|
|
OB - Wisla Krakow
Seneste indlæg 06-02-2012, 17:20 af Emilseir. 146 svar.
-
05-02-2012, 23:11 |
-
Sinus
-
-
-
Medlem siden 13-11-2006
-
5000 Odense C
-
Indlæg 1.070
-
-
|
Jeg er glad for at der er en måneds tid til sæsonstart, for der er godt nok meget der skal bygges på endnu. HHA får da vist i dag, hvorfor han får så hård en kritik. Har vi råd til at have en mand på banen i 90 min, der godt nok kan løbe i feltet, men i alle spillets andre facetter ikke kan være med. Dejligt at se en god indsats af DD, samt Schoop og CS.
Det største problem i OB, hedder Thomas Christensen.
|
|
-
05-02-2012, 23:12 |
-
05-02-2012, 23:18 |
-
Agbre
-
-
-
Medlem siden 14-11-2006
-
Odense
-
Indlæg 4.365
-
-
|
Kyed:Det er meget fint med de unge der gør et fint indtryk i disse træningskampe. Jeg vil æde mig gamle hat på, at når sæsonen går i gang igen spiller Mendy vb, HHA og AJ på midten. Timmy, CS, Schoop og hvad de ellers hedder får ingen eller minimal spilletid!!!
Ja desværre. En spiller som CS skal nok få sig noget spilletid i løbet af foråret, men ser det også for højt sandsynligt at startopstillingen mod Silkeborg hedder: JC Ruud - AMC - Tore - Mendy AJ - DD - HHA - Kadrii Gislason - Skoubo - Falk kan måske komme i spil til angrebet, det kommer an på hvor hurtigt han kommer rigtig igang igen.
Man kan sige meget om den opstilling, men når 4 af de 6 forreste spillere samtidig er ligaens 4 langsommeste markspillere, så er det altså svært at så noget til at fungere.
|
|
-
05-02-2012, 23:29 |
-
05-02-2012, 23:40 |
-
OnkelO
-
-
-
Medlem siden 14-11-2006
-
-
Indlæg 409
-
-
|
tåhyler: OBer i Prag:Tror det var Timmi på venstre kant og Kasper Larsen på Højre kant. Mærkeligt. Godtnok vil de måske gerne give spille tid til næsten alle, men alligevel mærkeligt at flytte Kasper Larsen på højre back istedet for at prøve Timmi der. Virkeligt mærkeligt, at han får sådan en lang næse hele tiden. Men også godt at se Kasper Larsen faktisk har mere teknik end forsvarsspillere normalt. Nå men ellers er det meget positivt med CS og Schoop i denne kamp plus Gislason. Samtidig, kan man godt se Ruud og DD virkelig har klasse og går en forskel. Hvis Traore ikke bliver helt klar til premieren, da vil jeg gerne se DD og Schoop sammen, hvis Schoop kan holde til en hel kamp. Syntes han spillede godt med hurtigt afleveringer, og samtidig tog de rigtigt træk osv. Man kan godt se AJ har er godt overblik og teknik, men han er simpelthen blevet for langsom til at spille kant.
Jeg synes faktisk at anføreren også gjorde en betydningsfuld indsats. Christian, Rasmus, Jakob og vel også Bashim er et spændende ungt og talentfuldt firkløver. Daniel, Oliver og Kasper samt Timmi er vanskeligere at bedømme, synes jeg.
Mine tanker efter dagens kamp.
Der skal skrives en lang kontrakt med CS jr. hurtigst muligt. Mentaltræneren skal flytte ind hos Skoubo.....han virker jo mentalt helt væk den mand. Han prøvede dog at kæmpe sig ind i kampen og credit for det!, men han ligner bare ikke en der skal kunne bombe os i Europacuppen. AJ og HHA spillede sig begge op, men fuck hvor bliver de begge bare langsommere og langsommere :-(. Dejligt at se DD som i "gamle dage". Håber dog snart at se Traoré og Falk igen.
Oliver Larsen og Timmi gjorde ikke en flue fortræd. Schoop-Dog har jeg en del plusser ved. Kasper Larsen skal nok blive en stor gevinst for os om et til to år.
Jeg savner Djiby Fall.....men han havde jo nok alligevel tilbragt størstedelen af kampen på bænken.
Alt i alt: Vores modstandere i forhold til Europacuppladserne ryster ikke bukserne, men der var i mine øjne også en del positive momenter i dagens kamp.
|
|
-
05-02-2012, 23:49 |
-
Bolaños
-
-
-
Medlem siden 02-06-2007
-
-
Indlæg 963
-
-
|
Bossy: tåhyler:Schoop er fremtiden - og fremtiden er NU. Han kan også gøre Skoubo bedre, for Skoubo er sådan lidt Michael Laudrup Light - han tænker ganske simpelt fodbold lidt mere intelligent end de andre - og jeg tror Schoop kan følge ham - og omvendt. Og Schoop har jo en fremragende teknik - måske holdets bedste. Men kan HC få det til at lykkes? Tja, aint see nothing yet
undskyld den der sammenligning mellem Skoubo og Michael Laudrup manglede der ikke en smiley eller noget der....hvis ikke kunne man så ikke foreslå Skoubo at tænkte lidt mindre og måske prøve lidt mere pratisk??....;-)
Jeg er faktisk enig med tåhyler her. Skoubo får lidt for kraftig kritik efter min mening, i pasningsspillet er han faktisk rigtig god og han er da netop hurtigt tænkende og lægger bolden godt af videre til medspillerne. Der hvor han ikke får nok ud af det er i feltet. Jeg tror det er lige i øjet at hvis vi gerne vil spille hurtigt pasningsspil frem af banen, så kunne Schoop og Skoubo (og DD) godt være en midtakse på holdet. Til gengæld synes jeg Gislason generelt bliver overvurderet. Nuvel der er god energi, men han mangler meget i pasningsspillet til gengæld. Min idealopstilling (med Falk og Traore ude) Jesper C Ruud AMC/Høegh Tore Mendy DD Schoop CS Skoubo Baskim HHA Jeg vil heller have Skoubo liggende som den dybe angriber som han også spillede i Holland og så kan han være med til at sætte de unge i scene. HHA kan jo noget i Hovedspillet, så hvorfor ikke lade ham tage kampene fremme på banen. Både Baskim og CS har vist de kan score mål og vi får brug for midtbanespillere, der kan putte den i kassen denne sæson.
|
|
-
06-02-2012, 00:03 |
-
tåhyler
-
-
-
Medlem siden 13-11-2006
-
Odense
-
Indlæg 5.854
-
-
|
Bolaños: Bossy: tåhyler:Schoop er fremtiden - og fremtiden er NU. Han kan også gøre Skoubo bedre, for Skoubo er sådan lidt Michael Laudrup Light - han tænker ganske simpelt fodbold lidt mere intelligent end de andre - og jeg tror Schoop kan følge ham - og omvendt. Og Schoop har jo en fremragende teknik - måske holdets bedste. Men kan HC få det til at lykkes? Tja, aint see nothing yet
undskyld den der sammenligning mellem Skoubo og Michael Laudrup manglede der ikke en smiley eller noget der....hvis ikke kunne man så ikke foreslå Skoubo at tænkte lidt mindre og måske prøve lidt mere pratisk??....;-)
Jeg er faktisk enig med tåhyler her. Skoubo får lidt for kraftig kritik efter min mening, i pasningsspillet er han faktisk rigtig god og han er da netop hurtigt tænkende og lægger bolden godt af videre til medspillerne. Der hvor han ikke får nok ud af det er i feltet. Jeg tror det er lige i øjet at hvis vi gerne vil spille hurtigt pasningsspil frem af banen, så kunne Schoop og Skoubo (og DD) godt være en midtakse på holdet. Til gengæld synes jeg Gislason generelt bliver overvurderet. Nuvel der er god energi, men han mangler meget i pasningsspillet til gengæld. Min idealopstilling (med Falk og Traore ude) Jesper C Ruud AMC/Høegh Tore Mendy DD Schoop CS Skoubo Baskim HHA Jeg vil heller have Skoubo liggende som den dybe angriber som han også spillede i Holland og så kan han være med til at sætte de unge i scene. HHA kan jo noget i Hovedspillet, så hvorfor ikke lade ham tage kampene fremme på banen. Både Baskim og CS har vist de kan score mål og vi får brug for midtbanespillere, der kan putte den i kassen denne sæson.
Spændende tanker Og prøv at lægge mærke til de mange gange Skoubo lægger en bold et sted, hvor der BURDE være en spiller. Det er det samme som Laudrup ofte oplevede og som var medvirkende til, at landsholdet var bedst uden ham. Det var ALDRIG blevet til EM Guld hvis han havde været med.
Giv os Per-Mathias Høgmo fra Tromsø. PLEASE Max 5 udlændinge på banen i Superligaen (pr hold) Spil kun på Danske Spil Farvel DD og Mendy
|
|
-
06-02-2012, 00:04 |
-
06-02-2012, 00:05 |
-
nixcha
-
-
-
Medlem siden 07-07-2009
-
-
Indlæg 3.785
-
-
|
Egentlig en meget ok træningskamp. Jeg er ligeglad med resultatet; det er spillet, der tæller - og det var tydeligvis svært at vurdere i dag, hvor det blæste en halv pelikan og hvert hold havde sin halvleg. Wisla er et bedre hold end os pt, men det virker som om, der er mere nerve i holdet. Positiv over CS igen; han er jo fræk som en slagterhund, selvom der skal øves nogle dødbolde. Også ok indhop af Schoop, der virker ganske fornuftig. Han har en glimrende teknik og boldbehandling, kan man se. Han prøver nogle hurtige, direkte løsninger, som ikke altid lykkes; men der er noget tegning over det. Kasper Larsen tror jeg bliver et hit, selvom det måske ikke bliver ret meget spilletid her i foråret. Jeg kan leve med en halvskidt placering i ligaen, hvis bare vi ser opmuntringer fra vores unge. Det trækker virkelig humøret op.
"For fannan dæ er kult, man" Kluden Krew - O'ense Internationals
|
|
-
06-02-2012, 00:07 |
-
Plum
-
-
-
Medlem siden 29-09-2006
-
Frederiksberg
-
Indlæg 17.638
-
-
|
Bolaños: Bossy: tåhyler:
Schoop er fremtiden - og fremtiden er NU. Han kan også gøre Skoubo bedre, for Skoubo er sådan lidt Michael Laudrup Light - han tænker ganske simpelt fodbold lidt mere intelligent end de andre - og jeg tror Schoop kan følge ham - og omvendt. Og Schoop har jo en fremragende teknik - måske holdets bedste.
Men kan HC få det til at lykkes? Tja, aint see nothing yet
Jeg er faktisk enig med tåhyler her. Skoubo får lidt for kraftig kritik efter min mening, i pasningsspillet er han faktisk rigtig god og han er da netop hurtigt tænkende og lægger bolden godt af videre til medspillerne. Der hvor han ikke får nok ud af det er i feltet. Jeg tror det er lige i øjet at hvis vi gerne vil spille hurtigt pasningsspil frem af banen, så kunne Schoop og Skoubo (og DD) godt være en midtakse på holdet.
Til gengæld synes jeg Gislason generelt bliver overvurderet. Nuvel der er god energi, men han mangler meget i pasningsspillet til gengæld.
Min idealopstilling (med Falk og Traore ude)
Jesper C
Ruud AMC/Høegh Tore Mendy
DD Schoop
CS Skoubo Baskim
HHA
Jeg vil heller have Skoubo liggende som den dybe angriber som han også spillede i Holland og så kan han være med til at sætte de unge i scene. HHA kan jo noget i Hovedspillet, så hvorfor ikke lade ham tage kampene fremme på banen. Både Baskim og CS har vist de kan score mål og vi får brug for midtbanespillere, der kan putte den i kassen denne sæson.
Med HHA på toppen kan vi lige så godt lade være med at have nogen på toppen .. han er langsom og kan ikke sætte en mand.. Han vil være alt for nem at dække op hvis han blive for stationær.. måske man kan banke en bold op på ham men så kunne vi lige så godt beholde Toft...
Den eneste måde han kan gøre en forskel er når han kommer løbende ind i feltet og laver den ravage han nu engang kan ... typisk på bolde der bliver smidt ind fra kanterne... ikke op på ham .. men er enig med Skoubo på en hængende/offensiv midt.. han vil kunne ligge og fordele boldene... men til hvem .. Falk og Rurik ? ... Mendy og Kadrii på kanterne.. så mangler der igen en VB ... og det skal ikke være HHA ..
Prioriteter i foråret: 1: Sikring af overlevelse. 2: Unge i start11 -> transferfrie og 30+ på bænken. 3: Slutte over BIF (igen)
|
|
-
06-02-2012, 00:14 |
-
06-02-2012, 00:17 |
-
Emilseir
-
-
-
Medlem siden 22-08-2010
-
-
Indlæg 202
-
-
|
Det ultimative vi kan stille i efteråret efter min overbevisning er: JC Ruud - AMC - Tore - Mendy (der er bare ikke bedre løsninger) Gisla - DD - Traore - Kadrii Falk - Skoubo - Mendy på venstre: Ja vi har ikke råd til at give Timmi den helt store chance, men jeg stemmer dog for, at han bliver prøvet. Det skylder vi ham sgu. - Skoubo i angrebet: Vi har ikke andre muligheder. Og jeg har stadig et spinkelt håb om, at hvis han får Falk bag sig og Kadrii og Gisla på kanterne, så skal der nok opstå chancer. - AMC vs. Høegh: AMC skal være starter, men Høegh skal stille og roligt have flere kampe, så han er helt klar til at tage over næste sæson. - Schoop: Han bliver nok også først helt klar til næste sæson. Men han skal også have spilletid i foråret, for han har noget ingen af de andre centrale midtbanespillere har. - Johansson: For min skyld må han gerne smides på andenholdet permanent. Jeg kan ikke se hvad han kan bidrage med, som de andre ikke har. Især ikke når HC nærmest demonstrativt nægter at bruge ham centralt.
|
|
-
06-02-2012, 00:22 |
-
tåhyler
-
-
-
Medlem siden 13-11-2006
-
Odense
-
Indlæg 5.854
-
-
|
Jeg tror holdet arbejder på at spille anderledes. Og tak for det. Med det trods alt moderat gode hold vi har synes jeg spillet skal lægges op til de der besidder det særlige - x-faktoren. Det er firekløveren Falk, Schoop, Sørensen og med et lille udråbstegn Bashim. Samt Ruud.
Giv os Per-Mathias Høgmo fra Tromsø. PLEASE Max 5 udlændinge på banen i Superligaen (pr hold) Spil kun på Danske Spil Farvel DD og Mendy
|
|
-
06-02-2012, 08:32 |
-
vinnie jones
-
-
-
Medlem siden 14-11-2006
-
Odense
-
Indlæg 3.332
-
-
|
Bossy:
Er man mon så også klar over problemet med træneren.....
Er 95% sikker på at der kommer ny træner til sommer...
Danmarks stolthed, Odense´s hjerte We´re shit and we know we are Høghen tilbage til Ådalen NU!!!
|
|
-
06-02-2012, 08:48 |
Side 9 af 10 (147 indlæg)
... 9
|
|
|