OB Online's debatforum

Velkommen til OB Online's debatforum Log ind | Bliv medlem | Hjælp
i Søg

Evaluering af Atlantic Cup

Seneste indlæg 14-02-2012, 11:45 af tåhyler. 135 svar.
Side 1 af 10 (136 indlæg)   1 2 3 4 5 Næste > ... Sidste »
Sorter indlæg: Forrige Næste
  •  05-02-2012, 22:51 563648

Evaluering af Atlantic Cup

Nu har jeg kun set de sidste to kampe, så det skal der lige tages forbehold for.

Wessels: Pil ned - kastede en bold lige ud til Dinamo Zagreb, og er i forvejen på vej væk.

Toppel: Pil op - Han har gjort det godt i de to kampe han har fået.

Ruud: Status quo.

Oliver Larsen: Status quo - Virker stadig langt væk fra holdet.

Mendy: Status quo

Timmi: En lille pil op - Af den simple grund han bare har spillet sammen med de andre.

Tore: Pil op - Er blevet en del mere sikker i sine handlinger, og ingen brølere.

Høegh: Pil ned - Efter at have kostet et par mål.

Kasper Larsen: Pil op - Spillede en rigtig god kamp mod Rapid Wien.

AMC: Lille pil ned - Er nok et stykke fra formen pga. sin skade.

DD: Pil op - Virker på et godt niveau. Bør spille i foråret.

HHA: Status quo

Schoop: Pil op - Virker rigtig tæt på holdet, og ligner en der er ved at fornemme, hvad der skal til for at spille med på dette niveau.

AJ: Pil ned - smider for mange bolde væk, og falder totalt ud af kampene.

CS jr.: Pil op - Virker tændt og klar til at træde til når det gælder.

Kadrii: Status quo.

Skoubo: Pil ned - Ser helt fortabt ud.

Gislason: Pil op - Virker i god form, og kæmper rigtig godt for det. 

www.stoltmenydmyg.dk

Daniel Høegh - fremtidens anfører i OB: http://tv2sport.dk/daniel-hoegh-vi-kan-ikke-grave-os-ned
  •  05-02-2012, 22:53 563649 som svar til 563648

Re: Evaluering af Atlantic Cup

Det eneste vi kan bruge turneringen til, er at vi fik løbet en masse meter på rigtigt græs.

Striwerne, striweernee striwerneee...
  •  05-02-2012, 22:57 563652 som svar til 563649

Red14:
    Det eneste vi kan bruge turneringen til, er at vi fik løbet en masse meter på rigtigt græs.

helt sikkert... derudover hjalp det med til at skrue forventningerne ned ift. hvad man tør håbe på for foråret...

Tc som Ob´s Ronald McDonald..Ja Tak!!
    Udrensning i toppen af OB Nu!!!
    17 mål af Skoubo come on get real
    tag nu bukserne på PH.!
    Prøver med Ja-hatten
  •  05-02-2012, 22:57 563653 som svar til 563649

Helt enig. Som sidebemærkning ville jeg egentligt kun spille Wessels som absolut nødløsning, når man nu tydeligt har vist at man ikke satser på ham. Han er enormt flink etc., men han har ingen fremtid i klubben, så kan ikke se hvorfor man skulle investere spilletid i ham, så hellere i vores unge keeper-talent Smile
    En af tre moderatorer på dette forum - send gerne en PB (Privat Besked) til mig, hvis du har spørgsmål eller forslag til forummet Smile

Links til ulovlig streaming vil give karantæne fra forummet.
  •  05-02-2012, 23:11 563664 som svar til 563649

Red14:

Ganske uenig.

JS og CS fik vist at de er klar til at spille. 

TOK!

DUO - Sammen er vi stærkest

You say Take That, I say Metallica
    You say Miley Cyrus, I say Slipknot
    You say Backstreet boys, I say Volbeat
    You say Justin Bieber, I say fuck you.
  •  05-02-2012, 23:14 563667 som svar til 563664

Gorm:

Red14:

Ganske uenig.

Præcis... Ligesom med Falk sidste år, hvor han måske endda var vores bedste spiller.

Btw. så synes jeg nu også at Kasper Larsen gav beviser på sit talent. 

www.stoltmenydmyg.dk

Daniel Høegh - fremtidens anfører i OB: http://tv2sport.dk/daniel-hoegh-vi-kan-ikke-grave-os-ned
  •  05-02-2012, 23:38 563671 som svar til 563664

Gorm:

Red14:

Ganske uenig.

Enig.

Mine forhåbninger til denne turnering var, at Schoop og Sørensen ville vise, at de kan gøre sig gældende på superliga-niveau, at Skoubo kunne få tanket selvtillid - og at Kasper Larsen ville få lidt spilletid, og ikke falde igennem. 3 ud af 4 ting skete. Det er jeg ok tilfreds med.

Jeg er lidt bekymret over et par af de ældre spilleres præstationer, men omvendt er de jo også rutinerede nok til at vide, at der er en hel måned til de skal være på 100%, og at det primære arbejde for dem lige nu ligger på træningsbanen. Det er i al fald dét jeg håber, er deres grund til at de har taget lidt let på det. Træningsturneringer er vel mest dér, de yderste mandater i truppen skal vise, at de er berettiget til mere.
    Det er lettere at slås for sine principper end at leve op til dem.
  •  05-02-2012, 23:58 563674 som svar til 563671

Alter Evil:
    Gorm:

Red14:

Ganske uenig.

Enig.

Mine forhåbninger til denne turnering var, at Schoop og Sørensen ville vise, at de kan gøre sig gældende på superliga-niveau, at Skoubo kunne få tanket selvtillid - og at Kasper Larsen ville få lidt spilletid, og ikke falde igennem. 3 ud af 4 ting skete. Det er jeg ok tilfreds med.

Jeg er lidt bekymret over et par af de ældre spilleres præstationer, men omvendt er de jo også rutinerede nok til at vide, at der er en hel måned til de skal være på 100%, og at det primære arbejde for dem lige nu ligger på træningsbanen. Det er i al fald dét jeg håber, er deres grund til at de har taget lidt let på det. Træningsturneringer er vel mest dér, de yderste mandater i truppen skal vise, at de er berettiget til mere.

Det syntes jeg stadig ikke er i orden når man tænker på hvilken indstilling de har lagt for dagen igennem længere tid. Bare fordi de ikke er truet på deres pladser så er det ikke ok ikke at give 100% .. alle ved da i øvrigt at giver man sig ikke fuldt ud til træningen bliver man ikke helt skarp til når det gælder... mange har lært den lektie når de sidder ved eksamensbordet... og mange af vores spillere dumper for tit ...

Men det er jo endnu en konsekvens af de manglende handler ... spillerne bliver ikke presset hvilket igen får mig til at sætte spørgsmålstegn til HC´s autoritet... han har udnævnt AMC til anfører og ikke så snart det er sket så begynder han at bakke på alt .. og viceanføreren er f.... HHA ... ffs...  - skal dog siges at jeg selv foreslog AMC som anfører for ½-1 år siden da CS ikke var god nok men der ikke var andre alternativer..

Prioriteter i foråret:
    1: Sikring af overlevelse.
    2: Unge i start11 -> transferfrie og 30+ på bænken.
    3: Slutte over BIF (igen)
  •  06-02-2012, 00:00 563675 som svar til 563667

NicolaiN:
    Gorm:

Red14:

Ganske uenig.

Præcis... Ligesom med Falk sidste år, hvor han måske endda var vores bedste spiller.

Btw. så synes jeg nu også at Kasper Larsen gav beviser på sit talent. 

Jeg lod desværre ikke så meget mærke til Kasper Larsen. Det hænger måske sammen med at kampene kun kørte i baggrunden, mens jeg sad ved computeren Smile 

TOK!

DUO - Sammen er vi stærkest

You say Take That, I say Metallica
    You say Miley Cyrus, I say Slipknot
    You say Backstreet boys, I say Volbeat
    You say Justin Bieber, I say fuck you.
  •  06-02-2012, 00:17 563682 som svar til 563648

Ja helt klart: Christian og Jacob er klar. Men som nævnt i en anden tråd, er HC klar til at magte at bruge dem rigtigt?
    Giv os Per-Mathias Høgmo fra Tromsø. PLEASE

Max 5 udlændinge på banen i Superligaen (pr hold)

Spil kun på Danske Spil

Farvel DD og Mendy

•  06-02-2012, 02:24 563688 som svar til 563648

Så kun det meste af 2. halvleg idag, men der var det godt nok SUPER presspil der blev for dagen.. Holder de den slags til superligaen, ser det rigtig godt ud..

Handling NU!
  •  06-02-2012, 08:08 563692 som svar til 563648

Jeg kan i hvert fald konstatere at:

- Vi ikke skaber nogle chancer.

- Morten Skoubo er såååå langt fra hvad en god angriber skal være.

- Jeg er så fucking træt af Andreas Johansson, magen til elendig alibispiller skal man fandme lede længe efter.

- Christian Sørensen virker som en utrolig spændende type. Lad bare ham få noget spilletid i foråret,

- Jeg bedre forstår hvorfor Timmi Johansen ikke har fået spilletid før. Han er simpelthen bare ikke god nok.

-  Jakob Schoop overraskede mig positivt, til trods for at stadig mangler lidt.

- Mendy virker arrogant i sin spillestil og attitude.

Alt i alt har det virkelig været med blandede fornøjelser. Jeg kan virkelig ikke se hvem der skal lave vores mål.

Vildere Odense, vildere!
  •  06-02-2012, 08:15 563693 som svar til 563648

Jeg synes desværre også at turneringen viste at Daniel Høegh har mistet sin mojo. Forhåbentligt finder han den igen, ellers er han overhalet inden om af Kasper Larsen. Og AJs mojo har været væk i et års tid nu, og han fandt den i hvertfald ikke i Portugal i denne omgang.

DD virker rigtigt tændt. En foregangsmand i hårdt arbejde og en indpisker uden lige. Fysisk stærk, og i stand til at flytte spillet. Ham og Schoop/Traore centralt vil se spændende ud. Og så en Falk/Kadrii på toppen med CS på venstre kant og Gislasson på højde kant, så kommer der helt sikkert noget dynamik og genpres og en angrebsduo ala Gil/Lawan i sin tid i Horsens, der løber forsvarerne rundtossede.

•  06-02-2012, 08:38 563696 som svar til 563693

boeffen:

Jeg synes desværre også at turneringen viste at Daniel Høegh har mistet sin mojo. Forhåbentligt finder han den igen, ellers er han overhalet inden om af Kasper Larsen. Og AJs mojo har været væk i et års tid nu, og han fandt den i hvertfald ikke i Portugal i denne omgang.

DD virker rigtigt tændt. En foregangsmand i hårdt arbejde og en indpisker uden lige. Fysisk stærk, og i stand til at flytte spillet. Ham og Schoop/Traore centralt vil se spændende ud. Og så en Falk/Kadrii på toppen med CS på venstre kant og Gislasson på højde kant, så kommer der helt sikkert noget dynamik og genpres og en angrebsduo ala Gil/Lawan i sin tid i Horsens, der løber forsvarerne rundtossede.

En 3 mandsmidtbane med DD og Traoré med Schoop lige foran ville være rigtig spændende. Så kunne Kadrii og Falk tage hver sin wing... Synes altså at med de spillertyper vi har tilbage i truppen ligger det mere til en 4-3-3 end den klassiske 4-4-2.
    Danmarks stolthed, Odense´s hjerte

We´re shit and we know we are

Høghen tilbage til Ådalen NU!!!

•  06-02-2012, 09:01 563702 som svar til 563693

boeffen:

Faktisk er det en ret god ide, det har jeg ikke lige selv tænkt før. Det kunne helt sikkert være spændende at prøve af i en træningskamp.

Vildere Odense, vildere!
Side 1 af 10 (136 indlæg)   1 2 3 4 5 Næste > ... Sidste »
Vis som RSS news feed i XML