Overordnet set et ganske fint vindue - hvis man altså indregner den forudsætning, at der stort set ikke har været penge at bruge. Har en tro på, at Brink måske havde andre ting linet op; men at de var afhængige af salg af profiler. På en måde kan man så sige, at det er 'ikke-salg' af Utaka, DD og Caroll, der er dette vindues stærkeste 'præstationer'. Præmissen har måske været 'something for nothing' - Brinks specialitet.
Hvad har vi så fået for 'ingenting':
Toft ser jeg også som bedste nye spiller - han kan ikke så meget forskelligt, til gengæld har han nogle spidskompetencer på et højt niveau, som har været savnet i angrebet. Som joker eller fast imod knapt så stærke hold, synes jeg han er super. En klar forstærkning.
Kadrii er umulig at vurdere endnu.
Traoré er der en del, der er imponerede over. Jeg synes, han har vist nogle klare mangler indtil videre: hans boldtab er grumme, hans motorik virker kegle-agtig til tider; men til gengæld vinder han også nogle bolde på en god fysik. Han virker som én, der kunne blive god - men synes ikke han er det nu - kun ok. En mulig forstærkning.
Johansson ligner til gengæld en grum fejlinvestering; spår ham kun lidt spilletid, inden han forsvinder hjem til Sverige. Ingen forstærkning.
Troest er lidt både-og. Han har en fed indstilling, den aggresivitet som nogle af de andre forsvarere mangler - men hans 'psycho-gen' kommer til at koste i nogle kampe, og så er han ingen ørn m bolden. Men en forstærkning af et tyndt, tyndt forsvar - helt klart.
Alt i alt et 10-tal til Brink, fordi han igen fået meget ud af lidt.
"For fannan dæ er kult, man"
Kluden Krew - O'ense Internationals