OB Online's debatforum

Velkommen til OB Online's debatforum Log ind | Bliv medlem | Hjælp
i Søg

Ros til Stiften:

Seneste indlæg 28-04-2007, 00:51 af Chuck. 35 svar.
Side 1 af 3 (36 indlæg)   1 2 3 Næste >
Sorter indlæg: Forrige Næste
  •  26-04-2007, 08:10 35595

Ros til Stiften:

Hej Stiften Drenge.

Tak fordi I gav den GAS igår.  Det var rart for at se, at der også blev bakket op - selvom der var modgang. Jeg er sikker på at det var med til at holde spillerne igang (trods alt).

Keep the spirits high - Vi kan jo trods alt ikke blive ved med at være så dårlige og uheldige.

ChristianS
  •  26-04-2007, 09:52 35620 som svar til 35595

Re: Ros til Stiften:

Både og. Målet til 2-1 fremkaldte en meget kraftig "Tag jer sammen"-sang, hvor jeg hellere foretrak en anden vinkel.
    En af tre moderatorer på dette forum - send gerne en PB (Privat Besked) til mig, hvis du har spørgsmål eller forslag til forummet Smile

Links til ulovlig streaming vil give karantæne fra forummet.
  •  26-04-2007, 09:57 35622 som svar til 35620

Hmm - syntes heller ikke jeg vil rose for de svinske tilråb "Ta jer sammen" og råb rettet mod arec, fevang og ousager Sad - det er dårlig stil!

Tilgengæld syntes jeg så mange var med til at skabe modvægt og fik gang i nogen OB sange i stedet Smile

(men hold da op hvor det svært at holde gejsten til at heppe, når spiller og træner levere som de gjorde i går .... Indifferent

"Counting all the assholes in the room - well I'm definitely not alone"
  •  26-04-2007, 10:02 35623 som svar til 35622

Enig, men ville også kun lige påpege at det ikke var ren jubel og støtte det hele Wink

Nu havde jeg for en gangs skyld et lidt andet perspektiv, da jeg stod "uden" for det hele og kun var 95% fokuseret på stemningen, da det jo var derfor jeg var der - og i de sidste 20 minutter optog vi ikke rigtigt noget, da stemningen var fladet ret meget ud, hvilket jeg dog godt kan forstå.

En af tre moderatorer på dette forum - send gerne en PB (Privat Besked) til mig, hvis du har spørgsmål eller forslag til forummet Smile

Links til ulovlig streaming vil give karantæne fra forummet.
  •  26-04-2007, 10:08 35625 som svar til 35622

Hvad blev der råbt mod Emil O? Det er da for dumt. En ung fyr, der er 100 % Ob'er, og som intet har at gøre med det pinlige spil.

"Tag jer sammen" kan jeg godt forstå. Ikke at det er ok, men det er forståeligt. Folk er sgu trættte af et her og reagerer i affekt.

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  •  26-04-2007, 10:20 35632 som svar til 35595

Nedenstående er en hurtig copy - paste af mit svar i en anden tråd. Jeg mener dog at den er relevant i denne tråd også...... 

En ægte fan støtter op om sin klub i medgang OG MODGANG!!!!!

Du er netop en af de grunde til at vi har svært ved at få en ÆGTE supporterkultur på benene. Det er altid nemt at erklære sig fan når det går godt. Det er i modgang man viser sit værd! Succesfans er der sgu for mange af´........ Vi vinder INTET ved at pege fingre, men ved at stå sammen. Jeg er sikker på at både KB, Hemme og spillerne har det rigtig skidt efter en del sløje kampe, men vi er sgu ingen støtte på denne måde!!!

Selvfølgelig er det trist når det går dårligt for holdet. Det kan vi ikke være uenige i. Men der ligger bare en opgave foran os. Både for spillerne (på træningsbanen, mentalt og på banen), ledelsen og for os fans!

Come on lads...Lad os vise vores værd og være der for holdet. Aller vigtigst i nøglekampen på lørdag og også på onsdag i Viborg!

IngenOverKlubben......er efterhånden mere skuffet over fankulturen end spillet på banen!

•  26-04-2007, 10:32 35636 som svar til 35622

Lene:

Hmm - syntes heller ikke jeg vil rose for de svinske tilråb "Ta jer sammen" og råb rettet mod arec, fevang og ousager Sad - det er dårlig stil!

Tilgengæld syntes jeg så mange var med til at skabe modvægt og fik gang i nogen OB sange i stedet Smile

(men hold da op hvor det svært at holde gejsten til at heppe, når spiller og træner levere som de gjorde i går .... Indifferent

Der blev ikke råbt AF Ousager.. Men der imod FOR Ousager.. Folk ville ha ham på banen.. 

FORZÁ OB! - En fisker uden venstresving er ikke en rigtig kopholder... - http://da.wikipedia.org/wiki/Anilingus

•  26-04-2007, 10:32 35637 som svar til 35625

der blev da intet råbt til emil...
    152
  •  26-04-2007, 13:09 35701 som svar til 35595

Enig i at der naturligvis blev "ømtet" lidt negative ting....Men det positive var at de ægte fans hurtigt fik overdøjet de negative spader.
    ChristianS
  •  26-04-2007, 15:02 35737 som svar til 35701

Christians:
    Enig i at der naturligvis blev "ømtet" lidt negative ting....Men det positive var at de ægte fans hurtigt fik overdøjet de negative spader.

Uægte fans fordi man brokker sig over en kamp der var tæt på det pinlige(hvis ikke den var pinlig) ?

Eij nu må det holde op, self skal man støtte holdet i medgang og modgang, men med sådan en gang lort som i går, kan det godt være svært og finde motivationen til og skrige sig hæs...

Lige en bitter reaktion, men lad nu det ligge, og lad os støtte op sammen mod fcm !

Odense Young Boys nu Province boys
  •  26-04-2007, 16:13 35753 som svar til 35595

Synes især stemningen i vore side (Gamle OC og White Army) kunne være meget bedre end det vi viste igår! Der manglede tydeligvis et par personer i det område som plejer at sætte stemningen der!!!

Paven
  •  26-04-2007, 17:02 35769 som svar til 35595

vil osse rette en stor tak til stiften for den opbakning de gav OB .MEN når det er sagt må man sige til resten af odenses OB fans hvor fanden blev i af i går, i stedet for at sidde på si flade røv og brokke sig over den spillemæssige krise OB er i lige nu,så mød for HELVEDE OP OG STØT DEM .sidst vi var i en finale var der 10000 fynboer i parken.HVOR VAR HENNE I GÅR HVOR OB SPILLER EN AF DE VIGTISTE KAMPE I SÆSONEN OG IKALDER JER FANS .TAG JER SAMMEN HILSEN BENNY
  •  26-04-2007, 17:12 35771 som svar til 35769

Stor griner når man ser på dit "Navn"....

Liverpool FC...

Undskylder den utidige indblanding i jeres fandebat, men den var for morsom.. God griner inden aftensmaden.

Forsat god debat, og sørg for at I vinder torsdag, således kan FCK allerede blive mestre lørdag den 5. maj mod Aalborg. 

FCK-fan og sæsonkortholder i Parken siden 2001
  •  26-04-2007, 17:13 35772 som svar til 35769

Det er på mirakuløs vis lykkedes medier og fans i fællesskab at nedprioritere og ikke mindst nedvurdere pokalturneringen.

Rigtig synd, når man kan se, hvilken status turneringen har i lande som England og Tyskland.

Desværre har det noget med tradition at gøre, men... forslag til en forbedring er umiddelbare og til at gennemføre.

1. Hvorfor ikke lade de "store" hold indtræde tidligere? Fedt, hvis et serie 1 hold kan møde et superliga-mandskab = PR og fokus.

2. En bedre medie-dækning (nok ikke fra DR!!!). Jeg har endnu ikke set TV-billeder fra OB-Viborg (måske har jeg bare tændt for de forkerte kanaler - - - )

mvh

TheDoc

mvh

The Doc

Elvis Duo
    Elvis Devils
  •  26-04-2007, 17:37 35774 som svar til 35737

oyb-holm:

Christians:

Uægte fans fordi man brokker sig over en kamp der var tæt på det pinlige(hvis ikke den var pinlig) ?

Eij nu må det holde op, self skal man støtte holdet i medgang og modgang, men med sådan en gang lort som i går, kan det godt være svært og finde motivationen til og skrige sig hæs...

Lige en bitter reaktion, men lad nu det ligge, og lad os støtte op sammen mod fcm !

Hvis man kan hive stemmen op til at skrige en masse negativt lort efter spillerne kan man vel også bruge stemmen til at støtte holdet " i medgang og modgang" ?

1977 - 1982 - 1989 - 2012
Side 1 af 3 (36 indlæg)   1 2 3 Næste >
Vis som RSS news feed i XML