OB Online's debatforum

Velkommen til OB Online's debatforum Log ind | Bliv medlem | Hjælp
i Søg

Hvordan klarede Kim Brink transfervinduet?

Seneste indlæg 08-09-2010, 08:04 af jane. 112 svar.
Side 1 af 8 (113 indlæg)   1 2 3 4 5 Næste > ... Sidste »
Sorter indlæg: Forrige Næste
  •  02-09-2010, 08:10 430777

Hvordan klarede Kim Brink transfervinduet?

Min helt egen personlige mening er at vi er kommet forstærket ud af vinduet.

Godt arbejde - endnu engang - af Kim Brink.

TOK!
    You say Take That, I say Metallica
    You say Miley Cyrus, I say Slipknot
    You say Backstreet boys, I say Volbeat
    You say Justin Bieber, I say fuck you.

•  02-09-2010, 08:12 430780 som svar til 430777

Re: Hvordan klarede Kim Brink transfervinduet?

Man står med en okay fornemmelse, men havde nu håbet på lidt mere i det forsvar.
  •  02-09-2010, 08:14 430784 som svar til 430780

Hvis den er god nok med Troest, mener jeg helt sikkert at det har været et godt vindue.. Især fordi vi ikke har solgt vores store profiler..
    Alt kan ske, i OB - Men jeg skal være fuld, for at tro på guld
    'Vinder af Tour de France Turnering 2010'
  •  02-09-2010, 08:16 430787 som svar til 430777

Synes at han har klaret det godt, men jeg synes stadig man står med en lille tomhedsfornemmelse. Kunne vi ikke godt bruge en forsvarsspiller mere?
    Kim Brink er Gud !
  •  02-09-2010, 08:16 430788 som svar til 430777

Han har gjort det super. Vi har fået forstærket truppen, og hvis han hiver Troest/Goodson/anden defensiv op af hatten her de næste par timer, så er det jo endnu bedre! Smile

Godt arbejde! 

Mvh, Elias
    Medlem af Fankomitéens IT-stab
    Bronze i SAS Lige Odds Forår 2010
  •  02-09-2010, 08:19 430791 som svar til 430787

sephio-:
    Synes at han har klaret det godt, men jeg synes stadig man står med en lille tomhedsfornemmelse. Kunne vi ikke godt bruge en forsvarsspiller mere?

Jeg mener at vi har hvad vi skal bruge, efter at have set Daniel Høegh i aktion..

Alt kan ske, i OB - Men jeg skal være fuld, for at tro på guld
    'Vinder af Tour de France Turnering 2010'
  •  02-09-2010, 08:20 430794 som svar til 430777

Mange forventer, at OB præsenterer den amerikanske landsholdsspiller Clarence Goodson, der længe har været favorit til at forstærke defensiven. Men han blev vejet og fundet for dyr.

Kilde: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/ob/article1401615.ece#ixzz0yLlt30Jd

Når det ikke lykkedes p.t. kan vi håbe det lykkes til jul når hans kontrakt udløber.

Med udlejning af HHH og Troest tilbage og Høeghs flotte debut, så må man sige det er tilfredsstillende arbejde af KB med Andreas Johansen, Henrik Toft, Bashim Kadrill, og Traoré.

Hvorfor ser du splinten i din broders øje, men lægger ikke mærke til bjælken i dit eget øje?

Din selvretfærdige hykler!
  •  02-09-2010, 08:22 430796 som svar til 430794

Hook:
    Mange forventer, at OB præsenterer den amerikanske landsholdsspiller Clarence Goodson, der længe har været favorit til at forstærke defensiven. Men han blev vejet og fundet for dyr.

Kilde: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/ob/article1401615.ece#ixzz0yLlt30Jd

Når det ikke lykkedes p.t. kan vi håbe det lykkes til jul når hans kontrakt udløber.

Med Troest tilbage og Høeghs flotte debut, så må man sige det er tilfredsstillende arbejde af KB med Andreas Johansen, Henrik Toft, Bashim Kadrill, og Traoré.

Enig...holder dog vejret indtil vinduet mod øst også er lukket....(ja altså ikke bogstavlig talt!!!)

Tror på Wessels..
    HC...Gå NU VÆK!!!
    17 mål af Skoubo come on get real
    Velkommen PH.
  •  02-09-2010, 08:22 430797 som svar til 430791

Supertrup:

sephio-:

Jeg mener at vi har hvad vi skal bruge, efter at have set Daniel Høegh i aktion..

Mener bar at en ung fyr som Høegh har en kæmpe opgave for sig, da EL er lidt anderledes niveau mæssigt i forhold til en Midtgylle kamp?

Kim Brink er Gud !
  •  02-09-2010, 08:23 430798 som svar til 430777

Synes også det er godkendt når nu Troest forhåbentlig er i truppen igen. Vi er blevet styrket i breddemæssigt og har fået en ny dimension offensivt med Henrik Toft.

Traoré forventer jeg mig også en del af i fremtiden. Tror ikke vi har set nær det bedste han kan præstere. Han startede meget svagt og nervøst i de første kampe, men fejlene er blevet færre (selvom han stadig laver nogle dumme fejl på dumme tidspunkter). Hans nærkampsstyrke og aggressivitet tror jeg kan blive vigtig i EL kampene.

Og så er jeg spændt på at følge Kadrii i fremtiden.

Men vigtigst af alt er jo næsten, at vi ikke har solgt DD eller Utaka som er utroligt vigtige for os. Har pt. utroligt svært ved at se hvordan vores midtbane skal hænge sammen i en kamp uden DD (især nu hvor vi ikke længere har Henrik Hansen i truppen).

•  02-09-2010, 08:28 430801 som svar til 430797

sephio-:
    Supertrup:

sephio-:

Mener bar at en ung fyr som Høegh har en kæmpe opgave for sig, da EL er lidt anderledes niveau mæssigt i forhold til en Midtgylle kamp?

Det er det. Men jeg mener nu også vi har nok med de nuværende (hvis altså vi får Troest). En midterforsvarer mere ville i mine øjne være synd, da Daniel Høegh vil blive skubbet for langt bag i køen.

•  02-09-2010, 08:29 430804 som svar til 430798

jeg er fuldt ud enig med dette indlæg og Brinken kan ikke gøre for at Start blev lidt for grådige med Goodson
    jane
  •  02-09-2010, 08:30 430805 som svar til 430777

Jeg havde personligt gerne set en venstre back, da Timmi Johanson tydeligvis ikke er god nok.

•  02-09-2010, 08:32 430809 som svar til 430777

Med Troest tilbage mere en ok. 

Uden Troest ok da jeg mener Daniel er en god nok reserve. Og mange har jo netop brokket sig over de unge ikke får spilletid. Detsvære går dette nok lidt ud over Daniel.

Men lav en aftale med Godson, og send Atle til norge til vinter. Så hedder forsvaret i foråret nok Troest, Godson med AMC og Daniel som Reserver. 

•  02-09-2010, 08:33 430810 som svar til 430801

Agbre:
    sephio-:
    Supertrup:

sephio-:

Det er det. Men jeg mener nu også vi har nok med de nuværende (hvis altså vi får Troest). En midterforsvarer mere ville i mine øjne være synd, da Daniel Høegh vil blive skubbet for langt bag i køen.

Helt enig.

Derfor havde jeg heller ikke set det som den helt store kæmpe nedtur, hvis vi slet ikke havde hentet nogen forsvarer.'

Af de indkøb vi har lavet, der er jeg mest glad for Toft, da han virkelig er den type vi har manglet i front. Man kan så altid diskutere om man kunne have hentet en af samme type, bare med større kvalitet - Men jeg vælger at være glad for Toft.

TOK!
    You say Take That, I say Metallica
    You say Miley Cyrus, I say Slipknot
    You say Backstreet boys, I say Volbeat
    You say Justin Bieber, I say fuck you.

Side 1 af 8 (113 indlæg)   1 2 3 4 5 Næste > ... Sidste »
Vis som RSS news feed i XML