MarkOB:Enig. Jeg synes generelt tennisspillere har en psyke og mentalitet der rækker langt ud over det sædvanlige. Eller måske er det bare fordi den er nemmere at få øje på i tennis end andre sportsgrene.
Generelt synes jeg der er flere sportsgrene hvor psyken virker til at være ud over det sædvanlige. Golf, Tennis, etc. er kendetegnet ved de normalt er enkelt mands sport og man øver gentagelser til perfektion. Forøvrigt samme teori jeg mener Troels Bech havde - spørgsmålet er bare om den kan overføres til fodboldspillere. Et eller andet sted er det jo lidt sjovt, at vores spillere træner maks 1½ time om dagen, når diverse golf og tennis, ja sågar glade amatører i lokalegolfklubber ligger væsentligt flere timer i deres daglige træning.
I fodbold er det svært at øve presspil, kombinationer og andet hvis man er alene - men man kan øve dødbolde til perfektion og på det punkt må man kunne opnå samme evner, som inden for andre sportsgrene - det virker bare ikke til at viljen er til stede hos fodboldspillerne.
Stribet siden 82, altså 1982 - men OB har eksisteret længe før, og vil eksistere længe efter. OB hele vejen!