|
|
OB - Randers F.C. : Karakterer
Seneste indlæg 28-07-2010, 10:33 af Bolaños. 61 svar.
-
27-07-2010, 13:43 |
-
OBligatorisk
-
-
-
Medlem siden 14-11-2006
-
Koege
-
Indlæg 342
-
-
|
Re: OB - Randers F.C. : Karakterer
Bossy: OBligatorisk: Winther91:
Der bliver sgu godt nok fedtet for Toft kan jeg se hehe, men man skal vil også se positivt på det :D
Så dårlig var Nyren heller ikke. Utaka spillede bedre end de 02 og 4 taller han får og det var tydeligt at det ikke var en opgivende attitude han løb rundt med, den klader man for frustation og ærgelse over at tingene ikke lykkedes i sidste ende.
Forsvaret dumper i dag, da de er alt for passive.
Jeg kunne ikke være mere enig! Manden har stadig ikke overbevist mig om at han høre til på et tophold som vores. Og så går det mig på at han efter hans kæmpechance kigger på Utaka, og laver fagter omkring afleveringen - Henrik Toft i en nøddeskal, der er aldrig noget der er hans skyld(ja - jeg har set ham meget i Herfølge). Han er og bliver en lottokupon.
fedt nok så håber jeg han er en lottokupon med 7 rigtige på!!!
Figure of speech.
Hvis fodbold kun er et spil, må jeg være ludoman. ______________________ ODENSE TRIBUTE ZEALAND
|
|
-
27-07-2010, 14:07 |
-
Stefanovich
-
-
-
Medlem siden 27-01-2007
-
Nykoebing F.
-
Indlæg 1.378
-
-
|
Hvis Toft ikke starter inde fra nu af i stedet for Demba nyren, så ved jeg simpelthen ikke hvad LO forventer af en angriber..
Nyren burde betale sin løn tilbage til OB eller nægte at modtage den, fordi han godt selv ved han er elendig.. Når det er sagt så burde Toft allerede nu få løn forhøjelse .. Manden viser alt det, som jeg har savnet i jeg ved ikke hvor lang tid.. Manden ved han ikke er sikker på en plads, hvad gør man så ? Man kæmper med alt hvad man har ..
Nyren 00
Toft 10 - Jeg syntes han giver så meget mere end Nyren at han har fedtet sin karakter op hos mig ..
Ellers må jeg sige Absalonsen og AMC har fundet tilbage til noget af det rigtige ..
Men vi mangler usandsynligt meget hurtighed i det forsvar..
|
|
-
27-07-2010, 14:09 |
-
Number One
-
-
-
Medlem siden 25-07-2010
-
-
Indlæg 132
-
-
|
Stefanovich:
Hvis Toft ikke starter inde fra nu af i stedet for Demba nyren, så ved jeg simpelthen ikke hvad LO forventer af en angriber..
Nyren burde betale sin løn tilbage til OB eller nægte at modtage den, fordi han godt selv ved han er elendig.. Når det er sagt så burde Toft allerede nu få løn forhøjelse .. Manden viser alt det, som jeg har savnet i jeg ved ikke hvor lang tid.. Manden ved han ikke er sikker på en plads, hvad gør man så ? Man kæmper med alt hvad man har ..
Nyren 00
Toft 10 - Jeg syntes han giver så meget mere end Nyren at han har fedtet sin karakter op hos mig ..
Ellers må jeg sige Absalonsen og AMC har fundet tilbage til noget af det rigtige ..
det er tosset toft til 10 tal hahahah. godmorgen svend bent
|
|
-
27-07-2010, 14:17 |
-
Stefanovich
-
-
-
Medlem siden 27-01-2007
-
Nykoebing F.
-
Indlæg 1.378
-
-
|
Number One: Stefanovich:
Nyren 00
det er måske ikke så meget kampen, mere deres indstilling .. Toft's indstilling er i hver fald 10 gange bedre.. 
Men tak fordi du er så positiv
|
|
-
27-07-2010, 18:56 |
-
Winther91
-
-
-
Medlem siden 13-11-2009
-
-
Indlæg 461
-
-
|
Stefanovich: Number One: Stefanovich:
Nyren 00
det er måske ikke så meget kampen, mere deres indstilling .. Toft's indstilling er i hver fald 10 gange bedre.. 
Men tak fordi du er så positiv
Nyren prøver da i det mindste på noget og han vil altid være en bedre spiller end Toft. Kan godt være at indstilling er bedre hos Toft fordi han vil vise sig frem for sit nye publikum, så man kan sige at han har en anden slags indstilling. Nyren er en sportsmand og vil gøre alt for at vinde og elsker spillet, ellers havde han valgt et andet job.
|
|
-
27-07-2010, 19:25 |
-
Agbre
-
-
-
Medlem siden 14-11-2006
-
Odense
-
Indlæg 4.373
-
-
|
Winther91:Nyren prøver da i det mindste på noget og han vil altid være en bedre spiller end Toft. Kan godt være at indstilling er bedre hos Toft fordi han vil vise sig frem for sit nye publikum, så man kan sige at han har en anden slags indstilling. Nyren er en sportsmand og vil gøre alt for at vinde og elsker spillet, ellers havde han valgt et andet job.
Det synes jeg godt nok er en gang vrøvl.
Nyren er selvsagt bedre teknisk end Toft, men det gør ham ikke automatisk til en bedre fodboldspiller. Arbejdsvillighed, at vinde nærkampe og træffe de rigtige beslutninger er også nødvendige forcer. Specielt sidstnævnte synes jeg Nyren er elendig til. Han skal være langt bedre til at gøre det simple og bare spille bolden hurtigt videre. Alt for ofte når han får bolden trækker han tempoet ud af spillet ved at stoppe op, lave lidt udfordringer og tilsidst forsøge en svær aflevering som mislykkes. Er Toft så ikke også en sportsmand der elsker spillet? Hvis Nyren virkelig er det, synes jeg han burde vise det noget mere på banen.
|
|
-
27-07-2010, 20:03 |
-
fangok
-
-
-
Medlem siden 16-09-2007
-
-
Indlæg 229
-
-
|
Utaka, Absa og Carroll faldt vel mest i øjnene, og HHA er altså farlig med sin dødsforagt og de mål der nogen gange følger deraf. Andersson forstår jeg til gengæld ikke OB købte - han minder for meget om HH: alt for langsom, selv om han kan lidt mere på egen hånd på gode dage. Den nye svært pigmenterede midtbanefætter viste,måske, noget af det der har været savnet i årevis...og som er forudsætningen for topplaceringer. En hurtig forsvarer er savnet - i den grad.
fodbold er jo ikke just verdens mest komplicerede tidsfordriv....en slags skak, hvor man ikke behøver at bruge for meget hjernekapacitet...en slags stand-by før døden..?
|
|
-
27-07-2010, 21:26 |
-
Onkel Riffel
-
-
-
Medlem siden 06-06-2008
-
Eksil i Kbh
-
Indlæg 5.285
-
-
|
fangok:
Utaka, Absa og Carroll faldt vel mest i øjnene, og HHA er altså farlig med sin dødsforagt og de mål der nogen gange følger deraf. Andersson forstår jeg til gengæld ikke OB købte - han minder for meget om HH: alt for langsom, selv om han kan lidt mere på egen hånd på gode dage. Den nye svært pigmenterede midtbanefætter viste,måske, noget af det der har været savnet i årevis...og som er forudsætningen for topplaceringer.
En hurtig forsvarer er savnet - i den grad.
Johansson...
"L'shanah haba'ah b'Yerushalayim" Kluden Krew - O'ense Internationals
|
|
-
27-07-2010, 22:00 |
-
fangok
-
-
-
Medlem siden 16-09-2007
-
-
Indlæg 229
-
-
|
ups - en svensker er vel en svensker :-)
fodbold er jo ikke just verdens mest komplicerede tidsfordriv....en slags skak, hvor man ikke behøver at bruge for meget hjernekapacitet...en slags stand-by før døden..?
|
|
-
27-07-2010, 22:47 |
-
Winther91
-
-
-
Medlem siden 13-11-2009
-
-
Indlæg 461
-
-
|
Agbre: Winther91:
Nyren prøver da i det mindste på noget og han vil altid være en bedre spiller end Toft. Kan godt være at indstilling er bedre hos Toft fordi han vil vise sig frem for sit nye publikum, så man kan sige at han har en anden slags indstilling. Nyren er en sportsmand og vil gøre alt for at vinde og elsker spillet, ellers havde han valgt et andet job.
Nyren er selvsagt bedre teknisk end Toft, men det gør ham ikke automatisk til en bedre fodboldspiller. Arbejdsvillighed, at vinde nærkampe og træffe de rigtige beslutninger er også nødvendige forcer. Specielt sidstnævnte synes jeg Nyren er elendig til. Han skal være langt bedre til at gøre det simple og bare spille bolden hurtigt videre. Alt for ofte når han får bolden trækker han tempoet ud af spillet ved at stoppe op, lave lidt udfordringer og tilsidst forsøge en svær aflevering som mislykkes.
Er Toft så ikke også en sportsmand der elsker spillet? Hvis Nyren virkelig er det, synes jeg han burde vise det noget mere på banen.
Har aldrig sagt at Toft ikke er en sportsmand :P er bare så pisse træt af at på folk og alle deres indstillingsproblemer, hvordan kan man se hvad der foregår inde i hovedet på en person ved at se ham spille bold. At vinde og scorer mål er da noget Nyren vil lige så meget som Toft og hvis nyren er så dårlig hvorfor er han så overhovedet kommet til OB og spillet på et højere niveau end Toft har igennem hele sin karriere. Bare fordi man er angriber betyder det ikke at de er den samme type, fx. Toft kan ingenting på egen hånd, derfor tæmmer han bolden og spiller den videre og løbe ind i feltet, hvis han kan nå det altså, det skal Nyren ikke altid gøre. Synes bare overhovedet ikke det er iorden at man buer Nyren ud af banen, når der er andre spillere på vores hold, som laver mange fejl.
|
|
-
28-07-2010, 00:18 |
-
Onkel Riffel
-
-
-
Medlem siden 06-06-2008
-
Eksil i Kbh
-
Indlæg 5.285
-
-
|
Winther91: Agbre: Winther91:
Nyren er selvsagt bedre teknisk end Toft, men det gør ham ikke automatisk til en bedre fodboldspiller. Arbejdsvillighed, at vinde nærkampe og træffe de rigtige beslutninger er også nødvendige forcer. Specielt sidstnævnte synes jeg Nyren er elendig til. Han skal være langt bedre til at gøre det simple og bare spille bolden hurtigt videre. Alt for ofte når han får bolden trækker han tempoet ud af spillet ved at stoppe op, lave lidt udfordringer og tilsidst forsøge en svær aflevering som mislykkes.
Er Toft så ikke også en sportsmand der elsker spillet? Hvis Nyren virkelig er det, synes jeg han burde vise det noget mere på banen.
Har aldrig sagt at Toft ikke er en sportsmand :P er bare så pisse træt af at på folk og alle deres indstillingsproblemer, hvordan kan man se hvad der foregår inde i hovedet på en person ved at se ham spille bold. At vinde og scorer mål er da noget Nyren vil lige så meget som Toft og hvis nyren er så dårlig hvorfor er han så overhovedet kommet til OB og spillet på et højere niveau end Toft har igennem hele sin karriere. Bare fordi man er angriber betyder det ikke at de er den samme type, fx. Toft kan ingenting på egen hånd, derfor tæmmer han bolden og spiller den videre og løbe ind i feltet, hvis han kan nå det altså, det skal Nyren ikke altid gøre. Synes bare overhovedet ikke det er iorden at man buer Nyren ud af banen, når der er andre spillere på vores hold, som laver mange fejl.
Fra OB.dk:
Njogu Demba-Nyrén
Kampe i alt: 54 Mål i alt: 12
I betragtning af, hvor god han er når han er på toppen, så er det bare ikke godt nok for en frontangriber.
"L'shanah haba'ah b'Yerushalayim" Kluden Krew - O'ense Internationals
|
|
-
28-07-2010, 00:32 |
-
EvilF
-
-
-
Medlem siden 17-07-2008
-
-
Indlæg 431
-
-
|
Winther91:Har aldrig sagt at Toft ikke er en sportsmand :P er bare så pisse træt af at på folk og alle deres indstillingsproblemer, hvordan kan man se hvad der foregår inde i hovedet på en person ved at se ham spille bold. At vinde og scorer mål er da noget Nyren vil lige så meget som Toft og hvis nyren er så dårlig hvorfor er han så overhovedet kommet til OB og spillet på et højere niveau end Toft har igennem hele sin karriere. Bare fordi man er angriber betyder det ikke at de er den samme type, fx. Toft kan ingenting på egen hånd, derfor tæmmer han bolden og spiller den videre og løbe ind i feltet, hvis han kan nå det altså, det skal Nyren ikke altid gøre. Synes bare overhovedet ikke det er iorden at man buer Nyren ud af banen, når der er andre spillere på vores hold, som laver mange fejl.
Jeg ville ønske, at man kunne dømme en spillers nuværende niveau ud fra hvor højt et niveau de tidligere har bevæget sig på. Så ville vi have Danmarks bedste trup!
**Jeg holder med Brøndby IF**
|
|
-
28-07-2010, 10:11 |
-
OB'eren
-
-
-
Medlem siden 23-09-2008
-
-
Indlæg 88
-
-
|
Jeg vil mene OB skal give Nyren lidt flere startere, og fortsætter det dårlige spil må han ud.. Nyren er på sine gode dage en stjerne, og meget bedre end Toft, men på dage som mod Randers synes jeg Nyren skal skiftes i pausen, der var det tydeligt at han overhovedet ikke faldt ind i spillet.. Men jeg synes dog fortsat vi skal starte med Nyren de næste par kampe, og håbe han finder niveauet, og give Toft tid til at falde ind i spillet, så han også vil passe ind i en startopstilling, som LO har givet udtryk for han ikke gør endnu
|
|
-
28-07-2010, 10:16 |
-
Bolaños
-
-
-
Medlem siden 02-06-2007
-
-
Indlæg 965
-
-
|
LO kunne jo også kopiere taktikken fra esbjergkampen og smide ham ind de sidste 30 min hvor han har lidt mere plads til sit spil ... det kunne være dejligt med Nyren på toppen kan vi så som hold vil blive særdeles svære at dække op for ..
|
|
-
28-07-2010, 10:18 |
-
Bossy
-
-
-
Medlem siden 13-11-2006
-
-
Indlæg 2.047
-
-
|
OB'eren:Jeg vil mene OB skal give Nyren lidt flere startere, og fortsætter det dårlige spil må han ud.. Nyren er på sine gode dage en stjerne, og meget bedre end Toft, men på dage som mod Randers synes jeg Nyren skal skiftes i pausen, der var det tydeligt at han overhovedet ikke faldt ind i spillet.. Men jeg synes dog fortsat vi skal starte med Nyren de næste par kampe, og håbe han finder niveauet, og give Toft tid til at falde ind i spillet, så han også vil passe ind i en startopstilling, som LO har givet udtryk for han ikke gør endnu
hmmmm kan godt være det bare er mig, men jeg synes efterhånden vi har ventet længe på Nyren skulle finde niveauet!!....
Tc som Ob´s Ronald McDonald..Ja Tak!! Udrensning i toppen af OB Nu!!! 17 mål af Skoubo come on get real tag nu bukserne på PH.! Prøver med Ja-hatten
|
|
Side 4 af 5 (62 indlæg)
4
|
|
|