|
|
Tanker dagen derpå
Seneste indlæg 02-02-2012, 17:53 af Bayliss. 120 svar.
-
02-02-2012, 12:51 |
-
nixcha
-
-
-
Medlem siden 07-07-2009
-
-
Indlæg 3.785
-
-
|
JesperRavn: Plum: PeerMHansen:
boeffen:Det bliver spændende og se om OB kan trække en Aab, hvor talenterne pludselig begynder at blomste under den øgede tillid/ansvar/spilletid. I så fald er det godt spottet og godt planlagt. Hvis ikke, så bliver det en lang og drøj sæson...
Det er hverken spottet eller planlagt. PH har jo meldt ud at der var en stribe handler der gik i vasken.
Men, planlagt eller ej, så er det nu de unge må løfte arven...
Men vi har jo ikke nogen angrebstalenter der er klar ...
Men vi har en venstre wing, og en offensiv/venstre midtbanespiller der kan overtage venstre fløj, samtidigt med at vores venstre fløj/venstre back, kan få lov til at spille i angrebet, hvilket også er hans yndlingsposition og der hvor han selv mener at han er bedst.
-Og jeg tror sku på ham, 6 mål lavet fra venstrefløj, hvad kunne det ikke have været som spids? Samtidigt er han en af de mest ihærdige og dygtige pressspillere jeg har set.
Det er venstre back jeg er bekymret for, kan Tore, Høgh, AMC eller et af talenterne dække den tilfredsstillende?
Tænker også, at vi nok kan få Kadrii at se centralt. Problemet er bare, at vi sådan set er ok dækket ind på den hængende plads. Den kan Falk spille, Kadrii, Gisla og vel til nød AJ. Men som egentlig spids vil alle de nævnte typer få det svært, er jeg bange for. Men det skal da blive interessant: håber eddermame Skoubo holder sig skadesfri og finder ind i et godt samarbejde med de andre i offensiven.
"For fannan dæ er kult, man" Kluden Krew - O'ense Internationals
|
|
-
02-02-2012, 13:46 |
-
Plum
-
-
-
Medlem siden 29-09-2006
-
Frederiksberg
-
Indlæg 17.638
-
-
|
Dobrich:
I den artikel vil jeg fremhæve:
- Det ville da være mærkeligt andet, hvis ikke fansene skulle være utilfredse med et transfervindue, hvor vi kommer ud med færre spillere, end da vinduet åbnede
Og der er jeg bare ikke enig. Vi har sagt farvel til 4 spillere og hentet en. havde vi hentet en angriber og en venstre back tror jeg alle havde været meget tilfredse selvom en mere smuttede end der kom ... og vi havde da sikkert også været tilfredse hvis Wessels også var smuttet ..
Poul Hansen understreger, at klubbens målsætningen er at sikre sig europæisk deltagelse næste år.
Det syntes jeg så ikke handlingerne viser men jeg vil gerne holde klubben op på det og det må være PH´s ansvar at nå det mål.
Prioriteter i foråret: 1: Sikring af overlevelse. 2: Unge i start11 -> transferfrie og 30+ på bænken. 3: Slutte over BIF (igen)
|
|
-
02-02-2012, 13:47 |
-
02-02-2012, 14:41 |
-
02-02-2012, 14:49 |
-
nixcha
-
-
-
Medlem siden 07-07-2009
-
-
Indlæg 3.785
-
-
|
O´nse: A.F.J.: Dobrich:
Yep -det er meget enkelt.
Ja og det vil det jo nok også være næste transfervindue og næste og næste...
Ah, der er nogle ting, der giver sig selv til sommer. Det er muligt, der er nogle kontrakter, der bliver forlænget; men der kommer helt sikkert nye spillere til. I flertal. Nu skal man så bare passe på med at hype vinduet så meget, at vi bliver skuffede, ligegyldigt hvem der kommer.
|
|
-
02-02-2012, 15:10 |
-
02-02-2012, 15:43 |
-
Komsi
-
-
-
Medlem siden 10-04-2009
-
-
Indlæg 3.464
-
-
|
MPL:Har lidt svært ved at forholde mig til panikkøb, fordi om de er gode eller dårlige kan først afgøres til sommer. Hvis definitionen på et panikkøb er lav kvalitet til en høj pris er jeg selvfølgelig ikke for det. Men Aab overlevede sidste år på panikkøb/leje,
Nej, AaB overlevede sidste sæson på et fucking heldigt Tim Janssen hovedstød i overtiden.
"Engang i sidste sæson var jeg ydmyg i 14 dage, men ingen lagde mærke til det" - Carew "Hvad Carew kan gøre med en bold, kan Zlatan gøre med en appelsin" - Zlatan Bendtner er en billig kopivare.
|
|
-
02-02-2012, 15:49 |
-
Agbre
-
-
-
Medlem siden 14-11-2006
-
Odense
-
Indlæg 4.365
-
-
|
nixcha:
Ah, der er nogle ting, der giver sig selv til sommer. Det er muligt, der er nogle kontrakter, der bliver forlænget; men der kommer helt sikkert nye spillere til. I flertal. Nu skal man så bare passe på med at hype vinduet så meget, at vi bliver skuffede, ligegyldigt hvem der kommer.
Mine forventninger til sommerens transfervindue er store nu. men jeg synes også generelt mine krav/ønsker er i den realistiske ende, så jeg forventer ikke noget umuligt. PH har jo selv fået snakket det godt op.
Jeg er skuffet over, at vi ikke fik hentet flere nu her, men kan også sagtens acceptere og se det fornuftige i den ansvarlige økonomiske strategi PH snakker om. Til en hvis grad naturligvis - så længe vi er klar til at betale hvad det koster når den rigtige mulighed for den rigtige spiller, byder sig. PH er ansat til at disponere over budgettet og hvis han vurderer, at det vi kunne få nu ikke stemte overens med prisen, kan jeg godt leve med at vi venter. På trods af den smalle trup.
Men sådan kan han jo ikke blive ved med at tænke. Hvis vi ikke kvalificerer os til europæisk bold vil jeg heller ikke høre undskyldninger om, at pengene så ikke er der alligevel eller at vi ikke er lige så attraktive. Der skal leveres noget. Om vi så skal have tegnebogen helt op af lommen eller bliver nødt til at kidnappe nogle spilleres familier og låse dem inde i et lille rum under klubhuset i Ådalen, skal der leveres.
|
|
-
02-02-2012, 16:41 |
-
nixcha
-
-
-
Medlem siden 07-07-2009
-
-
Indlæg 3.785
-
-
|
Komsi: MPL:Har lidt svært ved at forholde mig til panikkøb, fordi om de er gode eller dårlige kan først afgøres til sommer. Hvis definitionen på et panikkøb er lav kvalitet til en høj pris er jeg selvfølgelig ikke for det. Men Aab overlevede sidste år på panikkøb/leje,
Nej, AaB overlevede sidste sæson på et fucking heldigt Tim Janssen hovedstød i overtiden.
Det var vist det 88.minut; men du vinder stadigvæk den debat stort:-)
|
|
-
02-02-2012, 16:44 |
-
Plum
-
-
-
Medlem siden 29-09-2006
-
Frederiksberg
-
Indlæg 17.638
-
-
|
Komsi: MPL:
Har lidt svært ved at forholde mig til panikkøb, fordi om de er gode eller dårlige kan først afgøres til sommer. Hvis definitionen på et panikkøb er lav kvalitet til en høj pris er jeg selvfølgelig ikke for det. Men Aab overlevede sidste år på panikkøb/leje,
Og vores resultat mod Lyngby?
Prioriteter i foråret: 1: Sikring af overlevelse. 2: Unge i start11 -> transferfrie og 30+ på bænken. 3: Slutte over BIF (igen)
|
|
-
02-02-2012, 16:55 |
-
O´nse
-
-
-
Medlem siden 22-10-2010
-
-
Indlæg 388
-
-
|
nixcha: O´nse: A.F.J.: Dobrich:
Jamen det laver jo ikke om på problemet "Pris versus kvalitet", som jeg kommenteret på.... vel?
|
|
-
02-02-2012, 17:07 |
-
02-02-2012, 17:17 |
-
Agbre
-
-
-
Medlem siden 14-11-2006
-
Odense
-
Indlæg 4.365
-
-
|
O´nse: nixcha: O´nse: A.F.J.: Dobrich:
Jamen det laver jo ikke om på problemet "Pris versus kvalitet", som jeg kommenteret på.... vel?
Det kan det da sagtens gøre. Det kan da sagtens passe vi er i stand til at hente bedre spillere til fornuftige priser til sommer.
1. Synes ikke i så høj grad man skal sammenligne tidligere udmeldinger og prioriteter med dem vi ser nu. PH er kommet til og skal have chancen for at lave hans egne dispositioner.
2. Jeg tror i høj grad denne debat kommer sig af vores strategi om ikke at betale store overgangssummer, men hellere bruge pengene på høje lønninger m.m. En priotering der nok kommer af erfaring ift. hvordan vi får mest for vores penge. Så når PH udtaler som han gør mht. sommervinduet, hænger det nok sammen med, at en del af de spillere vi er mest interesserede i har kontraktudløb til sommer - eller måske om et år - og derfor vil være "nemmere" at hente. Og når han siger det ikke var muligt at finde nogen til en rimelig pris nu, er det måske fordi et par klubber har krævet for meget for at slippe en spiller ½ år før tid. Det kan jo meget nemt være tilfældet på nuværende tidspunkt, hvor klubberne i den grad kender deres styrker og de fleste har meget at spille for.
|
|
-
02-02-2012, 17:23 |
-
NicolaiN
-
-
-
Medlem siden 13-11-2006
-
Kbh. V
-
Indlæg 7.238
-
-
|
Sådan efter skuffelsen har lagt sig over transfervinduet. Så kan jeg faktisk ikke lade være med at være positiv. Jeg kan godt li' de unge spillere vi har på holdet, og så har jeg en eller anden fidus til, at Skoubo brænder enormt meget for at vise sit værd - hvilket jeg tror giver ham succes i foråret. I og med, at holdet nu er en lille kompakt kerne af spiller som har cirka samme status i hierarkiet, så tror jeg, at holdet vil blive mere sammentømret og kæmpe mere for hinanden. Jeg kan i hvert fald ikke lade være med at glæde mig til foråret, og se holdet endelig skulle kæmpe for noget. Nu er det slut med de andre hold jokker i spinaten, og vi får noget foræret, det tror jeg kan give mange af spillerne sulten til at spille fodbold igen. Som sagt - Jeg er 100 % sikker på at holdet kæmper sig frem til europæiske pladser. Og jeg skal helt sikkert se en masse af vores kampe på stadion i år!
www.stoltmenydmyg.dk Daniel Høegh - fremtidens anfører i OB: http://tv2sport.dk/daniel-hoegh-vi-kan-ikke-grave-os-ned
|
|
-
02-02-2012, 17:31 |
-
nixcha
-
-
-
Medlem siden 07-07-2009
-
-
Indlæg 3.785
-
-
|
O´nse: nixcha: O´nse: A.F.J.: Dobrich:
Ok, troede mere du mente det som i "der kommer ikke nogen spillere alligevel; samme undskyldning næste gang". Pris vs kvalitet er svært. Imidlertid var det faktisk lidt det, jeg havde håbet på, at OB ville satse på i dette vindue. Der er måske mange spillere, hvis kontrakter løber ud til sommer; men der er også mange klubber, der gerne vil have de bedste 'free agents'. OB kan sagtens risikere at blive tabere i det spil, og jeg synes det virker lidt pudsigt, når PH siger, at der er 'mere tid' i sommervinduet. Man kan evt. vente og håbe på en god handel til sidst i vinduet, men hvis vi samtidigt siger farvel til f.eks. 4 ud af 18 markspillere (og måske flere), så kan jeg ikke forstå andet, end at der skal min. 5 ind (trup på 23 m 3 målmænd). Det kan man simpelthen ikke vente med til sidste dag. Det må alt andet lige give lidt pres på til sommer, uanset om der så er flere spillere på markedet.
|
|
Side 8 af 9 (121 indlæg)
... 8
|
|
|