Hvad er værdien af et netværk?

05.06.2024 09:29

Gentegningsvinduet er åbnet, og allerede nu har flere langvarige samarbejdspartnere gentegnet deres sponsorat for den kommende sæson. Til trods for en nedrykning for OB’s førstehold, er der nemlig stadig stor værdi at hente i netværks- og koncernmulighederne.

I disse dage er salgsafdelingen i fuld gang med gentegninger, og salgschef, Claus Madsens, telefon er rødglødende. En af de langvarige samarbejdspartnere, Claus har haft i røret, er EY, der allerede nu har bekræftet deres opbakning: 

- Vi har været glad og stolt sponsor i OB gennem en meget lang årrække. Derfor er det helt naturligt, at vi gentegner vores aftale med klubben for næste sæson, siger Brian Skovhus Jakobsen, der er partner hos EY. 

Faktisk har det hos EY aldrig været til drøftelse ikke at gentegne til trods for de stribede resultater. Det forklarer Brian med den værdi, de ser hos OB’s netværk og diversitet i koncernmuligheder: 

- Det er især netværksmulighederne, som har stor interesse for os. Vi mener, at det set-up som OS&E koncernen tilbyder har højt niveau, og mulighederne for netværk og eksponering er mange. Vi har stor glæde af at mødes med de øvrige sponsorer både på stadion og gennem netværksarrangementer, og vi bruger dette aktivt til at øge vores kendskabsgrad over for det fynske erhvervsliv. 

Til trods for at næste sæson for OB’s førstehold skal spilles i NordicBet Liga, er både Claus Madsen og Brian Skovhus Jakobsen fortrøstningsfulde om værdien af OB’s netværk:  

- Med en bred palette af ydelser, er det for os ekstremt værdifuldt, at vi kan forene forskellige interesser hos os med de mange tilbud, der ligger i OS&E koncernen. Dette omkransende fodbolden i OB, som vi er glade for at støtte med vores stribede blod, uagtet at det ender med en tur i den næstbedste række, siger Brian Skovhus Jakobsen. 

- Vi tager ikke vores sponsorer forgivet. Vi tager det som et stort ansvar, at sponsorer oplever, at deres sponsorat hos os tilfører værdi til deres virksomhed, uanset om de har været sponsorer i et, to eller 25 år. Derfor vil de opleve, at vi helt uændret vil pleje netværket gennem company match ups, seating, rejser og netværksmøder på samme niveau, som vi er kendt for nu. Derfor er jeg sikker på, at netværket vil bestå på helt samme facon, afslutter Claus Madsen midt i gentegningsvinduet.