OB Online's debatforum

Velkommen til OB Online's debatforum Log ind | Bliv medlem | Hjælp
i Søg

OB - Wisla Krakow

Seneste indlæg 06-02-2012, 17:20 af Emilseir. 146 svar.
Side 6 af 10 (147 indlæg)   « Første ... < Forrige 4 5 6 7 8 Næste > ... Sidste »
Sorter indlæg: Forrige Næste
  •  05-02-2012, 21:50 563610 som svar til 563608

Re: OB - Wisla Krakow

Jeg kan næsten kun blive positivt overrasket i foråret. Mine forventninger har vidst aldrig været lavere.
  •  05-02-2012, 21:51 563611 som svar til 563578

Alter Evil:

Red14:
    Nogen der kender startopstillingen?

Så vidt eg kan se, er det

Toppel

Oliver - Høegh - Tore - Mendy 

gammelsmølf - HHA - DD - CS

Rurik - Skoubo

24 år som snit-alder i vores forsvar - så kan man sgu tale om forandring Big Smile

Overvej lige hvis vi havde Våge på backen, i stedet for Mendy (30 år) Surprise

En af tre moderatorer på dette forum - send gerne en PB (Privat Besked) til mig, hvis du har spørgsmål eller forslag til forummet Smile

Links til ulovlig streaming vil give karantæne fra forummet.
  •  05-02-2012, 21:51 563612 som svar til 563492

Jeg kan meget godt li' at Zak Egholm er i gang med at beskrive AJ som en kreatør, hvorefter han så smider bolden væk for 17 gang i halvlegen...
    www.stoltmenydmyg.dk

Daniel Høegh - fremtidens anfører i OB: http://tv2sport.dk/daniel-hoegh-vi-kan-ikke-grave-os-ned
  •  05-02-2012, 21:54 563614 som svar til 563492

Ret trist. Og Daniel fortsætter med elendighederne - mon det skyldes for hård fysisk opstart.

Igen ser vi at Chrissedrengen er en naturlig mand i startopstillingen.

Og at vi mangler indkøb af spillere 

Mit Sputnik har været perfekt 

Giv os Per-Mathias Høgmo fra Tromsø. PLEASE

Max 5 udlændinge på banen i Superligaen (pr hold)

Spil kun på Danske Spil

Farvel DD og Mendy

•  05-02-2012, 21:54 563615 som svar til 563594

Plum:
    Godt at vi har haft fokus på defensiven op til kampen ..

Se lige hvem vi stiller med ... Daniel og Oliver må man altså næsten forvente nogen fejl fra, men det er helt ok i mine øjne, for de skal jo lære. Kan AMC, Tore etc., så bare rydde op for de unge under deres oplæring, så er det jo fint nok.

Hellere at de unge laver fejl i kampe som disse TRÆNINGSkampe, end i en ligakamp Smile

En af tre moderatorer på dette forum - send gerne en PB (Privat Besked) til mig, hvis du har spørgsmål eller forslag til forummet Smile

•  05-02-2012, 21:54 563616 som svar til 563492

Forsvaret har sejlet, unge som gamle.

En jyde med smag for fyn. :)

•  05-02-2012, 21:55 563617 som svar til 563611

Chuck:
    Alter Evil:

Red14:
    Nogen der kender startopstillingen?

Så vidt eg kan se, er det

Toppel

Oliver - Høegh - Tore - Mendy 

gammelsmølf - HHA - DD - CS

Rurik - Skoubo

24 år som snit-alder i vores forsvar - så kan man sgu tale om forandring Big Smile

Overvej lige hvis vi havde Våge på backen, i stedet for Mendy (30 år) Surprise

Ja det er ikke hvad vi er vant til Oliver imponerede mig dog heller ikke i den halve time jeg så. Tydeligt, at vi savner Ruud. Høegh har heller ikke spillet sin bedste halvleg i stribet.

Det var en lidt typisk halvleg for Mendy på backen. Ikke par gange sover han lige rigeligt i defensiven, men spiller også med god energi offensivt og har et par gode løb frem - der som så ofte før løber ud i sandet fordi han er så højrebenet.

•  05-02-2012, 21:56 563618 som svar til 563492

Hvordan spiller Tzvetan Genkov ?

Har nemlig foreslået ham mange gange gennem de sidste fem år

•  05-02-2012, 21:57 563619 som svar til 563618

Dobrich:

Maor Melikson er helt klart den mest iøjnefaldende...

www.stoltmenydmyg.dk

Daniel Høegh - fremtidens anfører i OB: http://tv2sport.dk/daniel-hoegh-vi-kan-ikke-grave-os-ned
  •  05-02-2012, 22:00 563621 som svar til 563617

Ja, jeg sad også og bandede over, at vi ikke har en venstrebenet spiller til den back Sad

Det er tydeligt at Mendy flere gange bliver fanget på det, bogstaveligt talt, forkerte ben. Blev han spillet på højre back, ville han være meget bedre (Nej, det er sgutte et foreslag, men han har tidligere spillet det i andre klubber), hvilket måske også ville give ham mere koncentration mht. sine placeringer.

God indstilling af Gisla, CS, DD og HHA, men kan ikke helt gennemskue idéen i at skifte AJ og CS i siderne, så de begge spiller i "den forkerte side". Det burde være rigeligt med en højrebenet venstreback Surprise

•  05-02-2012, 22:00 563622 som svar til 563619

NicolaiN:
    Dobrich:

Maor Melikson er helt klart den mest iøjnefaldende...

Begge er vel velkomne 

Giv os Per-Mathias Høgmo fra Tromsø. PLEASE

Max 5 udlændinge på banen i Superligaen (pr hold)

Spil kun på Danske Spil

Farvel DD og Mendy

•  05-02-2012, 22:02 563624 som svar til 563619

Det bliver et laaaaaaaaaaaaaaaaaangt forår, med HHA og AJ, der SKAL spille hver kamp, med en elendig Skoubo og med Mendy igen igen igen på den forkerte plads.....

Det bliver til bund 4 og langt fra top 4, skandale... der kommer ikke mange på stadion i foråret.

FYR HC NU

Jeg GLÆDER mig til at HHA og AJ ikke længere er en del af truppen, så der kan blive mulighed for seværdig bold igen. Desværre varer det helt til udløbet af HHAs kontrakt i 2013. Held og lykke PH
  •  05-02-2012, 22:03 563625 som svar til 563622

Kender kun Tzvetan Genkov, som endte i samme situation som Fall 
  •  05-02-2012, 22:07 563626 som svar til 563492

Om jeg begriber hvad AJ laver på det holdkort - og så på en kant, for ihhh ja, han er hamrende hurtig.

En jyde med smag for fyn. :)

•  05-02-2012, 22:10 563627 som svar til 563614

tåhyler:

Ret trist. Og Daniel fortsætter med elendighederne - mon det skyldes for hård fysisk opstart.

Synes den er ved at blive lidt gammel den der, tåhyler. Den stammer så vidt jeg husker fra engang for længe siden, hvor enten LO eller HC spekulerede i om spillerne var blevet trænet lidt for hårdt i en periode. Lige siden har du bare ophøjet det til en sandhed, at HC ikke kan dosere den fysiske træningsmængde ordentligt.

tåhyler:

Igen ser vi at Chrissedrengen er en naturlig mand i startopstillingen.

Og at vi mangler indkøb af spillere 

Mit Sputnik har været perfekt 

Han gør det i hvert fald fint det er helt sikkert, og han skal nok få spilletid her i foråret. Men det er mest i kontraangreb vi har set noget til ham i de seneste kampe. I det etablerede spil synes jeg stadig han har noget at lære, men det kommer selvfølgelig også med spilletid. Synes i hvert fald stadig han har noget mere at bevise før man kan snakke om en naturlig mand til startopstillingen.

Lyst ser det i hvert fald ikke ud for foråret. Tror det kan blive meget afgørende hvor hurtigt vi får Traoré og Falk tilbage i form. Ærgrer mig, at HC igen beholde AJ inde istedet for at give Gislason chancen på højrekanten, hvor han ellers spillede flere gode kamp sidst i efteråret.

Side 6 af 10 (147 indlæg)   « Første ... < Forrige 4 5 6 7 8 Næste > ... Sidste »
Vis som RSS news feed i XML