
Eksponering
Som sponsor hos OB har du mulighed for at styrke din virksomheds brand og kendskabsgrad på tværs af platforme hos vores mange fans og sponsorer.
Det kan du gøre fysisk i fanzoner, lounges og on site aktiveringer eller digitalt på vores hjemmeside, LED-bander, fan-app, sociale medier eller noget helt fjerde – både på og mellem kampdage.
Markedsfør din virksomhed over for nuværende og potentielle kunder, samarbejdspartnere eller medarbejdere gennem vores stribede univers med over 140.000 følgere sammenlagt på Facebook, Instagram, TikTok og X og et gennemsnit 7.700 tilskuere på lægterne til hjemmekampe.
Understøt din virksomheds brand og værdier ved at sammentænke dem med fællesskabet og talentudviklingen i Fyns fodboldflagskib.
- Vores samarbejde med OB har styrket vores brands og kendskabsgrad. Og det har stor værdi for os at være en del af noget større – en klub, der betyder så meget for så mange mennesker. Derfor ser vi frem til at fortsætte denne rejse sammen med OB og bidrage til klubbens fremtidige succes, siger Nicolai Roccato, sponsor og relationship manager i Albani.
- Vi oplever at samarbejdet med OB - og særligt samarbejdet omkring Sparekassen Danmark Familietribunen - på bedste vis bidrager til at udbrede kendskabet til vores brand og understøtter vores vision om at give tilbage til lokalsamfundet. Vi opnår nemlig både en stor synlighed og gode muligheder for at give kunder, potentielle kunder og samarbejdspartnere en helt særlig oplevelse, der skaber en positiv association til os, siger Mikael Ejrnæs, Senior Marketingskonsulent, Sparekassen Danmark.
- Vi er mest kendt for at levere BtC, men igennem eventsponsoratet hos OB ramte vi en masse erhvervsfolk ved at lave en udstilling med vores nyeste lampedesigns og samtidig omdele konkurrencekuponer i VIP-områderne på stadion. Her deltog over halvdelen af gæsterne, og det virkede godt for vores virksomhed at præsentere vores produkter mere 1:1, end man kan digitalt, siger Søren Andersen, der er marketingchef hos Le Klint.