OB Online's debatforum

Velkommen til OB Online's debatforum Log ind | Bliv medlem | Hjælp
i Søg

Opstartsmøde med Henrik Clausen og Poul Hansen

Seneste indlæg 06-03-2012, 00:30 af tåhyler. 113 svar.
Side 1 af 8 (114 indlæg)   1 2 3 4 5 Næste > ... Sidste »
Sorter indlæg: Forrige Næste
  •  05-02-2012, 11:40 563501

Opstartsmøde med Henrik Clausen og Poul Hansen

Vinterens transfersvindue er overstået. Hvordan ses der på mulighederne for den kommende sæson. Vil du også gerne kunne stille dine spørgsmål direkte til ledelsen i OB, så mød op, når Tigers inviterer alle stribede fans til opstartsmøde.

Tirsdag den 28 februar 2012 kl. 19.00 inviterer Tigers alle interesserede til opstartsmøde med Poul Hansen og Henrik Clausen.

Aftens emner vil være:

- International fodbold efter sommerpausen. Er det realistisk?

- Udover at vinde flere kampe end de andre hold, hvordan når vi så det mål?

- Kommende transfervinduer. Hvad er klubbens mål og ambitioner for de kommende vinduer?

-Er klubben gearet til at være offensive på transfermarkedet?

Se flere informationer her: http://www.tigerburet.dk/?page=1001&news_id=181

Vel mødt.

Tryk her, og støt op om den officielle fanscene. Sammen står vi stærkere!
  •  05-02-2012, 12:57 563506 som svar til 563501

Re: Opstartsmøde med Henrik Clausen og Poul Hansen

Dejligt

•  05-02-2012, 14:03 563507 som svar til 563501

Nu tvivler jeg på, at jeg selv kan komme til mødet, men jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan Poul Hansen mener, at man kan hæve tilskuergennemsnittet, til over 10.000, hvor det ikke kun er afhængigt af sportslige resultater og spillestil...
    www.stoltmenydmyg.dk

Daniel Høegh - fremtidens anfører i OB: http://tv2sport.dk/daniel-hoegh-vi-kan-ikke-grave-os-ned
  •  05-02-2012, 14:44 563509 som svar til 563507

Jeg har ikke mulighed for at komme men er der nogen der vil hære Poul Hansen om hans filosofier fra hans bog (fra Ulkebøl til superligaen) stadig er gældende idag?
    Prioriteter i foråret:
    1: Sikring af overlevelse.
    2: Unge i start11 -> transferfrie og 30+ på bænken.
    3: Slutte over BIF (igen)
  •  05-02-2012, 20:48 563570 som svar til 563501

De er gode de møder. Vil opfordre alle til at deltage.
    TOK!

DUO - Sammen er vi stærkest

You say Take That, I say Metallica
    You say Miley Cyrus, I say Slipknot
    You say Backstreet boys, I say Volbeat
    You say Justin Bieber, I say fuck you.
  •  05-02-2012, 21:48 563609 som svar til 563570

Helt enig, Gorm - og med PH har vi så også fået en mand, som man ikke må forvente danser lige så meget uden om spørgsmålene, som den gode Hr Clausen fra tid til anden gør Smile

Mød op, folkens! Big Smile

En af tre moderatorer på dette forum - send gerne en PB (Privat Besked) til mig, hvis du har spørgsmål eller forslag til forummet Smile

Links til ulovlig streaming vil give karantæne fra forummet.
  •  05-02-2012, 21:57 563620 som svar til 563609

Chuck:

Helt enig, Gorm - og med PH har vi så også fået en mand, som man ikke må forvente danser lige så meget uden om spørgsmålene, som den gode Hr Clausen fra tid til anden gør Smile

Mød op, folkens! Big Smile

HVOR foregår det  Bør stå her at det på  Sprogø, synes jeg.

Giv os Per-Mathias Høgmo fra Tromsø. PLEASE

Max 5 udlændinge på banen i Superligaen (pr hold)

Spil kun på Danske Spil

Farvel DD og Mendy

•  05-02-2012, 22:01 563623 som svar til 563620

Har lige skrevet link-henvisningen med fed, i det oprindelige indlæg, men ja - det er på Ø'en, som Tigers sædvanligvis benytter sig af Wink
    En af tre moderatorer på dette forum - send gerne en PB (Privat Besked) til mig, hvis du har spørgsmål eller forslag til forummet Smile

•  05-02-2012, 23:00 563657 som svar til 563623

Chuck:
    Har lige skrevet link-henvisningen med fed, i det oprindelige indlæg, men ja - det er på Ø'en, som Tigers sædvanligvis benytter sig af Wink

Det var nu også ved at benytte linket - uden fed - at jeg fandt ud af det.

Det første var jo på stadion så man er ikke sikker på stedet . 

Det kan blive et spændende møde. Jeg vil i al fald gøre meget for at kunne komme.  

Spil kun på Danske Spil

Farvel DD og Mendy

•  05-02-2012, 23:05 563661 som svar til 563657

I know, men lur mig om man ikke har udeladt stedet fra indlægget herinde, for at folk er nød til at clicke på linket og dermed generere hits til Tigerburet? Det er ikke en ukendt strategi Wink

•  06-02-2012, 00:28 563684 som svar til 563661

Fra mit arbejde ved jeg at den slags glemsler kan være tanketorsk. Men derfor kan du da godt have ret

Spil kun på Danske Spil

Farvel DD og Mendy

•  06-02-2012, 08:51 563698 som svar til 563684

Jeg kan ikke komme, men vil MEGET gerne vide, HVORFOR AJ og HHA skal spille så meget, har de noget privat kørende med "den kummerlige duo2"?(der skal så 2, den første var jo TB og ham Klavs).....
    Jeg GLÆDER mig til at HHA og AJ ikke længere er en del af truppen, så der kan blive mulighed for seværdig bold igen. Desværre varer det helt til udløbet af HHAs kontrakt i 2013. Held og lykke PH
  •  06-02-2012, 08:54 563699 som svar til 563698

allanribe:
    Jeg kan ikke komme, men vil MEGET gerne vide, HVORFOR AJ og HHA skal spille så meget, har de noget privat kørende med "den kummerlige duo2"?(der skal så 2, den første var jo TB og ham Klavs).....

Hold nu op!!! 

www.stoltmenydmyg.dk

Daniel Høegh - fremtidens anfører i OB: http://tv2sport.dk/daniel-hoegh-vi-kan-ikke-grave-os-ned
  •  07-02-2012, 08:47 563812 som svar til 563698

allanribe:

Hvis man har tåkrummende spørgsmål, skal man nok påregne selv at måtte stille op for at stille dem... jegt springer ihvertfald over at agere på dine vegne med lige dét spørgsmål... ,o)

Mvh

MaxHH

Odenses Uafhængige Fans

•  07-02-2012, 09:41 563817 som svar til 563812

MaxHH:

allanribe:

Hvis man har tåkrummende spørgsmål, skal man nok påregne selv at måtte stille op for at stille dem... jegt springer ihvertfald over at agere på dine vegne med lige dét spørgsmål... ,o)

Mvh

MaxHH

Den sidste del af spørgsmålet er jo det, vi alle tænker, men som langt de fleste naturligvis ikke braldrer ud med....men første del af spørgsmålet kunne da være yderst interessant at få svar på: Altså, hvad "taktikken" er, siden AJ og HHA er blandt de foretrukne i startformationen....

Kent

Side 1 af 8 (114 indlæg)   1 2 3 4 5 Næste > ... Sidste »
Vis som RSS news feed i XML