15.07.2022 08:03
I OB arbejder vi konstant for at udvikle os selv, vores brand og fællesskab med vores mange kommercielle samarbejdspartnere. Derfor søger vi nu en Partnership Activation Manager til et sjældent udbudt job.
OB vokser igennem opbakningen fra en stødt stigende fanskare, og det samme gør interessen for vores brand. For at styrke vores position på markedet og for at sætte yderligere skub i den positive udvikling, ønsker vi at øge interaktionen mellem fans og partnere, og det kan du blive en del af, da vi søger en Partnership Activation Manager, der kan hjælpe os med at bygge stærke og bæredygtige partnerskaber til fremtiden.
Sidste sommer præsenterede vi en ny strategi, der blandt andet indeholder en ambitiøs målsætning om, at vi vil være blandt 3F Superligaens bedste klubber til at facilitere og værditilføre kommercielle partnere, og som Partnership Activation Manager får du en helt unik mulighed for at tage ejerskab på vejen mod indfrielsen af de strategiske mål.
I OB vil du arbejde med et af Region Syddanmarks allerstørste brands, og du kommer desuden til at arbejde med at udvikle og eksekvere projekter, aktiviteter og events for vores partnervirksomheder. Du skal således styrke de eksisterende og samtidigt udvikle nye værdifællesskaber mellem OB, vores fans, og de partnere, der ønsker brand awareness blandt fansegmentet (B-t-C).
Og netop det bindeled en person i denne funktion kan skabe, er yderst vigtigt for, at aktiveringen bliver fulgt helt til dørs, i følge en af vores partnere:
- Det betyder alverden for en forholdsvis stor virksomhed som vores, at der er en, som hele tiden kan holde os til ilden. En som hele tiden sørger for at involvere os i de aktiveringsmuligheder, der kunne være relevante for vores brand. Det gør, at vi i fælleskab kan skabe aktiveringer, der til glæde for fynboer, fans, OB og os, siger Lasse Honoré, der er Marketing- og Sponsorchef hos vores partnere; Jysk Fynske Medier.
Du kommer til at navigere i et bredt spekter af kontaktpersoner blandt landets største virksomheder. Det er vigtigt, at du forstår partnernes organisation, forretningsmodel og behov, og at du i en kreativ proces sammen med partneren, kan omsætte det til konkrete aktiviteter og planer for partnerskabet.
Du kommer til, i samarbejde med vores kommunikation og marketing, at stå for partnernes årshjul, projektstyring, effektmåling og rapportering.
Lyder dette som noget for dig? Så kan du læse mere og søge stillingen her.