Sparekassen Danmark er ny tribunesponsor

22.02.2024 09:36

Når man fremover går til bold på familietribunen, bliver det med en række spændende initiativer fra den kommende forårssæson, hvor endetribunen nærmest Odense Idrætspark skifter navn til Sparekassen Danmark Tribunen.

Vores mangeårige samarbejdspartner Totalbanken er fusioneret med Sparekassen Danmark, men de holder fast i deres fynske rødder og lokale forankring, og det viser de nu også ved at indtræde som ny tribunesponsor på Nature Energy Park.

- Selv om Sparekassen Danmarks logo indeholder det grønne, kan vi sagtens forenes med striberne i blå og hvid. Som mangeårig partner og aktiv i netværket omkring OB glæder det mig, at vi i Sparekassen Danmark efter fusionen nu har fået en størrelse, der betyder, at vi har kræfter til at sætte et endnu større fingeraftryk på OB. Det gør vi nu ved at tage ejerskab af Sparekassen Danmark Tribunen, siger Ivan Sløk, der er direktør i Sparekassen Danmark.

Sparekassen Danmark er landets største garantsparekasse og Danmarks ottende største pengeinstitut, og sparekassen bygger på ideen om at tage samfundsansvar og bidrage til lokal udvikling.

Sponsoratet betyder, at familietribunen nu skifter navn til Sparekassen Danmark Tribunen, og at det netop blev den tribune har også haft stor indflydelse på Sparekassen Danmarks beslutning. 

- Vi glæder os til det udvidede samarbejde med OB, vi glæder os til at se mange tilskuere på lægterne til spændende kampe, og vi glæder os også til at anvende tribunen til at give vores familiekunder gode oplevelser i løbet af de kommende sæsoner, siger Ivan Sløk.

I OB er glæden naturligvis også stor over, at det mangeårige samarbejde med Totalbanken nu udvikler sig til et tribunesponsorat.

- Vi har haft et mangeårigt samarbejde med Totalbanken, og vi glæder os nu til at byde dem velkommen som partner på vores familietribune. Vi ser frem til at udvikle nye aktiviteter sammen med Sparekassen Danmark, men vi ved også, at dette er en partner, der kommer med en masse erfaring med aktivering af sponsorater, så vi ser frem til et værdifuldt samarbejde med et fokus på at udvikle publikumsoplevelsen, siger Claus Madsen, der er salgschef i OB.

Sparekassen Danmark overtager tribunesponsoratet fra 3F, som dog fortsætter deres engagement i 3F Superligaen og i OB, hvor de fremover ønsker et endnu større fokus på at engagere sig med klubbens fans omkring Albani Fanzone.