Æv ville ha svare i den anden så jeg sparede en ny, men så ku jeg ikke lige huske hva der stod i denne og den var ikke at se da jeg skrev den anden 
Ja de hentede de spillere, men der mangler stadig den forsvarsspillere og hvorfor hulen forsøger man så ikke med en af de unge ??? og hva med Timmi J, hvornår får han muligheden?
Det er super der hentes et talent som Kadrii, men hvornår skal han så ha chancen ? Nogen gange kan jeg ikke se formålet med at der hentes unge spillere som aldrig får chancen. Nu ved jeg at Timmi har været skadet men han er jo klar nu efter hva jeg har hørt og Kadrii er lige ankommet, men han ku vel få bare lidt træning af og til på 1 holdet...
Traore hm synes nu han blev omtalt bedre end han er, men han er jo ny endnu så det går nok. Toft er jo skadet og det er hva det er og AJ mangler lidt endnu mht formen, men han ku vel stadig komme ind bare 2 halveg i en 20 minutters tid. hvor man så kan tage Utaka eller Nyren ud, eller hvem der nu må være på banen. Medmindre de er super gode...
Ved ikke om de ikke kender den tendens/mulighed i OB, at man kan skifte spillere ud og ind på holdet og ikke kun til kamp... Det jo derfor hele holdet ryger som dominobrikker, når en enkelt mand skades for de holder jo ikke mange af de andre i gang som er der. Jeg kan godt huske at der for 14 dage siden (højst) var en udtalelse fra Håland om at der ikke er konkurrence i forsvaret og der har man problemet, for så behøver de ikke knokle røven ud af bukserne for at sikre sig til næste gang for hvem skal overtage deres plads? Anders Møller Christensen kan om han vil stå og klø sig i røven hele kampen og stadig ha sikret sig en plads til næste kamp...
Nogen gange virker det som om det er en nyere klub der ikke helt har styr på hvordan man kan gøre :( Synes efterhånden snart at OB er den eneste klub der slet ikke satser på de unge( nok ved godt at ham Eriksen har været der, men han røg jo afsted inden han kom på 1 holdet)
Altså enten ryger de ud allerede fra 2 holdet/ungdommen til udlandet eller også bliver de udtaget til liga holdet og kan så sidde på bænken og kukke, indtil en anden liga klub opdager at ham kan de sgu godt bruge. Muligt mange vil påstå de ikke er gode nok nej ikke til at gå direkte ind nu, men få træning i ligaen og så stille og roligt komme med det er jo altså det de fleste andre klubber gør og har ofte held med det.
Venter godt nok spændt på hvem Brink henter hvis ikke tiden løber fra ham inden men så håber jeg at der satses på en af de unge knægte derude :)