11.07.2019 08:44
OB havde i løbet af forårets Mesterskabsspil et snit på over 9.000 tilskuer per kamp, og de stigende tilskuertal kan nu også mærkes på salget af sæsonkort til den kommende sæson.
Efter flere sæsoner med nedgang i salget af sæsonkort, er det nu endelig lykkes at vende udviklingen. Allerede på nuværende tidspunkt har klubben solgt flere sæsonkort, end man har gjort de seneste tre år, og det er noget, der skaber begejstring i OB.
- Vi glæder os over, at der igen er en positiv udvikling i salget af sæsonkort til OB’s hjemmekampe, hvilket også er et klart signal om en øget loyalitet fra vores fans. Igennem det seneste år har vi arbejdet intensivt på at forbedre stadionoplevelsen gennem en Fans-Først-Filosofi, og sammen med sidste sæsons top5-placering, er det lykkes at vende udviklingen i salget af sæsonkort, siger kommerciel chef Jack Jørgensen.
Over 75.000 fynboer besøgte Nature Energy Park i løbet af foråret, og det hele kulminerede med over 14.000 tilskuere til sæsonens sidste kamp mod Brøndby IF, hvilket var det højeste antal tilskuere i Odense i 10 år.
- I foråret fik vi sammen bragt Odense tilbage blandt landets bedste fodboldbyer, og med det stigende salg af sæsonkort, håber vi nu at den positive udvikling vil fortsætte ind i den kommende sæson, siger Jack Jørgensen.