekøb sikrer en stabil forretning.

Konklusion: Jeg må se i øjnene at min klub ikke er en topklub. Vi er stadig en middelmådig klub som tilfældigvis for tiden blander os i topstriden grundet nogle få superindkøb. Vi gør det godt, men samtidig gør Aab, Brøndby, Midtjylland alle det dårligt så det er på en taknemmeligt grundlag. Mine forventninger er for høje og hvis jeg sænker disse så har vinduet været en klar succes.

Perspektiver: OB er klart blevet en meget professionel forretning og fremtiden ser lys ud. Det er et flot stykke arbejde der er foretaget i kulissen. Men når man har kvalificeret sig til Europa League og er sikret en vis indtægt så bør man også i mine øjne agere som en topklub ville gøre. Nemlig at købe mindst en stjernespiller som kan løfte holdet. Ikke mindst med øje på næste sæsons muligheder for direkte Chl kvalifikation. Hvo intet vover intet vinder. OB har mulighederne men skal også tage den kalkulerede risiko for at udfolde sit potentiale.

•  03-09-2010, 10:52 431251 som svar til 431250

Jeg mener faktisk, at Andreas Johansson er et fejlkøb. Først var jeg helt oppe at støde over hans tilgang til Ådalen, men når man tænker over, hvordan LO ser sin midtbane, så giver det ikke mening, med en løntung spiller af Johanssons kaliber i klubben.

Vi spiller med diamant på midtbanen, hvor LO vil have to muskelmænd centralt. Her er der ikke plads til ham. På toppen fungerer han heller ikke. Skifter vi system til 4-2-3-1 - hvilket ville passe til vores trup - ville han passe perfekt i 10'er-rollen. Som systemet er nu, passer han ikke ind - desværre. 

Baaah...
Side 5 af 8 (113 indlæg)   « Første ... < Forrige 3 4 5 6 7 Næste > ... Sidste »
Vis som RSS news feed i XML