OB Online's debatforum

Velkommen til OB Online's debatforum Log ind | Bliv medlem | Hjælp
i Søg

Nogen der snart ved om det er nyt mht. spillertilgang?

Seneste indlæg 22-08-2010, 15:42 af vinnie jones. 39 svar.
Side 1 af 3 (40 indlæg)   1 2 3 Næste >
Sorter indlæg: Forrige Næste
  •  17-08-2010, 12:10 422035

Nogen der snart ved om det er nyt mht. spillertilgang?

Overskriften siger sig selv... Er der da ikke snart nogen udover jeg selv der snart går ind og banker i Kim Brinks bord og siger nu tager du dig altså sammen mester og får hentet den/de spillere der mangler.

Ved godt nogen højst sandsynligt vil angribe verbalt over min tråd osv osv... men må sgu indrømme jeg synes ikke jeg så nogen andre sådan andet end mulige ønsker mht. transfer og det er jo bare gæt for det meste om alle dem der forventer at enhver spiller ude i den store verden vil skifte fra de store klubber til lille OB hvilket ikke sker så tit som man ku ønske..

Ved godt at sæsonen er ny endnu og man ikke kan regne med nogen med taget i betragtning af at FC muhjylland ligger temmelig godt nu og nej det er ikke sikkert de gør senere men til gengæld henter de da snart alverdens spillere... Kan gøre være Jacob Poulsen i nogens øjne herinde ikke vil være god nok osv. osv. men han er sgu temmelig god for det meste og ja han er skadet nu og det er Bak så også lige blevet men jeg må indrømme jeg er snart ved at være nervøs ved tanken om at FCM pludselig får de spillere og den gejst der gør at de tager medaljer.. Er udmærket godt klar over at både FCK og BIF er med i guldkampen og tvivler dog på at FCM tager guldet men alligevel ville jeg nærmest skrige hvis det sker før os for de har trods alt liggget dårligt mange gange og ender de så med at smutte udenom OB ja så siger jeg sgu ikke mere..

Det irritere mig at Brink siger en masse om at hente en spiller inden første Europa league kamp og denne er endnu ikke kommet hvorfor skal Brink trække pinen ud for så tit sidst at hente noget der alligevel kunne ha været det samme uden.

Ok vil så også godt tilstå at det ikke nødvendigvis bliver en vild debattråd især ikke når der er en hunkøn bag der startede den men så tilgiv mig medfans men jeg måtte fandme bare lige af med lidt irritation.

At Poulsen ikke kom til Brøndby er fint nok og OB så heller ikke selvom jeg nu synes at vi sagtens kunne bruge ham selvom vi har så mange andre midtbaner men det er sgu da så de eneste der score målene for os for tiden Wink   men altså ligefrem FCM havde sgu set ham ryge til udlandet og ikke Herning... De har en masse ral derover ved jeg at mange vil sige men modsat OB så ser det måske ud til at det kan få mere ud af det end OB ved godt det er nærmest panik da FCM plejer at ligge andre steder men synes efterhånden de henter flere og flere ok spillere og alligevel med den træner suk hvor ville jeg dog heller have ham i OB end Olsen.

Jeg har sådan set sagt siden han kom til OB (Olsen) og vil sige det indtil det guld er i hus:

At så længe vi har en træner der er bosat i Brøndby så kommer det guld ikke til Fyn, for den mand har simpelthen ikke nosser nok til at tage guldet... Et er at snyde BIF for sølv men at tage guldet tror jeg bare ikke på sker Sad    bliver da glædelig overrasket hvis det sker men tvivler sgu stærkt.

Hvem sagde Bolaños i FCK ???? ja det skal da nok blive en succes.

Som sagt tilgiv mig hvis i alligevel bare skal brække jer over mit indlæg Stick out tongue

•  17-08-2010, 12:16 422039 som svar til 422035

Re: Nogen der snart ved om det er nyt mht. spillertilgang?

Jo da, i morgen køber vi Michel Salgado i Blackburn - egentlig mener Brink ikke at han er god nok til at forstærke vores forsvar, men han synes det er synd for Lars Jacobsen at han ikke får spilletid.

Torsdag, ca. 11.37 henter vi så Ailton i Apoel - FCK har ikke ville sælge til os, så planen har hele tiden været at Apoel skulle vidersælge til os, at han så allerede har spillet for to klubber i år, og vi først kan bruge ham i næste sæson er en detalje.

Søndag præsenterer vi så årets helt store transfer - vi henter Lars Winde i Esbjerg! Brink har egentlig forhandlet aftalen hjem, men han er lidt i tvivl om hvordan han bedst præsentere sådan en fantastisk transfer, og er blevet enig med sig selv om at Brændby Stadion må være det bedste sted!

Enten det, eller også er der ikke flere penge at handle for før en evt. kvalifikation til EL er i hus..

"Engang i sidste sæson var jeg ydmyg i 14 dage, men ingen lagde mærke til det" - Carew

"Hvad Carew kan gøre med en bold, kan Zlatan gøre med en appelsin" - Zlatan

Bendtner er en billig kopivare.
  •  17-08-2010, 12:28 422045 som svar til 422039

Kan sgu godt lide dit svar Big Smile Yes
  •  17-08-2010, 12:32 422047 som svar til 422035

Der er en ny ting på markedet. De hedder kommaer. Du skulle tage og prøve dem, de gør sætningerne en del nemmere at forstå.Wink

Der er i øvrigt allerede en transfertråd, hvor du fint kunne poste et indlæg som ovenstående: http://ob.dk/forum/thread/397576.aspx

Men jeg giver dig da ret i, at vi skal hente mindst én spiller mere, og det skal være en forsvarsspiller.

"L'shanah haba'ah b'Yerushalayim"
    Kluden Krew - O'ense Internationals
  •  17-08-2010, 12:35 422048 som svar til 422035

Uden at vil henvise til de utallige tråde der kører om rygter og spillere, KB og LO, så vil jeg lige gøre opmærksom på, at vi har hentet Toft, Kadrii, Traore og AJ, og da vi hentede dem, sad bla. FcM fans. og råbte på hvornår Ørgård ville gøre noget på transfer markedet...

•  17-08-2010, 16:33 422116 som svar til 422047

Onkel Riffel : He ja I Know, men så længe Lars Olsen er træner så er mine kommaer ligeså manglende som den forsvarsspiller Stick out tongue så føj der kommer til at gå lang tid endnu, inden jeg får sat dem Wink

Og ja der var den tråd, men det var jo netop den jeg nævnte med at det var med direkte ønsker om hvilke spillere man så i klubben derfor lavede jeg så denne her...

•  17-08-2010, 16:48 422119 som svar til 422039

Hvor er folk dog venlige...
    Bird is the word! Falk & Høegh!!!

Vi er med jer selvom nederlag gør ondt!

•  17-08-2010, 16:52 422121 som svar til 422048

Æv ville ha svare i den anden så jeg sparede en ny, men så ku jeg ikke lige huske hva der stod i denne og den var ikke at se da jeg skrev den anden Sad

Ja de hentede de spillere, men der mangler stadig den forsvarsspillere og hvorfor hulen forsøger man så ikke med en af de unge ??? og hva med Timmi J, hvornår får han muligheden?

Det er super der hentes et talent som Kadrii, men hvornår skal han så ha chancen ? Nogen gange kan jeg ikke se formålet med at der hentes unge spillere som aldrig får chancen. Nu ved jeg at Timmi har været skadet men han er jo klar nu efter hva jeg har hørt og Kadrii er lige ankommet, men han ku vel få bare lidt træning af og til på 1 holdet...

Traore hm synes nu han blev omtalt bedre end han er, men  han er jo ny endnu så det går nok. Toft er jo skadet og det er hva det er og AJ  mangler lidt endnu mht formen, men han ku vel stadig komme ind bare  2 halveg i en 20 minutters tid. hvor man så kan tage Utaka eller Nyren ud, eller hvem der nu må være på banen. Medmindre de er super gode...

Ved ikke om de ikke kender den tendens/mulighed i OB, at man kan skifte spillere ud og ind på holdet og ikke kun til kamp... Det jo derfor hele holdet ryger som dominobrikker, når en enkelt mand skades for de holder jo ikke mange af de andre i gang som er der.  Jeg kan godt huske at der for 14 dage siden (højst) var en udtalelse fra Håland om at der ikke er konkurrence i forsvaret og der har man problemet, for så behøver de ikke knokle røven ud af bukserne for at sikre sig til næste gang for hvem skal overtage deres plads? Anders Møller Christensen kan om han vil stå og klø sig i røven hele kampen og stadig ha sikret sig en plads til næste kamp...

Nogen gange virker det som om det er en nyere klub der ikke helt har styr på hvordan man kan gøre :(   Synes efterhånden snart at OB er den eneste klub der slet ikke satser på de unge( nok ved godt at ham Eriksen har været der, men han røg jo afsted inden han kom på 1 holdet)

Altså enten ryger de ud allerede fra 2 holdet/ungdommen til udlandet eller også bliver de udtaget til liga holdet og kan så sidde på bænken og kukke, indtil en anden liga klub opdager at ham kan de sgu godt bruge.  Muligt mange vil påstå de ikke er gode nok nej ikke til at gå direkte ind nu, men få træning i ligaen og så stille og roligt komme med det er jo altså det de fleste andre klubber gør og har ofte held med det.

Venter godt nok spændt på hvem Brink henter hvis ikke tiden løber fra ham inden men så håber jeg at der satses på en af de unge knægte derude :)

•  17-08-2010, 17:10 422124 som svar til 422121

Jeg er sådan set også enig med dig, det var bare din tålmodighed mht. til spillerkøb jeg kommenterede Big Smile Imø mangler vi 2 forsvarsspillere, en venstre back, og en der som Troest kunne spille højrebacken som backup, men først og fremmest i midterforsvaret... Så kan det gå hen og blive rigtig godt tror jeg, og hvis vi så kan få trimmet truppen oveni, for vi har godt nok også noget ral i den her klub..!

Måske kunne vi også godt bruge en angriber, da Nyren jo ikke overraskende går under betegnelsen, ral... Udover det, så er HH vel også ral, ihvertfald ser det ikke ud til han kommer til at få meget spilletid, også er der Timmi og enten AMC eller Atle(Hvis 2 andre forsvarsspillere er hentet)

•  17-08-2010, 17:35 422128 som svar til 422035

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/brink-ny-forsvarer-fortsat-et-stort-oenske
    Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that...Bill Shankly
  •  17-08-2010, 18:41 422134 som svar til 422128

Lestat:

Syntes billedet er det mest interessante i denne artikelStick out tongue en fuldstændig omsværmet KB, hvad mon det var i forbindelse med..?

•  17-08-2010, 18:44 422135 som svar til 422134

Kaspernon:

Lestat:

Syntes billedet er det mest interessante i denne artikelStick out tongue en fuldstændig omsværmet KB, hvad mon det var i forbindelse med..?

Areks retssag...Synes nu artiklen er det mester interssante...;-)
    www.stoltmenydmyg.dk

Daniel Høegh - fremtidens anfører i OB: http://tv2sport.dk/daniel-hoegh-vi-kan-ikke-grave-os-ned
  •  17-08-2010, 18:50 422136 som svar til 422135

NicolaiN:
    Kaspernon:

Lestat:

Ja, selvfølgelig, den havde jeg med glæde glemt Wink men ellers er der jo intet nyt i den artikel, jo, vi henter ikke nogle inden Motherwell Wink

•  17-08-2010, 18:53 422137 som svar til 422136

Kaspernon:
    NicolaiN:
    Kaspernon:

Lestat:

Ja, selvfølgelig, den havde jeg med glæde glemt Wink men ellers er der jo intet nyt i den artikel, jo, vi henter ikke nogle inden Motherwell Wink

Nej, det gør vi nok ikke... Hvis vi dog bare kunne komme af med overskudslageret. HHH, Caca og Demba kommer jo aldrig til at spille...
    www.stoltmenydmyg.dk

Daniel Høegh - fremtidens anfører i OB: http://tv2sport.dk/daniel-hoegh-vi-kan-ikke-grave-os-ned
  •  18-08-2010, 08:32 422255 som svar til 422137

NicolaiN:
    Kaspernon:
    NicolaiN:
    Kaspernon:

Lestat:

Nej, det gør vi nok ikke... Hvis vi dog bare kunne komme af med overskudslageret. HHH, Caca og Demba kommer jo aldrig til at spille...

Jeg synes, at det er interessant, at Brink udtaler, at der ikke er solgt nogle spillere endnu - det er jo sådan set korrekt, men der er da blevet et hul i lønbudgettet, som godt nok allerede er fyldt op igen af AJ, Toft, Kadrii og Traoré.....

Jeg læser hans udtalelser sådan, at vi ikke skal forvente nogen tilgang før et salg. Set ud fra et forretningsperspektiv, er det jo sådan set godt nok, men ud fra et sportsligt synspunkt, kan det nå at ende rigtigt skidt...

Skal Timmi ikke spille, så giv ham samme deal som EH - Ellers skal han sgu prøves.... han er tragisk nok længere fra holdet end Søren Jensen var i sin tid!

Der skal nok blive brug for Caca og HHH, så lad os endelig beholde dem, men ud af klappen med Demba-Nyrén.....

I min stille angst, er jeg forøvrigt bange for, at vi står uden førstevalgs-fløje når transfervinduet lukker - både Absalonsen og Rurik er i mine øjne vore største salgsobjekter p.t.

Desuden hæftede jeg mig i artiklen ved, at der evt. arbejdes på at hente Goodson transferfrit til vinter...

on a personal note: Jeg gider ikke sidde og gennemlæse mine indlæg for kommafejl - det må for pokker være indholdet der har førsteprioritet - og jeg fatter ikke folk som gider bruge spalteplads på at kommentere det - det her er for helvede da ikke Nationen på Ekstrabladet, som hermed gives som forslag til ny legeplads for dette forums diverse netbetjente.

"Vi ligger nr. 10 Vi ligger nr. 10"
Side 1 af 3 (40 indlæg)   1 2 3 Næste >
Vis som RSS news feed i XML