OB Online's debatforum

Velkommen til OB Online's debatforum Log ind | Bliv medlem | Hjælp
i Søg

Den store brokketråd!

Seneste indlæg 26-04-2007, 12:55 af Urten. 40 svar.
Side 1 af 3 (41 indlæg)   1 2 3 Næste >
Sorter indlæg: Forrige Næste
  •  25-04-2007, 20:25 35355

Den store brokketråd!

Efter kampen idag, er der nok nogle der skal af med nogle frustrationer - Værsegod - Så er det bare med at skyde frit fra leveren Angry

TOK!

DUO - Sammen er vi stærkest

You say Take That, I say Metallica
    You say Miley Cyrus, I say Slipknot
    You say Backstreet boys, I say Volbeat
    You say Justin Bieber, I say fuck you.
  •  25-04-2007, 20:31 35359 som svar til 35355

Re: Den store brokketråd!

Det har jo vist sig at det ikke kan betale sig at brokke sig ... sidder nærmere med en følelse af tomhed og ligyldighed fremfor frustrationer og arrighed.... er på vej ned i et sort hul hvorfra ordene "hvad havde du forventet" og "nå !!" lyder....

Sørgeligt...

Prioriteter i foråret:
    1: Sikring af overlevelse.
    2: Unge i start11 -> transferfrie og 30+ på bænken.
    3: Slutte over BIF (igen)
  •  25-04-2007, 20:39 35361 som svar til 35355

Enig.... Kom nu OB...

Vi skal i UEFA...

Kristian Morre
  •  25-04-2007, 20:41 35363 som svar til 35355

Ob burde bytte med Lyngby !

Så vi MÅSKE kunnde komme ned og få noget gejst ved at vinde  nogle kampe. men ikke sikkert med det fodbold. ( frustreret,skuffet,sur) Endnu en dag ødelgat begrund af nogle "dumme ob spillere"

vbcvbcb
  •  25-04-2007, 20:44 35364 som svar til 35359

Med al respekt - Så er det vist blevet diskuteret i andre tråde at det er træls der kommer 15 forskellige tråde om stort set samme emne - Så kunne det være rart at samle det hele i en tråd.

Så - No offense - Hvis du ikke har noget at brokke dig over - Så henviser jeg til en af de andre tråde Wink 

TOK!

DUO - Sammen er vi stærkest

You say Take That, I say Metallica
    You say Miley Cyrus, I say Slipknot
    You say Backstreet boys, I say Volbeat
    You say Justin Bieber, I say fuck you.
  •  25-04-2007, 20:54 35368 som svar til 35355

Jeg kan kun følge Plum alt for godt. Synes at det lader til at vores hold er i opløsning, og her er det på alle måder op til vores sportsdirektør, at han træder i karakter og viser, at han magter den her situation før opløsningen realiserer sig (jeg siger ikke at det er hans skyld, blot at det er ham, der har ansvaret for at rette op).

Jeg finder kun én direkte årsag til at det her er ved at ske, og det er den hulryggede elverpige Rioch.

Synes det er vigtigt, at vi som fans ikke lader modløsheden indvadere os, for det vil helt sikkert afføde en negativ cirkel, det eneste vi kan gøre at vise den moral, som spillerne ikke formår at mønstre og som får en loyal og dedikeret spiller som Arek til at melde ud, at han lider af mental træthed. Noget andet man måske kan spekulere i er, at succesen og intensiteten fra efteråret nu er med til at gøre spillerne mental udmattet??

Lad os forsøge at holde modet oppe.

VH OBs!

Don't part with your illusions. When they are gone you might still exist, but you have ceased to live. -Twain
  •  25-04-2007, 20:58 35369 som svar til 35368

KOLLAPS

TOTALT OG ALDELES

REND MIG I RÆVEN

HC: http://www.youtube.com/watch?v=9KF0u2L12RU&feature=endscreen&NR=1

eller:

http://www.youtube.com/watch?v=9KF0u2L12RU&feature=endscreen&NR=1

"In Falk we trust"
  •  25-04-2007, 21:03 35370 som svar til 35355

Jeg har et sikkert odds til på lørdag.

Sæt 500kr på FCMuh til odds 3

som vi spiller i øjeblikket er det "money in the bank"

Sikke en sørgelig aften, og damn hvor bli'r det en lang dag imorgen blandt mine FCK-kollegerSuper Angry

•  25-04-2007, 21:05 35372 som svar til 35369

Fuldstændigt enig de skulle kraftedme tvinges til at stille op i neutrale trøjer næste gang de er fandme snart ikke værdige til at bære striberne...................Angry.........
    Tc som Ob´s Ronald McDonald..Ja Tak!!
    Udrensning i toppen af OB Nu!!!
    17 mål af Skoubo come on get real
    tag nu bukserne på PH.!
    Prøver med Ja-hatten
  •  25-04-2007, 21:06 35373 som svar til 35355

Jeg kender en sag der går således:

Tag jer sammen - Tag jer sammen...!

Og sådan bliver den ved...!!!

Specielt hvis de ikke tager sig sammen mod FCM!!!

Skuffelsen er total!!! Crying

www.stoltmenydmyg.dk

Daniel Høegh - fremtidens anfører i OB: http://tv2sport.dk/daniel-hoegh-vi-kan-ikke-grave-os-ned
  •  25-04-2007, 21:09 35376 som svar til 35370

Cooks:

Jeg har et sikkert odds til på lørdag.

Sæt 500kr på FCMuh til odds 3

som vi spiller i øjeblikket er det "money in the bank"

Sikke en sørgelig aften, og damn hvor bli'r det en lang dag imorgen blandt mine FCK-kollegerSuper Angry

Det bet er allerede lavet efter at have været i Farum i søndags (hvor jeg i øvrigt havde penge på FCN!) - men endnu frækkere var det vel at jeg spillede en Viborgsejr til odds 7.02 Embarrassed Ja, jeg får helt dårlig samvittighed. Men man må jo i det mindste tjene lidt penge på OB´s store nedtur!

Claudes

De bedste hilsner

Claudes

Medlem af SASID - Sammenslutningen af Stinkebjørn-ignorerende debatører
  •  25-04-2007, 21:24 35384 som svar til 35355

Crying Det er det eneste jeg er i stand til lige pt.
  •  25-04-2007, 21:27 35388 som svar til 35368

OBs!:

Jeg kan kun følge Plum alt for godt. Synes at det lader til at vores hold er i opløsning, og her er det på alle måder op til vores sportsdirektør, at han træder i karakter og viser, at han magter den her situation før opløsningen realiserer sig (jeg siger ikke at det er hans skyld, blot at det er ham, der har ansvaret for at rette op).

Jeg finder kun én direkte årsag til at det her er ved at ske, og det er den hulryggede elverpige Rioch.

Synes det er vigtigt, at vi som fans ikke lader modløsheden indvadere os, for det vil helt sikkert afføde en negativ cirkel, det eneste vi kan gøre at vise den moral, som spillerne ikke formår at mønstre og som får en loyal og dedikeret spiller som Arek til at melde ud, at han lider af mental træthed. Noget andet man måske kan spekulere i er, at succesen og intensiteten fra efteråret nu er med til at gøre spillerne mental udmattet??

VH OBs!

Hvordan fanden skal man blive ved med at holde modet oppe, er du Kim Brink siden du skriver sådan

Den første taber, er altid nr. 2
  •  25-04-2007, 21:34 35390 som svar til 35388

RØT:
    OBs!:

VH OBs!

Hvordan fanden skal man blive ved med at holde modet oppe, er du Kim Brink siden du skriver sådan

Hvis du ønsker OB succes, så tror jeg simpelthen ikke at du har noget valg. Enten beholder du troen og modet, hvilket forhåbentligt smitter af på spillerne eller også mister du det, og bekræfter og styrker spillernes eget mismod. Det er garanteret mindst lige så svært for dem, at holde modet oppe som det er for dig, således bliver det en fælles kamp, som kun bliver nemmere, hvis vi allesammen støtter hinanden i det.

vh OBs!

Don't part with your illusions. When they are gone you might still exist, but you have ceased to live. -Twain
  •  25-04-2007, 21:41 35394 som svar til 35355

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Dejligt at få lidt af gassen af ballonen!!! TAK!!!

mvh

TheDoc

mvh

The Doc

Elvis Duo
    Elvis Devils
Side 1 af 3 (41 indlæg)   1 2 3 Næste >
Vis som RSS news feed i XML