Jeg vil tage udgangspunkt i den russiske trup, da de fleste godt kender sverige.
Den defensiv, man hos russerne havde regnet med, blev skudt i stykker mod Spanien, blandt ander fordi Guus har valgt at bryde det ellers bundsolide og sammenspillede forsvar fra kvalifikation op, til fordel for lidt offensiv, hvilket gav bagslag mod Spanien og ovenikøbet ikke gav den forventede bonus mod Grækenland (men de er self også dygtige def.)
Offensivt har man scoret 1 mål på et hovedstød. Fraværet af Kerzhakov, Progrebnyak - Til gengæld er Arshjavin tilbage, men han er ikke i kamp form (1 træningskamp er alt den sidste måneds tid). Og en Bystrov blev pillet ud efter 20min efter at være blevet indskiftet mod Spanien. Herudover har Bilyaletdinov, Zhirkov og Torbinski har alle været tvivlsomme, men bliver godt nok klar.
Det bliver slutrundens yngste hold, der møder slutrundens mest rutinerede hold. Jeg håber på Rusland finder gejsten og de ressource de trods alt har, men det ligner en uhyggelig svær opgave mod et rutineret og taktisk klogt hold fra Sverige, der kan spille på uafgjort og giftige kontra stød.
....og sådan lave man en analyse, der er mere end en linje lang ala "heja sverige" og "Rusland 2-1 ftw"
Thorborg, TC og Helveg....
Spil altid på DANSKE SPIL. Deres odds er ok, og overskuddet gavner danskere. De andres gavner kun pengemænd i skattely o.lign.