Vi har skiftet loginsystem til LigaLogin
Du skal nu bruge LigaLogin, når du logger ind på ob.dk/billet, da vi har skiftet loginsystem. På denne side giver vi dig en oversigt over de mest stillede spørgsmål, som du kan finde hjælp i, hvis du oplever problemer med at skifte loginsystem. Med LigaLogin får du adgang til dit sæsonkort, billetter og abonnement. Samtidig kan du bruge det samme login på udebaneture ved de klubber, der også har indført LigaLogin.
Hvad er LigaLogin?
Hvad er LigaLogin?
LigaLogin er et loginsystem, der anvendes på tværs af fodboldligaer i Danmark. Det sikrer, at du kan anvende det samme login, når du skal se hjemmekampe på Nature Energy Park og på udebaneture ved de klubber, der også anvender LigaLogin.
Har du ikke et LigaLogin?
Har du ikke et LigaLogin?
Har du ikke et LigaLogin, skal du oprette et nyt, når du logger ind på ob.dk/billet næste gang. Du skal bruge samme mail, som du tidligere har brugt på ob.dk/billet. Gør du det, vil systemet automatisk genkende din bruger, og du vil kunne se dine tidligere køb og dit sæsonkort eller abonnement, hvis du har det.
- Gå til ob.dk/billet
- Tryk på Login øverst i højre hjørne
- Tryk på registrer og følg de efterfølgende trin, hvor du skal indtaste dine informationer
Opret dig med samme mail, som du tidligere har brugt på ob.dk/billet
Har du allerede et LigaLogin?
Har du allerede et LigaLogin?
Hvis du allerede har et LigaLogin, så kan du bare logge ind med den eksisterende bruger. Hvis dit LigaLogin ikke matcher med den mail, som du tidligere har brugt på ob.dk/billet, skal du kontakte os for at få overført dit eventuelle sæsonkort eller abonnement.
Ved du ikke, om du har et LigaLogin?
Ved du ikke, om du har et LigaLogin?
Hvis du ikke ved, om du har et LigaLogin, skal du forsøge at logge ind med den samme mailadresse, som du tidligere har brugt på ob.dk/billet. Hvis du får en fejlmeddelelse, hvor der står ” Hovsa! Der gik noget galt. De angivne oplysninger er ugyldige”, så kan du trykke på glemt adgangskode for at tilsendt en mail med nulstilling af din adgangskode.
Findes din bruger ikke?
Findes din bruger ikke?
Hvis du forsøger at nulstille dit kodeord, kan du blive mødt af beskeden ”Hovsa! Der gik noget galt. Vi kan ikke finde en bruger med den e-mailadresse”.
Hvis du får ovenstående besked, har du ikke et LigaLogin på den mailadresse, du har skrevet ind, hvorfor du så skal oprette en ny.
Opretter du en ny bruger, skal du blot bruge den samme mailadresse, som du tidligere har brugt på ob.dk/billet, så vil du kunne se dine tidligere køb og dit sæsonkort eller abonnement, hvis du har det.
Har du brug for hjælp?
Har du brug for hjælp?
Du kan kontakte os på [email protected], hvis du ikke kan få oprettet et LigaLogin eller ikke kan se dit sæsonkort eller abonnement på dit nye LigaLogin. Du kan også ringe til os på 66 14 01 10. Telefonen er åben på hverdage mellem kl. 9.00 og 11.00.
