OB Online's debatforum

Velkommen til OB Online's debatforum Log ind | Bliv medlem | Hjælp
i Søg

Esben Ruud

Seneste indlæg 15-04-2012, 18:21 af Plum. 92 svar.
Side 6 af 7 (93 indlæg)   « Første ... < Forrige 3 4 5 6 7 Næste >
Sorter indlæg: Forrige Næste
  •  07-09-2011, 06:48 531393 som svar til 529360

Re: Esben Ruud

Jeg så ikke landskampen mod Norge(forældremøde!!), da jeg kom hjem manglede der 20 minutter, hvor jeg så Ruud som venstre back? Hvordan klarede han den? Jeg tænker at hVIS han gjorde det godt der, så flyt ham derover om BM på den højre og CS på bænken..................
    Jeg GLÆDER mig til at HHA og AJ ikke længere er en del af truppen, så der kan blive mulighed for seværdig bold igen. Desværre varer det helt til udløbet af HHAs kontrakt i 2013. Held og lykke PH
  •  07-09-2011, 07:34 531395 som svar til 531393

Man flytter ikke ligaens bedste højre back over på venstre det er nogo. Nej, Ruud som HB og Mendy høre kant. SÅ er vi giftige. 
    Mvh, Elias
    Medlem af Fankomitéens IT-stab

TC din nar. Tag og gå! Du har ødelagt vores elskede klub.
  •  07-09-2011, 08:23 531396 som svar til 531393

Bortset fra at Romme løber ham i ryggen og næsten ugenert kan sende bolden på tværs af feltet til det første mål gjorde han det faktisk ok og holdte Romme nede i meget af kampen...
    Prioriteter i foråret:
    1: Sikring af overlevelse.
    2: Unge i start11 -> transferfrie og 30+ på bænken.
    3: Slutte over BIF (igen)
  •  07-09-2011, 08:43 531397 som svar til 531396

Plum:
    Bortset fra at Romme løber ham i ryggen og næsten ugenert kan sende bolden på tværs af feltet til det første mål gjorde han det faktisk ok og holdte Romme nede i meget af kampen...

Til gengæld kunne Norge godt have brugt ham som højre back. Han kunne da om nogen have bragt noget for dem.

•  07-09-2011, 08:56 531400 som svar til 495643

Selvfølgelig holder vi med Danmark, men i de direkte dueller mellem Romme og Ruud heppede vi her i stuen på Ruud. Havde det været Eriksen imod Ruud, så havde situationen været en anden, men det havde den ikke været in casu Ruud mod Krohn-Dehli.

Til et Folk de alle høre/som sig regne selv dertil/har for Modersmaalet Øre/har for Fædrelandet Ild;/Resten selv som Dragedukker,/sig fra Folket udelukker. - Grundtvig(1848).
  •  07-09-2011, 09:06 531401 som svar til 531400

BMJ:
    Selvfølgelig holder vi med Danmark, men i de direkte dueller mellem Romme og Ruud heppede vi her i stuen på Ruud. Havde det været Eriksen imod Ruud, så havde situationen været en anden, men det havde den ikke været in casu Ruud mod Krohn-Dehli.

Meget enig... jeg har aldrig brudt mig om Rommedahl, men efter han valgte BIF forsvandt den sidste sympati da fuldstændigt...

Mvh

MaxHH

Odenses Uafhængige Fans

•  07-09-2011, 09:10 531403 som svar til 531401

MaxHH:

BMJ:

Meget enig... jeg har aldrig brudt mig om Rommedahl, men efter han valgte BIF forsvandt den sidste sympati da fuldstændigt...

Mvh

MaxHH

Lige mine tanker :-)

Det er ligemeget hvad du gør - den sidste dråbe falder altid i underbukserne
  •  07-09-2011, 09:18 531407 som svar til 531400

BMJ:

Yes

•  07-09-2011, 09:55 531418 som svar til 531401

MaxHH:

BMJ:

Mvh

MaxHH

Yes...

hans seneste presse udtalelser viser også at han allerede er smittet med den farlige og nogle gange dødelige "Brøndbysyge"...

Makes me wanna puke

Større OB fan end min ven Wozny!!!
  •  07-09-2011, 10:24 531427 som svar til 531401

MaxHH:

BMJ:

Mvh

MaxHH

Jeg har egentlig altid godt kunnet lidt Rommedahl - mest fordi jeg synes kritikken af ham har været komplet overdrevet og derfor så jeg mig nødsaget til at forsvare ham.. Men efter han er skiftet til BIF er en del af sympatien da røget. Men jeg jublede nu ikke mindre over 1-0 scoringen bare fordi det var hans oplæg der førte til den... Og Krohn-Dehli er i min verden stadig langt værre end Romme... 

Homework is like GTA, you have missions but you always do other shit.

Stor respekt for Wessels!
  •  07-09-2011, 10:30 531429 som svar til 531401

MaxHH:

BMJ:

Mvh

MaxHH

De var jo de eneste der ville have ham så nok ikke meget andet han kunne gøre.

Prioriteter i foråret:
  •  07-09-2011, 11:00 531436 som svar til 531396

Plum:

http://tv2sport.dk/partner/sporten/player/84639

Prioriteter i foråret:
  •  07-09-2011, 11:05 531438 som svar til 531436

Plum:

Plum:

http://tv2sport.dk/partner/sporten/player/84639

Puha, Ruud ser ikke god ud ved det første mål. Stopper op og vinker for offside - Så spil dog videre!! (Sagt med et glimt i øjet)

Striwerne, striweernee striwerneee...
  •  07-09-2011, 11:30 531446 som svar til 495643

Er der så meget Ruud kunne gøre i den situation? Det er bare en pissegod aflevering af Eriksen. Norges problem er, at midtbanen ikke kan nå hen til Eriksen og tvinge ham til at spille bolden tilbage eller på tværs. Zimling, Kvist og Eriksen spillede en monsterkamp og det var der kampen reelt blev vundet. I 1. halvleg. I 2. halvleg har Drillo kigget os ud og har held med at lade en central forsvarer, Demidov, lukke mellemrummet ned, så Eriksen og Co. får mindre plads og tid og således tvinges til at spille på tværs og tilbage, hvilket tager brodden af det meste angrebsspil.

God 1. halvleg af danskerne og omvendt må man undre sig over, at en så taktisk klog træner som Drillo ikke formår et eller andet fra starten af for at begrænse adgangen til mellemrummet, og tvinge danskerne til at spille på tværs og tilbage.     

Til et Folk de alle høre/som sig regne selv dertil/har for Modersmaalet Øre/har for Fædrelandet Ild;/Resten selv som Dragedukker,/sig fra Folket udelukker. - Grundtvig(1848).
  •  07-09-2011, 12:58 531471 som svar til 531446

BMJ:

Er der så meget Ruud kunne gøre i den situation? Det er bare en pissegod aflevering af Eriksen.

Han kan måske ikke gøre så meget ved målet, men spillemæssigt skal han følge sin mand, ikke stoppe op og vinke.

Hvad hvis Bendtner kikser eller Romme laver en dårlig aflevering? (Kunne MEGET vel være sket) så står Ruud stadig med pølserne i vejret og leger dommer. Man skal ALTID spille indtil dommeren fløjter. Det kunne have set rigtigt dårligt ud for Ruud hvis ovenstående var sket. 

Striwerne, striweernee striwerneee...
Side 6 af 7 (93 indlæg)   « Første ... < Forrige 3 4 5 6 7 Næste >
Vis som RSS news feed i XML