OB Online's debatforum

Velkommen til OB Online's debatforum Log ind | Bliv medlem | Hjælp
i Søg

roy carroll

Seneste indlæg 27-01-2012, 17:01 af A.F.J.. 150 svar.
Side 8 af 11 (151 indlæg)   « Første ... < Forrige 6 7 8 9 10 Næste > ... Sidste »
Sorter indlæg: Forrige Næste
  •  21-02-2011, 10:05 476961 som svar til 476960

Re: roy carroll

nixcha:

http://www.bold.dk/nyt/Carroll-kan-afloese-Onyszko-i-Polen

- jamen, Polen er da også tættere på familien. Øh, eller noget... Måske begynder manden at fatte, hvor 'død' han er i England. 

Hvis det er sandt, så er han da en klovn! Nu ved jeg ikke 100 % hvad der ligger bag bruddet med OB, men det der virker decideret dumt...

•  21-02-2011, 10:13 476963 som svar til 476961

Kan jo være at Polen har nogle af verdens bedste skoler, når elever lider af dysleksi... Indifferent
  •  21-02-2011, 10:55 476972 som svar til 476961

Rocco:
    nixcha:

- jamen, Polen er da også tættere på familien. Øh, eller noget... Måske begynder manden at fatte, hvor 'død' han er i England. 

Hvis det er sandt, så er han da en klovn! Nu ved jeg ikke 100 % hvad der ligger bag bruddet med OB, men det der virker decideret dumt...

Det lyder i den grad meget, meget underligt. Alle forklaringer på brud med OB falder jo totalt til jorden.

MvT

Danmark = OB / England = Liverpool
    Holder med alle der spiller mod BIF og Man U.
  •  21-02-2011, 13:12 477005 som svar til 476972

Marco van Tasten:
    Rocco:
    nixcha:

Det lyder i den grad meget, meget underligt. Alle forklaringer på brud med OB falder jo totalt til jorden.

MvT

Ikke helt. For det første så er det langtfra usandsynligt at en hovedstad som Warszawa har muligheder for hans søn. Man skal ikke glemme at i disse byer ligesom her i Prag, er der et meget stort Expat community hvor der er rigtig godt internationale skoler, som sandsynligvis har faciliteter for ordblindhed på engelsk.

Samtidig, kan det jo også være at p.g.a. udviklingen i Ipswich så faldt planen til jorden, og samtidig var han allerede så presses med OB for at finde en langtidsløsning. Og nu står han uden kontrakt og skal forsørge sin familie og tjene ind inden hans pension. 

•  21-02-2011, 13:48 477020 som svar til 477005

Expat community?
    En af tre moderatorer på dette forum - send gerne en PB (Privat Besked) til mig, hvis du har spørgsmål eller forslag til forummet Smile

Links til ulovlig streaming vil give karantæne fra forummet.
  •  21-02-2011, 14:00 477032 som svar til 477020

Chuck:
    Expat community?

I mere omskrevet form det man kalder det beboere fra 'det internationale samfund' i et land der ikke er deres eget af statsborgerskab. F.eks. vil man i Warsawa når det skrives i denne forbindelse formentlig referere til engelske statsborger, og måske andre vesterlændinge.

•  21-02-2011, 14:15 477037 som svar til 477005

OBer i Prag:
    Marco van Tasten:
    Rocco:
    nixcha:

MvT

Ikke helt. For det første så er det langtfra usandsynligt at en hovedstad som Warszawa har muligheder for hans søn. Man skal ikke glemme at i disse byer ligesom her i Prag, er der et meget stort Expat community hvor der er rigtig godt internationale skoler, som sandsynligvis har faciliteter for ordblindhed på engelsk.

Samtidig, kan det jo også være at p.g.a. udviklingen i Ipswich så faldt planen til jorden, og samtidig var han allerede så presses med OB for at finde en langtidsløsning. Og nu står han uden kontrakt og skal forsørge sin familie og tjene ind inden hans pension

Fodboldspillere KAN altså også arbejde, når de stopper deres karriere som fodbolsspiller. Har altid syntes det var et mærkeligt postulat at de har kort tid at tjene penge på.

TOK!

DUO - Sammen er vi stærkest

You say Take That, I say Metallica
    You say Miley Cyrus, I say Slipknot
    You say Backstreet boys, I say Volbeat
    You say Justin Bieber, I say fuck you.
  •  21-02-2011, 14:18 477038 som svar til 477032

B(ob):

Chuck:
    Expat community?

I mere omskrevet form det man kalder det beboere fra 'det internationale samfund' i et land der ikke er deres eget af statsborgerskab. F.eks. vil man i Warsawa når det skrives i denne forbindelse formentlig referere til engelske statsborger, og måske andre vesterlændinge.

Korrekt. I prag er der en skole der hedder International School of Prague og den er amerikansk inspireret med fantastiske muligheder a.al 3 lærere per klasse og tror kun de er cirka 15 elever per klasse, 2 store fodboldbaner, tennisbaner, mange muligheder for tillægsfag udover de basale fag, stor aktivitet a.la skuespil, udflugter osv. Igen udover det normale og krævende skoletid. På den skole går der amerikanere, danskere, svenskere, nordmænd, belgiere osv.

Derudover, så er der British School of Prague, Tysk skole, Fransk skole osv.

Samtidig, er der engelske børnehaver som koster cirka det samme som en gennemsnitlønning d.v.s. cirka DKK 6,000 per måned og der går der faktisk flest tjekkiske børn, da deres forældre gerne vil have de lærer Engelsk hurtigt fra barnsben og med lærere fra England og/eller USA. 

•  24-02-2011, 00:02 477574 som svar til 476960

Ser ud til at han ikke kunne finde en passende skole der eller.....  ? ? ? ! ! ! Hmm

http://www.bold.dk/nyt/Carroll-droppede-polakker

•  24-02-2011, 07:16 477578 som svar til 477574

Jeg gad godt vide, om den officielle forklaring på, hvorfor han stoppede i OB - I ved, den med at han led meget af hjemve til konen og børnene (hvilket iøvrigt er yderst forståeligt) - også er den "interne" forklaring....jeg vil have mine tvivl, hvis hans næste klub ikke ligger i England.....og så må jeg sige, at alene det, at han har snakket med klub i Polen gør, at jeg er tæt på at miste den "respekt" jeg havde for ham....
    Kent

•  24-02-2011, 08:47 477582 som svar til 477578

OBforever:
    Jeg gad godt vide, om den officielle forklaring på, hvorfor han stoppede i OB - I ved, den med at han led meget af hjemve til konen og børnene (hvilket iøvrigt er yderst forståeligt) - også er den "interne" forklaring....jeg vil have mine tvivl, hvis hans næste klub ikke ligger i England.....og så må jeg sige, at alene det, at han har snakket med klub i Polen gør, at jeg er tæt på at miste den "respekt" jeg havde for ham....

Har det lidt på samme måde - lige ligesom da Rioch stoppede. Ikke at vi kan bruge den 'korrekte' forklaring til noget. RC er fortid, og sådan er det bare. Men nogle gange, så kommer der nogle udmeldinger fra OB, der bare ikke helt holder vand. Og når man nu har stor interesse for klubben, kan man jo ikke helt lade være med at være nysgerrig.

MvT

Danmark = OB / England = Liverpool
    Holder med alle der spiller mod BIF og Man U.
  •  24-02-2011, 09:20 477585 som svar til 477578

OBforever:
    Har RC sagt nogen steder at han skulle til prøvetræning i Polen? Jeg har ikke set det men oplys mig gerne. Kan det tænkes at klubben i Polen "markedsfører" sig selv ved at bruge medierne ved at sammenkæde sig selv med kendte navne.....måske bruger de RC`s navn som pression i forhold til andre unavngivne målmænd der ønsker en kontrakt med en knap så velrennomeret klub. Mulige forklaringer er der masser af, og indtil videre har RC gjort hvad han hele tiden har givet udtryk for at han ville gøre og hvad han mener der er bedst for ham og familien. Men nød kan jo "lære nøgen kvinde at spinde" så måske ser vi RC i et andet land engang, og måske har RC undervurderet krisen i fodboldverdenen og overvurderet sit eget navn i storbritianien og af den grund må "sluge en kamel" eller to.
  •  24-02-2011, 09:26 477586 som svar til 477582

Marco van Tasten:

OBforever:

Har det lidt på samme måde - lige ligesom da Rioch stoppede. Ikke at vi kan bruge den 'korrekte' forklaring til noget. RC er fortid, og sådan er det bare. Men nogle gange, så kommer der nogle udmeldinger fra OB, der bare ikke helt holder vand. Og når man nu har stor interesse for klubben, kan man jo ikke helt lade være med at være nysgerrig.

MvT

Men hvorfor har vi ret til at OB "udleverer" Carroll eller Carroll "udleverer" OB. Er det ikke meget normalt at man ikke oplyser helt korrekt om hvad der sker hvis der har været større problemer???

!! SOLBRILLE CREW !!
    Citat fra DN foredrag: Er er det rigtigt at du engang har nikket Thomas Augustinussen et hovedstød.

Stolt medlem af: Når du kommer hjem fra fester - så skid på hvad du taster
  •  24-02-2011, 09:34 477589 som svar til 477578

OBforever:
    Nu kan skole udvalget jo godt være en smule størrere og bedre i Warszawa end i Odense, det virker ihvertfald sandsynligt... Så derfor kan man da ikke fortænke ham i at undersøge mulighederne der. Havde den rette skole været i Odense havde Fam. Carroll jo boet her nu, og han havde måske holdt samme høje niveau fra det 1 halve år fordi at tankerne ikke var et andet sted... Lad vær med at døm på baggrund af noget man ingen indsigt har og nok aldrig vil få...

Vi kan jo prøve at sætte op som Polens hovedstad med omkring 2 mio indbyggere kontra Danmarks 3 største by med omkring 185000 indbyggere. Det skulle da være mærkeligt hvis de ikke kunne tilbyde ham en passende skole til Carroll jr...

Danmarks stolthed, Odense´s hjerte

We´re shit and we know we are

Høghen tilbage til Ådalen NU!!!

•  24-02-2011, 09:56 477596 som svar til 477589

vinnie jones:

Nu kan skole udvalget jo godt være en smule størrere og bedre i Warszawa end i Odense, det virker ihvertfald sandsynligt... Så derfor kan man da ikke fortænke ham i at undersøge mulighederne der. Havde den rette skole været i Odense havde Fam. Carroll jo boet her nu, og han havde måske holdt samme høje niveau fra det 1 halve år fordi at tankerne ikke var et andet sted... Lad vær med at døm på baggrund af noget man ingen indsigt har og nok aldrig vil få...

Vi kan jo prøve at sætte op som Polens hovedstad med omkring 2 mio indbyggere kontra Danmarks 3 største by med omkring 185000 indbyggere. Det skulle da være mærkeligt hvis de ikke kunne tilbyde ham en passende skole til Carroll jr...

Enig.

!! SOLBRILLE CREW !!
    Citat fra DN foredrag: Er er det rigtigt at du engang har nikket Thomas Augustinussen et hovedstød.

Stolt medlem af: Når du kommer hjem fra fester - så skid på hvad du taster
Side 8 af 11 (151 indlæg)   « Første ... < Forrige 6 7 8 9 10 Næste > ... Sidste »
Vis som RSS news feed i XML